Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground
Suazo, bästa utländske spelaren i serie a -> pajas.
Jag menar, har du ens sett han spela?
Jo jag har sett han några gånger.
Du verkar dessutom vara lika insatt i Pirlos kvaliteter som Suazos, att efter en dålig säsong komma med förslaget att han ska säljas är inte ens så dumt att det är roligt, utan snarare tragiskt.
Har man så stora spelare till sitt förfogande handlar det om att få dem att lyckas. Det finns nämligen inte några andra nu aktiva spelare som kan utföra de uppgifterna bättre än vad de kan när de är i form.
Däremot ska det självklart finnas bra ersättare och andra alternativ, att envisas med Pirlo när han uppenbart skulle må bra av vila är bara trist.
Anledningen till at jag inte kommenterat zachs inlägg är att jag håller med om i princip allt. Jag hade tänkt ge mig på en liknande genomgång själv, men nu är det helt onödigt.
Angående Coppa Italia så finns det en ganska stor chans till ännu ett Derby della Capitale i finalen. Lazio kan rädda sin säsong genom att vinna mot ett Inter som prioriterar scudetton. Roma borde inte kunna förlora mot Catania som förtvivlat kämpar för fortsatt spel i Serie A.