2012-12-14, 22:48
Medlem
jag hällde ut halva tvålen ur tvål-behållaren i skolans kafeteria och så pissade jag i den och skakade om.
fresh!
Citera
2012-12-14, 22:59
Medlem
woords avatar
Jag och en kamrat var påväg hem från krogen en kväll då vi fick syn på en motorcykel som stod parkerad. Den bar vi runt hörnet av kvarteret och lade den sedan ner på marken. Fulla som vi var så sprang vi givetvis därifrån dubbelvikta av skratt.
Citera
2013-05-30, 16:36
Medlem
Detta var inte direkt joke, det var mer hämnd. Men det kan ändå få vara med i tråden.
'
Det bästa måste varit när jag och mina vänner skulle hämnas mot en kille som ljög om allt möjligt, skröt, och var allmänt taskig. Vi började med att ta med en liten synål till skolan varje dag, och punkterade hans bakdäck, så varje dag fick han komma med en ny cykel . Sedan på en fredag innan lovet hällde vi cola i hans skåp i skolan, så det blev kladdiga fläckar där . Efter lovet fick vi en ny idé, som gick ut på att vi tog mjölk och blandade med vinäger, och sedan lät vi denna stå i skogen i ungefär 5 dagar. På fredagen hällde vi det i hans skåp igen, på hans kläder och allting. Det var jättekul nästa vecka när han inte kunde använda skåpet, och fick lägga allt över. Alla colafläckar som redan var i skåpet gjorde saken ännu bättre, och det var faktiskt jättekul!
Citera
2013-05-30, 17:13
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorcycledrivah
Detta var inte direkt joke, det var mer hämnd. Men det kan ändå få vara med i tråden.
'
Det bästa måste varit när jag och mina vänner skulle hämnas mot en kille som ljög om allt möjligt, skröt, och var allmänt taskig. Vi började med att ta med en liten synål till skolan varje dag, och punkterade hans bakdäck, så varje dag fick han komma med en ny cykel . Sedan på en fredag innan lovet hällde vi cola i hans skåp i skolan, så det blev kladdiga fläckar där . Efter lovet fick vi en ny idé, som gick ut på att vi tog mjölk och blandade med vinäger, och sedan lät vi denna stå i skogen i ungefär 5 dagar. På fredagen hällde vi det i hans skåp igen, på hans kläder och allting. Det var jättekul nästa vecka när han inte kunde använda skåpet, och fick lägga allt över. Alla colafläckar som redan var i skåpet gjorde saken ännu bättre, och det var faktiskt jättekul!
Det där lät jätteelakt, hade han verkligen förtjänat det?

Ett klassiskt practical joke som man ser i en massa filmer men aldrig gör är ju det gamla "sovande kille - handen i ett glas med vatten"-skämtet. Jag och några polare bestämde oss för att göra det en gång. Så vi ordnade en filmkväll, och när värden lillebrorsa somnade så stoppade vi hans hand i ett glas med vatten och pissade på honom!
Citera
2013-05-30, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Det där lät jätteelakt, hade han verkligen förtjänat det?

Ett klassiskt practical joke som man ser i en massa filmer men aldrig gör är ju det gamla "sovande kille - handen i ett glas med vatten"-skämtet. Jag och några polare bestämde oss för att göra det en gång. Så vi ordnade en filmkväll, och när värden lillebrorsa somnade så stoppade vi hans hand i ett glas med vatten och pissade på honom!
Hahahaha Nej men det var inte direkt skämt egentligen, det var ju mest hämnd... Och jag kan säga, att ja, han förtjänade det. Verkligen.
Citera
2013-06-01, 22:10
Medlem
Förresten, jag kom på en ny sak jag gjorde när jag var full för längesen. Jag och två vänner gick till min gamla grundskola, och jag och min kompis pissade på väggen utanför, och sedan sket jag i trappuppgången, efter det sprang vi därifrån. Vi skrattar än idag!
Citera
2013-06-01, 22:17
Medlem
SeMeNoMores avatar
I gymnasiet brukade vi trä på kondomer på alla dörrhandtag i skolan. Bl.a.
Citera
2013-06-07, 11:05
Medlem
Bumpar tråden, tycker att fler kan skriva nu
Citera
2013-06-07, 14:11
Medlem
SWEDiSHITs avatar
Efter en kväll med lite fylla och ett hastigt sug på jävelskap på gymnasiet så bestämde sig jag och två polare att flytta ett gäng med betongsuggor som stod utplacerad lite varstans på skolan. Satte dem bakom lite bilar på parkering och på vägen upp till skolan bland annat. Rätt kul att se minen på de som ägde bilarna på morgonen sen samt kaoset av att ingen av lärarna (eller nån av personalen heller för övrigt) lyckades komma till jobbigt så enkelt xD
Citera
2013-07-23, 00:25
Medlem
Var någon gång i nian och jag och några kompisar var uttråkade. Vi såg att läraren hade lämnat kvar datorvagnen, jävligt riskabelt eftersom skolan inte var känd för sina duktiga elever direkt.
Vi gick in genom ett närliggande klassrum och låste upp vagnen, tur att lärarna var för lata för att byta kod på den. Vi satte nobrain.**(Tre gubbar som står i duschen och knullar) som startsida på alla datorerna och gick sedan ut.
Blev en ganska underhållande syn när klasskamraterna startade datorerna och fick se det, att många inte fattade hur de skulle ta bort det(Hemsidan tvingade kvar dem) gjorde ju inte saken sämre
Citera
2013-07-23, 14:37
Medlem
MrBraxs avatar
Klassisk tråd.

Hade köpt 200st kinakondomer och trädde dessa på det mesta man kunde rubba på i gymnasiets cafeteria.
Blev rätt slajmigt på golven också

Sprejade en hel del liquid ass också.
Citera
2023-05-25, 23:36
Medlem
F3ttans avatar
Bumpar tråden. Dags att sparka liv i den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto