Kan väl dra en story som hände mig själv för några månader sen...
Jag skulle på date med en brud som jag var jävligt varm på, jag visste att det kanske skulle komma att gå så långt att fillingarna skulle av.
Så två dagar innan bestämmer jag mig att åtgärda min hårväxt jag har på arslet. Hårväxten min fixades med en rakhyvel och jag tvålade in o skit för att undvika exem och andra läskiga saker. Dagen efter vaknar jag med ett kliande arsle och jävligt prickig ända. Jag fick naturligtvis en chock och blev panikslagen! Vad fan skulle jag ta mig till? Jag smörjde in den med krämer och skit men det tycktes inte hjälpa.
Nå iallafall, jag skulle på fest på kvällen hos en tjejkompis. På festen snackar jag lågt med mina polare om mitt problem jag har... Jag får idén att sticka ut på muggen och smörja in det med något gojs! Jag får naturligtvis tag i det värsta tänkbara utan att ha vetskapen om vad det är. Brallorna vevades ner och jag smörjde in arslet med någon kräm i röd/råsa burk som stank fan.
Säkert 5 minuter senare har jag spridit lukten i hela huset.. Brudarna undrar varför det stinker
hårborttagningsmedel alltså sånt de smörjer in benen med innan de rakar.
Mina polare börjar garva så in i helvete och jag hotar direkt med att ge dem ordentligt med stryk om de skulle avslöja mig vad jag faktiskt använt krämen till.
Snabbt så slänger jag ur mig att jag smorde in mina nävar som var torra med något jag trodde skulle vara något bra för händerna. Brudarna på festen sa att jag absolut var tvungen att gå upp och skrubba händerna som fan för att inte få brännsår och bölder på händerna. Jag får ju panik, det är ju inte mina händer jag smort in utan mitt arsle!!!
Jag smiter iallafall upp. Tar något skrub och skrubbar arslet tills det nästan blöder i panik.
Dagen efter vaknar jag upp med ännu mer exem och har faktiskt sår på skinkorna, alltså värre än morgonen innan! Tack och lov(?) blev det inget arsleblottande vid daten.
Har detta som en av de värsta upplevelserna i mitt liv. Fast endå ett riktigt roligt minne!
Blev väldigt långt men jag tror att ni som läste endå blev rätt nöjda?