2009-10-13, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamahaG2A
I lumpen hade vi 3st kassaskåp i korridoren somm innehöll slutstyckena till våra kpistar.en natt bytte vi plats på dom och flyttade över märkningarna.på morgonen skulle vårat befäl ge oss våra slutstycken.kom inte in fick ringa efter någon högre som hade nyckel.skåpet öppnades och det höll på att bli kompaniförbud.vi klarade oss... en annan lumpen grej.man fick 5dagar ledigt om någon nära anhörig avlidit.min farfar dog 5gånger fast han hade varit död i 15år.

Jobbigt att läsa med din grammatik.
Citera
2009-10-14, 17:05
Medlem
Orkade inte läsa hela tråden så vet inte ifall nån har gjort detta än men here it goes.

Jag och ett gäng polare hadde vart ute på stan och skulle efterfesta lite hos en av oss väl där går en av mina polare och lägger sig för han ska upp och jobba, resten av oss super på som vanligt men efter ett tag blir jag rastlös och börjar rota runt i lådor efter ngt kul, hittar superlim och skiner upp som en liten bebis.
först klistrade vi ihop hans ögonfransar och sen även hans skor på hallmattan.

som ni kanske kan lista ut komm han aldrig till jobbet den dagen, men fyfan för den synen e verkligen något jag rekomenderar till er alla.
Citera
2009-10-14, 17:36
Medlem
Tog koögon från biologilektionen i grundskolan när vi dissekerade och sedan la dom i soppan som serverades till lunch i matsalen
Citera
2009-10-15, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Gömt en burk maggots utan lock i pannrummet hos en granne..

Jävlar vad många stora och feta spyflugor det blev efter ett par dagar..

vi gjorde något liknande fast i våran skola :P vi hällde ut ett par maggot burkar på olika hål, uppe på lampor, i sofforna innan vi gick på lov haha, man skratta varje gång man såg flugor flyga omkring
Citera
2009-10-16, 23:54
Medlem
När jag gick i åttan så fyllde vi en kille i nians skåp med fogskum. Det var kul !
Citera
2009-10-17, 00:25
Bannlyst
Jag var på krogen och var ganska full.. och en polare fick syn på en jättetjock ihopkrymt kärring som såg vilsen ut. Dom frågade mig om jag kunde gå fram till denne och fråga om hon hade vart 2 meter lång och fått en hiss i huvudet. De gjorde jag. Hon blev ledsen tror jag
Citera
2009-10-18, 14:31
Medlem
Whoever2blames avatar
När jag gick i högstadiet så hade vi kökstjänst i storköket på skolan. Jag snodde ricinolja från kemisalen och blandade i köttfärssåsen.

Citera
2009-10-18, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tochr
Jag var på krogen och var ganska full.. och en polare fick syn på en jättetjock ihopkrymt kärring som såg vilsen ut. Dom frågade mig om jag kunde gå fram till denne och fråga om hon hade vart 2 meter lång och fått en hiss i huvudet. De gjorde jag. Hon blev ledsen tror jag

ja, vilket jättebra och anonymt practical joke.
Citera
2009-10-18, 14:41
Medlem
Gå och skita folk i munnen men det är väl standard
Citera
2009-10-18, 21:21
Awaiting Email Confirmation
Testishs avatar
Citat:
*host*
Citera
2009-10-19, 00:18
Medlem
Gelatin i toaletten.
Citera
2009-10-19, 00:22
Medlem
speedycarlitos avatar
Citat:

klockrent....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in