2008-07-11, 04:25
Medlem
StefanHeterJags avatar
Tjejer som låter sina mobiltelefoner ligga lite obevakade på fester jag deltar på kan få telefonminnet utökat med en del bilder på mina intimare delar.

Det tråkiga är att man inte får se minen på dem när de vaknar hemma, bakis och upptäcker dessa. Kan ju gå flera dagar innan de märker att det ligger några nya bilder i telefonminnet.
Citera
2008-07-11, 04:43
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnawn
kom på en till sak, vet inte var det kommer ifrån men pappa berättade det till mig iallafall, det var 2 grannar och ena familjen ägde en hund och andra familjen ägde en kanin, så kanin-familjen ringde till hund familjen å fråga om dom kunde mata kaninen medans dom åkte på semester i några dagar och det gick självklart bra, så en dag när dom åkt på semester kom hunden hem med kaninen i munnen helt blodig och lortig, så hund-familjen blev jätterädda å så att andra familjen skulle bli arga så dom tvätta kaninen å stoppa tillbaks den i buren, så när kanin familjen kom hem så blev dom helt paff att kaninen satt i buren igen, för samma dag som dom åkte så dog kaninen å dom begravde den på en linda., kanske inte ett skämt eller så men jag tycker det e fett kul

Det är ett skämt, alltså inget som hänt i verkligheten. Allstå inte ett practical joke.

Jag åkte nästan ditt på plastfolie på toastolen en gång, tråkigt att jag upptäckte det i tid, förstörde ju hela poängen

Mitt bästa, vette fan. Finns mycket kul. Men jag kom att tänka på när jag och några polare tog alla trädgårdslampor(såna som laddas av solen) vi hittade i hela byn och satte ner alla på någons gräsmatta. Eller bara när man beställt massa dumma grejer hem till folk..
Citera
2008-07-11, 12:42
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnawn
kom på en till sak, vet inte var det kommer ifrån men pappa berättade det till mig iallafall, det var 2 grannar och ena familjen ägde en hund och andra familjen ägde en kanin, så kanin-familjen ringde till hund familjen å fråga om dom kunde mata kaninen medans dom åkte på semester i några dagar och det gick självklart bra, så en dag när dom åkt på semester kom hunden hem med kaninen i munnen helt blodig och lortig, så hund-familjen blev jätterädda å så att andra familjen skulle bli arga så dom tvätta kaninen å stoppa tillbaks den i buren, så när kanin familjen kom hem så blev dom helt paff att kaninen satt i buren igen, för samma dag som dom åkte så dog kaninen å dom begravde den på en linda., kanske inte ett skämt eller så men jag tycker det e fett kul

Klintbergare. Har även beskrivits i Rocky I (eller möjligen II) av hr Kellerman.
Citera
2008-07-22, 22:42
Medlem
slumpiratens avatar
för en tid sen så hade jag och två kompisar en busnatt några mil från där vi bor(väldigt moget när man är 19/20 år men man måste ju få kickar på nått sätt ). vi tog nattbussen ut till en ö och va ute och "busade" hela natten. höjdpunkterna var när vi kom in i ett lägenhetshus och kollade upp namnen på en tjej som bor själv och ordföranden i hyresgästföreningen. sen skriver vi ett kärleksbrev till henne där vi förklarar kärleken till henne och att hon kan komma och prata om det om hon har lust och skriver sen under med ordförandets namn

samma kväll och på samma område så ser vi en ruta som är trasig i en port till ett lägenhetshus och även denna gång så skriver vi en lapp. en lapp där vi ber om ursäkt att "jag" inte har erkänt att det va "jag" som hade sönder rutan och sen skriver vi även denna gång under med ett namn som fanns i huset. skriver även "PS jag har drogproblem" på lappen

höjdpunkten denna kväll var nog när vi satt på en parkbänk och va trötta som tusan, klockan närmade sig fyra och det kom förbi en kille i 25-30år åldern som delade ut reklam i lägenheter. han kolla lite misstänksamt på oss för att sen ta en bunt reklam och sprang upp i ett av de närmsta husen. när vi ser genom ett fönster att han är högst upp så springer vi in på bottenvåningen och plingar på en dörr flera gånger. det enda vi hör från han va ett högt och desperat "NEEEEEEEEEEEJ!" innan vi springer ut och ramlar ihop av skratt runt hörnet på närmsta hus

en mycket mycket lyckad kväll
Citera
2008-08-07, 22:16
Medlem
Vi var ett gäng som hängde mycket för några år sen, oftast var vi hemma hos Micke, som hade störst lägenhet o bodde mest centralt.Hans lägenhet låg på källarplan typ, dörren bredvid gick in till lägenheternas förråd. En kompis hade tidigare "lånat" reservnyckeln utan Mickes vetskap, men han hade saknat den så han visste att den var borta,
Vi var sex stycken som under några timmar tömde hela (!) hans lägenhet på allt (!) o ställde in i de tomma förråden intill. Vi var ju inte kvar o såg hans min när han kom hem kl halvett på natten trött efter jobbet, men han ringde en polare helt galen o trodde han haft inbrott, o de jävlarna hade t.o.m stulit maten i kylen...Skicka ett anonymt sms över nätet att grejerna fanns i förråden dan efter när han skulle göra polisanmälan...

Vi erkände ju aldrig vilka av oss som var inblandade, med tiden tyckte även han att det var lite kul...
Citera
2008-08-08, 13:25
Medlem
Eikes avatar
Det roligaste skämtet jag upplevt har jag själv blivit utsatt för. Det är enligt min mening genialt och fortfarande väldigt simpelt!

Det var under gymnasietiden på en fest med flera vänner från olika bekantskapskretsar. Jag jobbade kväll och kom därför något senare än dem andra. En polare blev presenterad för en av mina tjejkompisar när jag ännu inte anlänt till festen.

När han hör min tjejkompis namn så kommenterar han det med: Aha, det är du som är Eikes flickvän. Hon svarar med en oförstående min. Min andra kompis fortsätter: Jo han pratar rätt mycket om dig, det är du som är *upprepar hennes namn* (inte heller denne kompis känner henne sedan innan). Den stackars tjejen är fortsatt oförstående och mina polare går därifrån utan att skratta.

Självklart är det ingen som säger något till mig, inte heller den stackars tjejen. Jag hade ingen aning om varför det var så konstig stämning mellan oss tills min kompis äntligen nämner det i förbigående, sisådär en vecka efter händelsen. Som tur är flabbade min kompis bara när jag förklarade det för henne, men hon erkände att hon hade tyckt det varit väldigt konstigt...

Sen dess brukar jag försöka återupprepa det här skämtet så ofta som möjligt. Det blir väldigt lustigt ibland!
Citera
2008-08-09, 08:20
Medlem
The Crashs avatar
har tagit ett par milljoner whiteboard pennor från skolan från 1an till 9an.. 9an lämnade jag tillbaka 1 icakasse med pennor..

blev de förvånade?
kom jag på detta själv?
Citera
2008-08-11, 14:33
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Grövsta/bästa practical joke någonsin?

Jag tänkte skapa en tråd där vi alla kan dela med oss av de bästa practical jokes vi har hört talas om, men helst själva gjort eller varit delaktiga i - kanske även fallit offer för

Här är några av de bästa jag har att dela med mig av just nu:

Practical Joke #1

Denna vet jag har gjorts på riktigt

Tillvägagångssätt: Skapa en ny msn-adress, kom på något tjejnamn, ladda ner en film med någon cam-brud som strippar. Sen använder man sig av detta program: http://www.fakewebcam.com/

Nästa steg är att hitta en lite naiv och sexuellt frustrerad polare som tål lite skämt. Vill man vara säker på att det går igenom kan man försöka ta kontakt via någon community, annars kan man låtsas att man bara råkade adda fel person på msn, men se till att det "klickar" och hamna i en konversation med ditt offer.

Led konversationen åt rätt håll - dvs cam-sex. Du spelar upp din filmsnutt, han runkar i cam - du spelar in det hela med t.ex. www.fraps.com.

Efter det gäller det att ha tålamod, låt det gå lite tid så att polaren glömmer bort den intima stund han hade med främlingen på andra sidan datorskärmen.

Bjud över kompisen på lite kaffe eller något: "Just det, du måste se det roligaste klippet någonsin med en nolla som runkar i cam, kolla in det här!". Och sen är det bara att njuta av din polares min när han ser sig själv dra i snabeln på DIN datorskärm

VARNING: Eftersom jag är en moralisk person och en sann vän så skulle jag aldrig visa klippet för någon annan än "offret" och kanske någon annan i kompisgänget, därefter radera det helt. Jag rekommenderar inte något annat tillvägagångssätt, och välj erat offer varsamt

Practical Joke #2

Det här är en historia som jag har hört om självaste George Clooney, som sägs vara en riktig sucker för practical jokes. Minns inte var jag hörde den här historien, men den berättades av en gammal rumskamrat till honom på en amerikansk talkshow, och den är helt enkelt genialisk.

Denne rumskamrat hade en katt, och till denna katt hade han en kattlåda. George Clooney som är en riktig skojare fick en snilleblixt. Han såg till att hela tiden tömma lådan så fort katten hade gjort sitt, innan hans rumskamrat hann upptäcka något. Eftersom det var en innekatt började rumskamraten bli orolig för att katten inte bajsade, och började tro att den led av någon sorts förstoppning.

Killen blev mer och mer orolig, och började fundera på att ta katten till en veterinär. Sen en dag kom han hem, kollade på kattlådan och fick en STOR överraskning...

Clooney hade nämligen själv lagt en gigantisk kabel i kattlådan

Någon som har fler exempel att dela med sig?
Senast redigerad av SheriffeN^^ 2008-08-11 kl. 14:36.
Citera
2008-08-11, 15:52
Medlem
Ruckuss avatar
Världen roligaste!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ir8rkYAGAeo&feature=related
Citera
2008-08-11, 16:36
Medlem
Sorkus avatar
Trådar sammanslagna

/Mod
Citera
2008-08-11, 17:14
Medlem
Ruckuss avatar
Jävlar!!! Nu kom jag på det roligaste.
Detta var under internets begynnelse då det fanns (vad jag vet) EN sida där olika företag hade samlats för att man lätt och bekvämt skulle kunna beställa hem reklam från dem. Vattenfall, h&m, electroluxe mm. 3 av mina vänner spenderade ca:3 tim om dagen att fylla i en hatlig familj på gatans adress på ALLA företag dom han med. Detta resulterade i DRIVOR med reklam VARJE DAG!

Detta pågick i 2 månaders tid innan familjen var tvungna att ringa posten och internetside leverantören för att få ett stop på reklamflödet.
Det gick så lång att vi observerade mamman i familjen när hon kommer hem en dag och faller på knä i drivan som låg under postlådan och brister ut i gråt. (de bodde i villaområde). När man träffade brevbäraren flera år efteråt så kommer han, med glatt minne, ihåg adressen och hur mycket post dom fick och hur de fick ha en extra ut körning till denna adress varje dag pga all reklam.
Så här i efterhand, inte så schysst, men ACK så roligt.
Citera
2008-08-11, 22:08
Medlem
G2rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invisible_sun
fylle -practical jokes är alltid bäst
har några gamla klassiker själv.

en polare däckade på en fest förra sommaren. när han låg där helt utslagen passade vi på att kedja fast hans händer och fötter i varandra med handbojor. sedan väckte vi honom - han var vid det här laget fortfarande redigt berusad - och såg honom försöka ta sig loss. omåttligt kul

själv sprutade några idioter en hel tub tandkräm i handen på mig och kittlade mig på näsan när jag hade däckat. (detta skedde för en halv evighet sedan, under högstadietiden) när jag inte reagerade som väntat och kliade mig i ansiktet tog dom min hand och kletade in tandkrämen över allt på mig... snacka om att jag var förbannad när jag vaknade med intorkad tandkräm över hela jävla kavajen och byxorna...argh... dessutom hade de ritat mustasch och skägg av tandkräm i ansiktet på mig.... kul nu i efterhand men då var jag riktigt jävla pissed off...
tror det var samma morgon som en polare vaknade med en lapp i fickan på vilken det stod: "Grattis! Du har blivit ollad i ögat av ******!"

FFFAAANN vad gött man skrattade med "ollad i ögat"!
Själv har man ju hittat på en del, men när jag och några polare hade en fest så möblerade vi om hela hans lägenhet, kan låta lite lamt men vi ställde allt upp och ner, var en riktigt stum min killen fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in