2007-07-23, 02:20
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geeten
* Lagt en vodkaflaska relativt synligt bakom en bokhylla under en fest. När föräldrarna kom hem åkte han fast (inte bara pga av det men hans farsa hittade den iaf)

* Ommöblerat på gatorna med koner, vägspärrar etc under nätterna. När bussar och bilar kommer blir de förvirrade och ett jävla liv uppstår

* Spottat i glas fyllda med öl för att sedan bjuda bort det.

* Kladdad bl.a dörhandtag i skolan med sprutgrädde.

* Spacklat igen nyckelhålen i gamla skolans alla ytterdörrar.

Vissa av grejerna kanske mer graderas som bus, men vafan är skillnaden egentligen?

Ja, eller så kan det graderas som vandalism, idiotism, omogenhet, kommunism, tattaraktigt etc.
Citera
2007-07-23, 03:51
Medlem
Geetens avatar
öh, ok jag älskar dig också. kommunism? haha värst vad du blev upprörd, har du blivit ägd nån gång av mig eller?
Citera
2007-07-23, 04:19
Medlem
Ska börja ta 5 knivar per dag från skolans matbespisning.

Löjligt: Ja

Bryr jag mig: Nej

Mvh

Citera
2007-07-23, 11:04
Medlem
redbull72s avatar
Min fd tjejs lillasyster brukade jävlas med mig, o jag tänkte ut en gruvlig hämd: vi hade kollat en del på skräckfilm en mörk höstkväll o på natten, tror kl var vid halv 3, drog jag på mig en sån där "rodneyluva", smög in i rummet där hon sov, kröp upp i sängen med en kaprondell o satte mig över henne, vrålade allt jag hade o drog i gång rondellen, jävlar va rädd hon blev! Fick sova på soffan ett tag efter det...
Citera
2007-07-23, 11:53
Medlem
Senapsgass avatar
Midsommar 07, vi alla var relativt dragna och glada. Hade suttit i bastun och tänkte gå ut och kyla ner mig för en till rond i bastun. Ute stod tre polare och en av dom hade också bastat. En av killarna som bara var på besök gav mig en plastgaffel och sa: gör något. Och jag gjorde.. Tryckte in gaffeln i röven (inte med pikarna) och sedan gav det till killen som rökte. Utan att tveka körde han in gaffeln in i munnen med handtaget först. Han visste inte att jag hade haft den i röven. Vd förvånad han blev när han fick veta att jag hade haft den i röven.

Det var inte så "Anonymt" men roligt
Citera
2007-07-23, 15:16
Medlem
Tagens avatar
Jag och en kompis tog ner hyllor från väggarna i skolan och tryckte ner i sofforna Först en, ett par dagar senare en till och jag hörde en lärare kommentera det "Oj, är det två hyllor som fattas nu? Vi som bara beställde in en ny" Lite löjligt men fan va vi skrattade
Citera
2007-07-23, 15:24
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geeten
öh, ok jag älskar dig också. kommunism? haha värst vad du blev upprörd, har du blivit ägd nån gång av mig eller?

Det är jag som äger dig med kärlek och Jesus Kristus!

Citera
2007-08-05, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Jag och en kamrat kedjade fast tidningsbudets cykel i cykelstället med en stor järnkätting och ett par hänglås när han sprang med tidningar i ett höghus. Klockan var väl sisådär 03.45. Vi smetade dessutom ut en gammal köttfärspizza på hans cykelsadel. Sen satte vi oss på min kamrats balkong på samma gård och tog varsin pilsner och väntade på att han skulle komma ner igen. När han väl insåg vad som hänt med hans cykel så skrek han av ilska, mycket underhållande.

Han började med vild blick att ringa en massa samtal med sin mobiltelefon och efter ca 45 minuter kom det en vit skåpbil med en ny cykel åt honom.
Jävligt lågt, inte ett dugg kul. Är det lika kul när du vill ha din tidning och någon annan har gjort ungefär samma sak. Nah oskyldiga personer som har pissigt betalt för att gå upp mitt i natten och dela ut tidningar och möts då av en tråkig syn när han kommer ut ifrån en lägenhet, det är ett av få yrken som jag hatar när folk grisar emot.
Citera
2007-08-05, 17:06
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Jag och en kamrat kedjade fast tidningsbudets cykel i cykelstället med en stor järnkätting och ett par hänglås när han sprang med tidningar i ett höghus. Klockan var väl sisådär 03.45. Vi smetade dessutom ut en gammal köttfärspizza på hans cykelsadel. Sen satte vi oss på min kamrats balkong på samma gård och tog varsin pilsner och väntade på att han skulle komma ner igen. När han väl insåg vad som hänt med hans cykel så skrek han av ilska, mycket underhållande.

Han började med vild blick att ringa en massa samtal med sin mobiltelefon och efter ca 45 minuter kom det en vit skåpbil med en ny cykel åt honom.

Hahaha. Lätt det roligaste jag har läst i den här tråden hittills!
Citera
2007-08-05, 19:51
Medlem
Fryers avatar
Citat:

Det där fick mig att dra rejält på smilbanden
Citera
2007-08-05, 20:01
Medlem
3rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babemagnet
Det är mycket roligare att göra practical jokes anonymt, eftersom man inte behöver stå till svars.
En gång för längesen på ett party hos någon brud la jag en bajkorv i bollfickan på hennes farsas golfbag. Skrattar fortfarande när jag tänker på när han ska ta upp en boll på tee med sina polare och finner bajs. Ha ha!

fyfan hans min hade jag velat se hahaha
Citera
2007-08-05, 20:07
Våran lärare hade ett "bås" med relativt höga och stabila vägger, tyvärr (för honom) saknades det ett tak. En kompis lyckades ta sig in i hans "bås" och öppnade dörren (dörren var alltså låst, läraren hade gått på lunch) åt oss. När vi nu hade tillträde till hans lilla arbetsplats så bar vi in allt vi kunde hitta, t.ex stolar, bänkar, soffor, soffkuddar, datorer etc etc etc. När vi var klara låste kompisen och hoppade tillbaka. Läraren kom tillbaka från sin lunch och blev jädra paff när han öppnade dörren och hade ett bås fylld med massa bråte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in