en grej som två in min klass gjorde, fast jag var med på en liten kant. Det är så att i våran skola så sätter dom i expeditionen upp en speciell lapp med lärarens namn på upp på anslagstavlan när denna är sjuk. Och då kom vi på idén att göra en egen fejk lapp, så vi tog kort på en redan uppsatt lapp av en annan lärare och försökte skriva av den på datorn, typsnitten var inget problem men storleken på texten och placeringen på pappret var lite svårare. Men efter ett tag så var fejklappen med våran mest hatade lärare klar. Så vi satte upp den på anslagstavlan och hade lektion som vanligt(den hatade lärarens lektion var den sista). Men tillslut så kom läraren in under vår lektion vansinnig och sa vad som hade hänt, hon misstänkte såklart våran klass för vi var den mest jävligaste(i alla fall mot henne

). Men iallfall vi fick ju gå på den lektionen som vanligt men andra klasser som hade henne under dagen och som inte visste om att detta var ett skämt drog såklart hem så honne hade inga elever att undervisa under dagen, förutom våran klass då alltså
sen en annan grej som hände under högstadie tiden(den första var när jag gick på gymnasiet) var ett några elever i min klass hade köpt ett paket mjöl av nån anledning, men när mjölet blev tråkigt så bestämmde dom sig för att dumpa mjölet i en toalettstol, och efter det så spolade dom, men mjölet spolades inte ner, nej istället så blev alltihop med vattnet en deg som knappast städerskorna kunde få bort.
en annan sak som samma elever gjorde var att dom gjorde stopp i handfatet och toaletten(samma toalett föresten), och dörren var ganska tät så det blev några decimeter högt vatten där innen innan någon öppnade och då kom det en våg ut genom dörren så det stog vatten över hela golvet. Det läckte tydligen även ner en våning ner i källaren där alla betyg 50 år bakåt i tiden var arkiverade, dom flesta blev förstörda så dom som gjorde det fick betala skadestånd tror jag.
ja det finns nog mycket mer men detta var allt jag kom på för tillfället