Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-20, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDave
Ja verkligen, skulle jag vilja ha tag på. He he

Vanligtvis ligger tren på 75mg/ml väl. Rätta mig om jag har fel.

2000 mg/ml???!!! That´s some strong shit...........

Han menar 2000mg/10ml antagligen...annars jävlar
Citera
2007-07-20, 10:11
Medlem
svineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holysunken
Han menar 2000mg/10ml antagligen...annars jävlar

jo helt säkert, men va gör man inte för att jävlas....
Citera
2007-07-20, 10:45
Medlem
BarneyGs avatar
Låt killen vara,hjälp honom inte då han inte har koll på något över huvud taget.
Bättre att han säljer preppen o köper Gainer o protein för pengarna.

Det är synd att AAS är så lätt åtkomligt,så alla möjlig stollar kan få tag på det.
Citera
2007-07-20, 11:55
Medlem
jag hoppas denna kille driver med oss,han kan inte bara vara allvarlig.

måste dock erkänna att han var lite smart iaf när han skrev att han var 21(betyder att han iaf har läst alladins signatur 15-21 och vill kura)eftersom han inte kunde lura nån att han är äldre än 21,så skrev han just 21.

jag tror snarare vi får dra av några år till för att få fram hans riktiga ålder,typ 5 el nåt.

jag önskar att varje jävla gymnasium och högstadie hade 10 dietister som kan lära alla snorungar som tror att man måste äta steroider för att bli stor(visst går det fortare,men står man på noll lär det ändå krävas tålamod för att komma nån vart även med steroider,och tålamod är nånting som inte finns.allt ska gå på en veckas tid,sen tror dom att alla övriga saker ska komma till dom automatiskt ifall dom har en snygg kropp som tex tjejer)

jag ska ge ett bra exempel på vad steroider gör,om man inte gör nåt åt insidan med,som är det egentliga problemet inte muskler.

vi säger att du har en gammal rostig volvo 240 från 1990,och sen köper du den nyaste BMWn men tar med alla säten och alla andra instrument från inne i bilen och använder dom inuti denna nya BMW.nu har du en otroligt fin bil när man ser den från utsidan,men på insidan är det fortfarande samma gamla rostiga volvo 240 från 1990.

detta gäller dom som tror att muskler löser ens befintliga inre demoner och dom som tror att steroider kommer ge dom dessa muskler,som inte har nån koll på nånting runtomkring träning såsom kost,som inte har fattat hur långt dom kan komma med vanlig mat och hård träning + tålamod.

har man precis börjat träna och äter bra och kör hårt,går man med lätthet(LÄTT) upp minst 10 kg det första året.

jag gick upp 12 kg på 9 veckor med hård träning,bra kost,bra sömn och HELT REN!visserligen kan inte alla som gör detta förvänta sig denna vikt ökning det finns många faktorer som spelar in,i mitt fall var det främst muskelminne då jag har vägt så mycke som jag gör nu tidigare och dessutom varit betydligt starkare,så då går det betydligt snabbare än annars.
Citera
2007-07-20, 13:15
Awaiting Email Confirmation
Jashuas avatar
Jag menar 2000mg/10ml ... vad e det ni bablar om här, seriöst jag behöver hjälp, jag har fucking kurat mig med testo o deca. o vill veta om det e ok o ta nu tren o ville ha råd hur ja ska ta o så, men vissa säger att ja kommer dö o vissa skriver en dag bok till mig här o pratar om BMW o rostig volvo, seriöst säg vad det bästa man kan göra o KEEP ur volvo till dig själv för jag åker T-Bana...
jag e 21 år och om du inte tror så e det ditt problem, man får aldrig en tydlig svar fan, jag har tren E 2000mg/10ml ...vill börja ta den, men vet ej hur mkt ja ska ta från början! e det ngn som har tagit tren e o vet om det o kan ge mig råd... skriv till mig snälla eller i PM, snälla!!!!!!
Citera
2007-07-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jashua
Jag menar 2000mg/10ml ... vad e det ni bablar om här, seriöst jag behöver hjälp, jag har fucking kurat mig med testo o deca. o vill veta om det e ok o ta nu tren o ville ha råd hur ja ska ta o så, men vissa säger att ja kommer dö o vissa skriver en dag bok till mig här o pratar om BMW o rostig volvo, seriöst säg vad det bästa man kan göra o KEEP ur volvo till dig själv för jag åker T-Bana...
jag e 21 år och om du inte tror så e det ditt problem, man får aldrig en tydlig svar fan, jag har tren E 2000mg/10ml ...vill börja ta den, men vet ej hur mkt ja ska ta från början! e det ngn som har tagit tren e o vet om det o kan ge mig råd... skriv till mig snälla eller i PM, snälla!!!!!!

INGEN TYCKER DU ÄR TILLRÄCKLIGT MOGEN FÖR ATT BÖRJA MED SÅNT HÄR!!!!

INGEN TYCKER DU ÄR TILLRÄCKLIGT PÅLÄST FÖR ATT BÖRJA MED SÅNT HÄR!!!!
Citera
2007-07-20, 14:58
Medlem
svineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insolation
INGEN TYCKER DU ÄR TILLRÄCKLIGT MOGEN FÖR ATT BÖRJA MED SÅNT HÄR!!!!

INGEN TYCKER DU ÄR TILLRÄCKLIGT PÅLÄST FÖR ATT BÖRJA MED SÅNT HÄR!!!!

Och bara för att du har börjat betyder inte det att det inte går att sluta....
Citera
2007-07-20, 15:07
Medlem
Den info du söker finns redan på forumet, använd sökfunktionen!! På så sätt kommer du även lära dig massa annat som är nödvändigt.

Fattar inte att man kan hålla på självmedicinera sig utan några som helst kunskaper.
Citera
2007-07-20, 17:11
Medlem
DANI81s avatar
Idag finns ingen ursäkt för att inte läst på, förutom lathet(dumhet)..
allt finns på internet på hundratalssidor,forum,m,m...
värre för 20 år sedan då internet inte var tillgängligt..
Citera
2007-07-20, 21:20
Medlem
3rxs avatar
hujja denna tråd fick mig fan deprimerad
Citera
2007-07-21, 11:59
Awaiting Email Confirmation
Jashuas avatar
förstår mig inte på folk, vissa vet inget o har absolut inget vettigt o komma me , så skriver de ändå här o klagar... har du råd o ge mig vsg har du ej så bomba inte mitt huve o andras här e du snäll... sen e det så att du vill fortfarande åka din rostiga volvo e upp dig till, för jag har faktist en fin kropp o inget rostig volvo HAHAHAHA... mongolid barn
Citera
2007-07-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jashua
förstår mig inte på folk, vissa vet inget o har absolut inget vettigt o komma me , så skriver de ändå här o klagar... har du råd o ge mig vsg har du ej så bomba inte mitt huve o andras här e du snäll... sen e det så att du vill fortfarande åka din rostiga volvo e upp dig till, för jag har faktist en fin kropp o inget rostig volvo HAHAHAHA... mongolid barn
Du är ju verkligen dum i huvudet, du har ju fått massor med råd om att du ska läsa på först. Ta till dig det då!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in