Citat:
Ursprungligen postat av
SamBumB
Tren i sig har en halveringstid p 6-8 timmar. Du pstr att trenbolone molekyler r annorlunda och det r det jag vill ha klla p. Enanthate estern anvnder man fr att frndra tiden det tar att frigra produkten du vill anvnda i kroppen. Jag kper inte riktigt ditt svvande snack om att trenbolone r speciellt och frndrar halveringstiden p den ester den r bunden med. Dremot kan jag g med p att enanthates halveringstid r en liten grzon dr allt frn 4.5 till 12 dagar nms. Men det var ju inte det du pstod.
s du sger att trenbolone molekylen och testosteron molekylen ser likadana ut? I s fall r det samma preparat. S om du behver en klla p att tren och testo r olika saker s vet jag inte hur du tnker...
Allt jag har lrt mig r att alla preparat inte har samma halveringstid trots att samma ester anvnds eftersom beroende p om det r testo, tren, mast eller nt annat bundet till estern s frigrs det olika fort beroende p hur bra dom "passar" ihop med estern i frga om du frstr vad jag menar.
Sen kan jag ha fel men den informationen jag lst mig till sger att tren E har 8 dagars halveringstid och testo E 10,5 dagar. Jag fr ojmna niver om jag kr e5d men e4d r lugnt.
Mvh