2009-10-19, 00:23
Medlem
speedycarlitos avatar
går ut på free6 chatten och säger jag är kåta johanna som vill webcama på msn "ger ut kompis msn" 40 kåta killar addar . tycker jag är kul, framförallt om man gör det en gång om dagen, tar inte mer än 40 sek åt gången
Citera
2009-10-19, 12:00
Medlem
Erikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedycarlito
går ut på free6 chatten och säger jag är kåta johanna som vill webcama på msn "ger ut kompis msn" 40 kåta killar addar . tycker jag är kul, framförallt om man gör det en gång om dagen, tar inte mer än 40 sek åt gången

varför inte ge ut någon polares msn istället?
Citera
2009-10-19, 12:13
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
varför inte ge ut någon polares msn istället?
Visst att det var dåligt skrivet, men det var väl just vad speedycarlito skrev att han gjorde?
Citera
2009-10-19, 18:54
Medlem
Imaginatiors avatar
Kan väl dra en story som hände mig själv för några månader sen...

Jag skulle på date med en brud som jag var jävligt varm på, jag visste att det kanske skulle komma att gå så långt att fillingarna skulle av.
Så två dagar innan bestämmer jag mig att åtgärda min hårväxt jag har på arslet. Hårväxten min fixades med en rakhyvel och jag tvålade in o skit för att undvika exem och andra läskiga saker. Dagen efter vaknar jag med ett kliande arsle och jävligt prickig ända. Jag fick naturligtvis en chock och blev panikslagen! Vad fan skulle jag ta mig till? Jag smörjde in den med krämer och skit men det tycktes inte hjälpa.

Nå iallafall, jag skulle på fest på kvällen hos en tjejkompis. På festen snackar jag lågt med mina polare om mitt problem jag har... Jag får idén att sticka ut på muggen och smörja in det med något gojs! Jag får naturligtvis tag i det värsta tänkbara utan att ha vetskapen om vad det är. Brallorna vevades ner och jag smörjde in arslet med någon kräm i röd/råsa burk som stank fan.

Säkert 5 minuter senare har jag spridit lukten i hela huset.. Brudarna undrar varför det stinker hårborttagningsmedel alltså sånt de smörjer in benen med innan de rakar.

Mina polare börjar garva så in i helvete och jag hotar direkt med att ge dem ordentligt med stryk om de skulle avslöja mig vad jag faktiskt använt krämen till.

Snabbt så slänger jag ur mig att jag smorde in mina nävar som var torra med något jag trodde skulle vara något bra för händerna. Brudarna på festen sa att jag absolut var tvungen att gå upp och skrubba händerna som fan för att inte få brännsår och bölder på händerna. Jag får ju panik, det är ju inte mina händer jag smort in utan mitt arsle!!!

Jag smiter iallafall upp. Tar något skrub och skrubbar arslet tills det nästan blöder i panik.

Dagen efter vaknar jag upp med ännu mer exem och har faktiskt sår på skinkorna, alltså värre än morgonen innan! Tack och lov(?) blev det inget arsleblottande vid daten.

Har detta som en av de värsta upplevelserna i mitt liv. Fast endå ett riktigt roligt minne!

Blev väldigt långt men jag tror att ni som läste endå blev rätt nöjda?
Citera
2009-10-19, 21:48
Medlem
NollottAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaginatior
Kan väl dra en story som hände mig själv för några månader sen...

Jag skulle på date med en brud som jag var jävligt varm på, jag visste att det kanske skulle komma att gå så långt att fillingarna skulle av.
Så två dagar innan bestämmer jag mig att åtgärda min hårväxt jag har på arslet. Hårväxten min fixades med en rakhyvel och jag tvålade in o skit för att undvika exem och andra läskiga saker. Dagen efter vaknar jag med ett kliande arsle och jävligt prickig ända. Jag fick naturligtvis en chock och blev panikslagen! Vad fan skulle jag ta mig till? Jag smörjde in den med krämer och skit men det tycktes inte hjälpa.

Nå iallafall, jag skulle på fest på kvällen hos en tjejkompis. På festen snackar jag lågt med mina polare om mitt problem jag har... Jag får idén att sticka ut på muggen och smörja in det med något gojs! Jag får naturligtvis tag i det värsta tänkbara utan att ha vetskapen om vad det är. Brallorna vevades ner och jag smörjde in arslet med någon kräm i röd/råsa burk som stank fan.

Säkert 5 minuter senare har jag spridit lukten i hela huset.. Brudarna undrar varför det stinker hårborttagningsmedel alltså sånt de smörjer in benen med innan de rakar.

Mina polare börjar garva så in i helvete och jag hotar direkt med att ge dem ordentligt med stryk om de skulle avslöja mig vad jag faktiskt använt krämen till.

Snabbt så slänger jag ur mig att jag smorde in mina nävar som var torra med något jag trodde skulle vara något bra för händerna. Brudarna på festen sa att jag absolut var tvungen att gå upp och skrubba händerna som fan för att inte få brännsår och bölder på händerna. Jag får ju panik, det är ju inte mina händer jag smort in utan mitt arsle!!!

Jag smiter iallafall upp. Tar något skrub och skrubbar arslet tills det nästan blöder i panik.

Dagen efter vaknar jag upp med ännu mer exem och har faktiskt sår på skinkorna, alltså värre än morgonen innan! Tack och lov(?) blev det inget arsleblottande vid daten.

Har detta som en av de värsta upplevelserna i mitt liv. Fast endå ett riktigt roligt minne!

Blev väldigt långt men jag tror att ni som läste endå blev rätt nöjda?

Skön historia, men practical joke..?
ne
Citera
2009-10-19, 21:49
Medlem
Imaginatiors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NollottA
Skön historia, men practical joke..?
ne

Så många innan som skippat det så jag gjorde också det. Sorry
Citera
2009-10-20, 19:00
Medlem
Var ute och drog på Östermalm efter en fest. Hittade en hel bal toapapper utanför ett sjukhem. Använde den till att linda in en bil helt och hållet. Låter kanske inte så jävla kul, men när man är på rätt humör e det skiskoj! Synd att man inte fick se ägarens min!
Citera
2010-05-29, 14:41
Medlem
burfogels avatar
En kompis hade en granne som han var rejält ovän med. Grannen hade två stora hundar (vet inte vilken ras, men det är skitsamma) som var hemma några timmar då han var på jobbet (grannen kom hem på lunchen och rastade dem). I alla fall, en dag stod kompisen och glodde i titthålet och så fort grannen hade gått ut och ut ur huset, sprang polaren fram och slängde in några härskna korvar genom brevinkastet. Hundarna glufsade i sig dem med en gång och sen började de skita så det stank i hela trapphuset. Tyvärr fick kompisen inte se grannens min när han kom hem och fick syn på bajset.

Fast skämtet tog inte som tänkt, för gubben berättade för en annan granne några dagar senare att han var orolig för att något hade hänt med hundarna (att de var sjuka eller så) och tog dem till veterinären vilket kostade multum, så grannen var inte ett dugg arg för bajset utan tänkte bara på sina älskade hundars välmående.

Så jag tycker att kompisen blev ägd.
Citera
2010-06-06, 14:11
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEad
Haha kul kul. Prova att köpa en 2 liters glass låda, smällt glassen häll ut glassen, lägg en redig bajkorv i och fyll på med glassen igen, lägg folie på top så blir det inte frost som ni kanske vet att det lätt blir efter tining, glöm inte att ta bort folien när glassen fryst igen. Gå tillbaka till affären och smuggla in glass lådan. Antar att ni förstått att ni måste fixa fliken som man öppnar locket med i hörnet så glassen ser orörd ut. Placera glassen i frysboxen så den ser ut som den hör hemma där.
Nu använder du bara din sjuka fantasi och håller tummarna

Så mycket arbete för något du aldrig får se frukten av, fast förmodligen slängde de förpackningen då de märkte att fliken var borta. PWNED!

Själv brukar jag skaka om ölen innan jag ger bort den till en polare. Alltid lika uppskattat. Speciellt när man precis ska ut på krogen.
Senast redigerad av burfogel 2010-06-06 kl. 14:15.
Citera
2010-06-07, 14:28
Medlem
namelessfacelesss avatar
Tog med en cocosnöt ifrån Key West till Seattle, ristade in ett par grejer på den och lämnade vid ingången till en skola.

Bästa och bästa, det ända som kom upp så här direkt.
Citera
2010-06-07, 23:57
Medlem
När jag läser denna tragiska tråd inser jag att mitt liv trots inte är så tråkigt.
Citera
2010-06-09, 23:16
Medlem
Itpids avatar
Var själv inte inblandad, men vet någon som gjorde detta för många herrans år sedan.

Mitt på torget i den medelstora staden (30-40 000) målades stora, gröna fotsteg. SJälvklart mitt i natten, så att ingen skulle upptäckas. Dessa fortsatte sin runda runt i stan, ända fram till Systembolaget. Det blev ett jävla ståhej i tidningarna, där många tyckte det var förjävligt att Systemet använde sig att ren skadegörelse för att göra reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in