2007-07-22, 21:13
Medlem
Babemagnets avatar
Det är mycket roligare att göra practical jokes anonymt, eftersom man inte behöver stå till svars.
En gång för längesen på ett party hos någon brud la jag en bajkorv i bollfickan på hennes farsas golfbag. Skrattar fortfarande när jag tänker på när han ska ta upp en boll på tee med sina polare och finner bajs. Ha ha!
Citera
2007-07-22, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babemagnet
Det är mycket roligare att göra practical jokes anonymt, eftersom man inte behöver stå till svars.
En gång för längesen på ett party hos någon brud la jag en bajkorv i bollfickan på hennes farsas golfbag. Skrattar fortfarande när jag tänker på när han ska ta upp en boll på tee med sina polare och finner bajs. Ha ha!

hahahaha.. Min typ av humor

Hmm jaa. Vi var på någon efterfest hos en äldre kille som ingen av oss närvarande kände. Killen i fråga låg avdäckad i sängen tillsammans med någon yngre fjortis som supit tills hon stupat där.. Vi beslöt oss för att stanna iaf och spela lite kort i hans TVrum med några öl till.. Det hela spårade ut en smula och i slutet av morgonen hade både damsugare och kaffeperkulator seglat ut genom balkongen/köks fönstret.. Ragglande därifrån skrattade vi åt gärningen samtidigt som den unga tjejens farsa sladdar in på gården och kutar upp till lägenheten.. Mer har jag inte hört efter det men kan tänka mig att städningen dagen efter blev lite svårare innan han hittade damsugaren i snön 4våningar ner..

Förra onsdagen (den 11te).. Jag och 3st kompisar har laddat upp med en mängd öl på tåget ner till stockholm för att se Metallica.. Klockan är ? och jag + en beger oss mot restaurangvagnen för att köpa något ätbart.. Det är såklart stängt inser vi när vi kommer dit och börjar gå mellan vagnarna tillbaks till våran kupé.. På vägen hittar vi en lite halvöppen reseväska och utan att tänka rotar vi såklart nyfiket igenom denna röda mystiska väska.. Innuti finns det ingenting intressant förutom en gigantisk soppslev och ett par stövlar som fastnar i blicken.. Dessa två åker kvickt ut genom fönstret på det åkande tåget och kvar på tåget ligger 2 fyllisar och skrattar i andnöd på korridors golvet ..
Citera
2007-07-22, 21:25
Medlem
Carcasss avatar
Jag har pissat i ett par hundra olika ölglas på krogen under årens lopp.
Citera
2007-07-22, 23:08
Medlem
Amazon-mannens avatar
Nu är jag förste misstänkte på jobb om dylika saker skulle inträffa,men eftersom detta inte riktade sig mot en utan mot alla på jobbet och inget gick sönder el. saboterades utan snarare kan ses som en miss ,en slump..

En vecka innan semestern gick jag och småplockade lite bläckpennor. la dem i en låda. Samma rutin varje dag; plocka åt mig pennorna jag såg på jobb.
Samma dag jag slutade för semester tog jag alla pennor jag hittat och la en den pappkartong pennorna kommer i från leverantören. Sammanlagt 50-100 pennor i olika färger o märken. Vips borta Naturligtvis gömdes lådan i personalköket,läängst bak i ena skåpet bakom utgånget knäckebröd e.t.c.
Citera
2007-07-22, 23:11
Bannlyst
Att som brevbärare överraska en kollega som är inne i en port och delar post med att:

Flytta cykeln.
Sno sadeln.
Flytta om all post.
Samtliga ovanstående

Är alltid lika populärt.
Citera
2007-07-22, 23:16
Medlem
Citat:

Var det din egna vara eller något som du hittat?
Citera
2007-07-22, 23:18
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
-
Givande inlägg.

Hur som helst, min bästa var nog när jag och en jävligt bra polare som går i min klass började ledsna på allt jävla hånglande och kelande som ett par i vår klass höll på med hela tiden. Vi skrev helt enkelt en anonym lapp där det stod typ:

"Hej, jag är en tjej som går i samma linje som dig fast året under, normalt brukar jag inte lägga mig i andras angelägenheter men jag kände verkligen att det var min plikt den här gången. Din kille Urban (påhittat) har under flera månader haft sex regelbundet med min bästa kompis Sara (påhittat). Som sagt så angår inte detta mig det minsta egentligen, men jag kände att jag skulle vilja att någon sa det om det handlade om mig.

Mvh"

En vecka senare var deras redan för långa (6-7 månader) relation slut.
Citera
2007-07-22, 23:39
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den_gule
Var det din egna vara eller något som du hittat?
Klart att det var min! Man måste ju försäkra sig om att det är first class.
Citera
2007-07-22, 23:43
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Klart att det var min! Man måste ju försäkra sig om att det är first class.

Vad säger du när någon bajsar i ansiktet på dig när du sover?
Citera
2007-07-23, 00:09
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond
Vad säger du när någon bajsar i ansiktet på dig när du sover?
Att du luktar kiss!
Citera
2007-07-23, 01:51
Medlem
Vicious Edds avatar
Jag och en kamrat kedjade fast tidningsbudets cykel i cykelstället med en stor järnkätting och ett par hänglås när han sprang med tidningar i ett höghus. Klockan var väl sisådär 03.45. Vi smetade dessutom ut en gammal köttfärspizza på hans cykelsadel. Sen satte vi oss på min kamrats balkong på samma gård och tog varsin pilsner och väntade på att han skulle komma ner igen. När han väl insåg vad som hänt med hans cykel så skrek han av ilska, mycket underhållande.

Han började med vild blick att ringa en massa samtal med sin mobiltelefon och efter ca 45 minuter kom det en vit skåpbil med en ny cykel åt honom.
Citera
2007-07-23, 02:08
Medlem
Geetens avatar
* Lagt en vodkaflaska relativt synligt bakom en bokhylla under en fest. När föräldrarna kom hem åkte han fast (inte bara pga av det men hans farsa hittade den iaf)

* Ommöblerat på gatorna med koner, vägspärrar etc under nätterna. När bussar och bilar kommer blir de förvirrade och ett jävla liv uppstår

* Spottat i glas fyllda med öl för att sedan bjuda bort det.

* Kladdad bl.a dörhandtag i skolan med sprutgrädde.

* Spacklat igen nyckelhålen i gamla skolans alla ytterdörrar.

Vissa av grejerna kanske mer graderas som bus, men vafan är skillnaden egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in