Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-21, 22:36
Medlem
populopiduss avatar
Lek inte med dessa grejer säger jag bara, helt klart stor beroendepotential som jag tyvärr underskattade. Beroendet smyger sig på och förvränger ens tankar och lurar en. Mycket onödig ångest och depression skiten gett mig. HATAR skiten.

Beroende på detta skit är inte värt det någonstans. Vadå, 1-2 timmar må bra på kvällen/natten för att må piss hela nästa dag tills kvällen kommer. Glad att jag är (hyfsat) fri från skiten och på väg att bli helt fri från det.
Citera
2016-01-21, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Lek inte med dessa grejer säger jag bara, helt klart stor beroendepotential som jag tyvärr underskattade. Beroendet smyger sig på och förvränger ens tankar och lurar en. Mycket onödig ångest och depression skiten gett mig. HATAR skiten.

Beroende på detta skit är inte värt det någonstans. Vadå, 1-2 timmar må bra på kvällen/natten för att må piss hela nästa dag tills kvällen kommer. Glad att jag är (hyfsat) fri från skiten och på väg att bli helt fri från det.

Må bra i 1-2 timmar och sen må piss hela dagen efter? Nää, youre doing it wrong.
Citera
2016-01-21, 22:50
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Må bra i 1-2 timmar och sen må piss hela dagen efter? Nää, youre doing it wrong.

Jag gjorde det "rätt" ett bra tag tills det hela spårade ur, och det gör det nog för de flesta efter ett tag om man inte håller sig till ordinerad dos och endast för att sova.
Citera
2016-01-21, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Jag gjorde det "rätt" ett bra tag tills det hela spårade ur, och det gör det nog för de flesta efter ett tag om man inte håller sig till ordinerad dos och endast för att sova.

Ja, det gäller ju att alltid ha backup med pills om man ska hålla på och leka med dom. Annars blir det såklart jobbigt. Om man sen känner att man kommit upp i för hög tolerans är det viktigt att man trappar ned annars blir det ju ett helvete.
Citera
2016-01-25, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Får hem ett par stilnox nu i dagarna, och tänkte testa det för första gången.
Då jag är helt ren i bakgrunden med substanser, och vet att jag är känslig kommer en 10mg göra jobbet? Tänker låsa in de resterande för att skippa minnesluckorna.
Vilken dos krävs för att få hallisar? Har någon erfarenhet fått det på 10mg? Kan man spåra ut lika enkelt som på imovanen?

Vad är skillnaden på stilnox o imovane hallisarna? Svar uppskattas =)
Jag fick starka hallisar på 10mg när jag inte hade någon tolerans.

Mystiska varelser stod och blängde på mig medan de diskutera sina angelägenheter. Min bokhylla tog formen av man som bar iväg med några stackars apor. Varierar mycket från person till person antar jag.
Citera
2016-01-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Jag fick starka hallisar på 10mg när jag inte hade någon tolerans.

Mystiska varelser stod och blängde på mig medan de diskutera sina angelägenheter. Min bokhylla tog formen av man som bar iväg med några stackars apor. Varierar mycket från person till person antar jag.
Fan, jag har aldrig lyckats få hallisar på Stilnoct..
Citera
2016-01-25, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clusterfk
Fan, jag har aldrig lyckats få hallisar på Stilnoct..
Tycker inte att "trippa" på stilnoct är något att sträva efter. Var tvungen att lägga fullt fokus på ett objekt för att de skulle börja ändra form varav resten av synfältet blev dimigt, en blinking och allt blev normalt (iaf efter någon veckas användning). Ju längre jag brukade stilnoct ju sämre blev hallisarna.

Nä, vill jag se häftiga saker tar jag LSD, inte lika lätt att komma i kontakt skogsalver och så men men
Citera
2016-01-25, 20:47
Medlem
Vad rekommenderat ni för doseringar på imovane för att flöddra lite?
Är uppe i 20 mg imovane just nu, druckit 3 starköl och känner väldigt lite.

I allra de flesta tråderna såg folk rekommenderade 10-20mg. Men kan det verkligen stämma?

Glömde tillägga att jag har ingen tolerans.
Senast redigerad av KonstapelBlau 2016-01-25 kl. 21:23.
Citera
2016-01-26, 01:27
Medlem
buttnutters avatar
Har det någon betydelse om man smular ner zopiklontabletterna innan de sväljs? Rustidsmässigt. Suga på dem annars?
Citera
2016-01-26, 13:45
Medlem
Manozs avatar
Fick en hallis en gång att det var folk i min lägenhet som skulle bygga om lyan till odlingstält osv, Mn dom vart aldrig klar med det första så jag fatta inget, sen vakna jag och insåg att wtf måste varit en dröm... Settt folk stå breve mig hela tiden men n'r jag tittar upp så har personenn inget ansikte bara ett huvud, Vill ju veta han snubben vill mig, men han bara står där, 10 ggr har han stått så. Dåligt störande gubbbfan
Citera
2016-01-26, 13:47
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Har det någon betydelse om man smular ner zopiklontabletterna innan de sväljs? Rustidsmässigt. Suga på dem annars?

Nej
Citera
2016-01-27, 18:31
Medlem
buttnutters avatar
Jag vill få mina imovane att räcka längre. Kan man verkligen "få ut" mer av dem i kombination av grapefruktjuice? Någon som själv har provat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in