Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-19, 13:20
Awaiting Email Confirmation
Jashuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awewa
Hur gammal är du?
Erfarenheter av AAS?
Vad vet du om AAS?
Hur är din kost?
Hur är din träning?
Vad mer än tren ska du ta?
Hur länge har du tänkt gå på?
Vad är ditt mål?

Jag är 21år.
Jag vet faktist inget om ASS,Oerfaren!!!
Kosten är bra.
Tränar 2dagar o vilar 1dag, sen kör jag 3dagar i strek o vilar 2dagar...
ska ej ta ngt mer än tren,tog testu och deca, de tog slut för 1vecka sen.
Jag ville prova den 10ml som jag har o hur mkt resultat jag får av sen kanske köpa 10till...
målet e att ja ska se mer deffad ut och öka muskler.

* det är inte min första kur... jag har kört REN deca innan sen körde jag DECA + Testu, jag fick resultat o gick upp i vikt, men jag ser lite svullen ut, så just därför sluta jag med det, så nu har jag tänt köra de 10ml REN Tren, det är första gången ja ska köra tren så jag vet inte hur mkt jag ska ta i veckan...
Citera
2007-07-19, 13:28
Medlem
Andriolos avatar
Risken är att du blir lite "nedstämd/deprimerad" på Tren only eftersom det sänker lusten en del(därav tillägg av Testot). Visst, nu HAR du Tren E, men skulle ändå rekommendera Tren A då det går ur systemet snabbare om du "svarar konstigt" på Tren. Vissa har fått obehagliga effekter, men det är som sagt individuellt. Lycka till iaf.
Citera
2007-07-19, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jashua
Jag är 21år.
Kosten är bra.
Jag ville prova den 10ml som jag har o hur mkt resultat jag får av sen kanske köpa 10till...
målet e att ja ska se mer deffad ut och öka muskler.

* det är inte min första kur... jag har kört REN deca innan sen körde jag DECA + Testu, jag fick resultat o gick upp i vikt, men jag ser lite svullen ut, så just därför sluta jag med det, så nu har jag tänt köra de 10ml REN Tren, det är första gången ja ska köra tren så jag vet inte hur mkt jag ska ta i veckan...

Om det är du på bilden så har du en kropp som är väldigt lik en av mina bästa polare. Jaja.

OnT:
När du nämner att kosten är bra förstår jag ganska fort att den är värdelös. Kosten är A och O, tänk på det.

Att du inte vet något om AAS och har tryckt deca samt testo (TESTO heter det, inte testu like pingu) gör mig väldigt orolig. Det finns massvis med guider här inne och jag tycker att du ska läsa alla dem, minst två gånger innan du tillsätter något mer i din kropp. Fattar du inte att du kan dö av AAS?

Att du sedan har köpt tren utan att veta vad du egentligen har köpt gör mig också väldigt ledsen, din kran måste vara halft efterbliven. Han förstör både för sig själv och alla andra då du säkerligen kommer vara på första sidan på Aftonbladet ganska snart om du inte tar åt dig det som folk skriver här inne.

Kan förstå dig att du vill ha muskler fort, det vill jag med. Just därför går jag på prepp, men jag läste på en hel del innan jag gjorde min första beställning. När jag sedan fick hem mina saker läste jag om all info om just dem preppen för att vara helt 100 på att jag gör rätt. Jag frågar också dem mer kunniga ständigt för att lära mig mer, och får jag någon kommentar om att jag bör läsa på mer eller liknande så gör jag det.

Lär dig detta och du kommer komma en aning längre än alla andra:

Better safe then sorry.
Citera
2007-07-19, 18:49
Medlem
vad är testu?
Citera
2007-07-19, 20:52
Medlem
Citat:
Jag är 21år.

Är det inte skönt att veta lite innan då så du vet vad diverse saker kan bero på? Tren ger dig JÄVLIGA mardrömmar "finns värre saker men det kan förstöra psyket" och är det sista du ska leka med som många skrivit innan.

Citat:
Kosten är bra.

Vad är bra kost enligt dig? Skriv lite om vad du äter och när.

Citat:

Bra. Vila behöver man också..hur ser splitten ut?

Citat:

För f-n man kurar när man har hela kuren hemma å inte köper mer sen?? och sen borde du ha mer uppehåll eller så borde du kört tren direkt. Du fuckar din kropp totalt tur den inte e min.

Citat:

Ja, hade du läst på mer så hade du vetat detta och vad du skulle kunna göra för att inte bli lika svullen. Hur längesedan var det du körde deca kuren innan TESTO+Deca?

Tar du inte åt dig vad som skrivits så hoppas jag det går åt H-lvete för dig "i all väl mening" så du inser hur dum du va som kurade innan du vet något!
Citera
2007-07-19, 20:56
Medlem
Och som svar på din fråga så kör 300mg EW...hur många mg/ml är det ?
Citera
2007-07-20, 00:26
Jashuas avatar
det var typ för en vecka sen jag sluta ta teston, men decan tog slut för 3veckor sen... men vadå vad händer om jag tar nu ren tren typ 2ml i veckan?
Citera
2007-07-20, 00:31
Medlem
Citat:
det var typ för en vecka sen jag sluta ta teston, men decan tog slut för 3veckor sen... men vadå vad händer om jag tar nu ren tren typ 2ml i veckan?

Du måste fortfarande skriva hur många MG det är per ML för att vi ska kunna RÄKNA åt dig, jisses i helvetet!
Citera
2007-07-20, 01:00
Jashuas avatar
testo som jag tog är 250mg i 1ml och decan är 100mg och tren som jag ej rört är 2000mg...
Citera
2007-07-20, 01:08
Medlem
BarneyGs avatar
Testu....?? är det någon ny version av testo eller? Idiot,håll dig till sandlådan!
Citera
2007-07-20, 07:30
Medlem
svineds avatar
Citat:
testo som jag tog är 250mg i 1ml och decan är 100mg och tren som jag ej rört är 2000mg...

stark tren.....
Citera
2007-07-20, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svined
stark tren.....
Ja verkligen, skulle jag vilja ha tag på. He he

Vanligtvis ligger tren på 75mg/ml väl. Rätta mig om jag har fel.

2000 mg/ml???!!! That´s some strong shit...........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in