• 6
  • 7
2015-03-02, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Tren i sig har en halveringstid p 6-8 timmar. Du pstr att trenbolone molekyler r annorlunda och det r det jag vill ha klla p. Enanthate estern anvnder man fr att frndra tiden det tar att frigra produkten du vill anvnda i kroppen. Jag kper inte riktigt ditt svvande snack om att trenbolone r speciellt och frndrar halveringstiden p den ester den r bunden med. Dremot kan jag g med p att enanthates halveringstid r en liten grzon dr allt frn 4.5 till 12 dagar nms. Men det var ju inte det du pstod.

s du sger att trenbolone molekylen och testosteron molekylen ser likadana ut? I s fall r det samma preparat. S om du behver en klla p att tren och testo r olika saker s vet jag inte hur du tnker...

Allt jag har lrt mig r att alla preparat inte har samma halveringstid trots att samma ester anvnds eftersom beroende p om det r testo, tren, mast eller nt annat bundet till estern s frigrs det olika fort beroende p hur bra dom "passar" ihop med estern i frga om du frstr vad jag menar.

Sen kan jag ha fel men den informationen jag lst mig till sger att tren E har 8 dagars halveringstid och testo E 10,5 dagar. Jag fr ojmna niver om jag kr e5d men e4d r lugnt.

Mvh
Citera
2015-03-02, 14:32
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
S trenbolone enanthate har en halveringstid p 8 dagar? Enanthathe r enanthate oavsett vilken steroid som sitter ihop med den.
Edit. Felpost
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2015-03-02 kl. 14:35.
Citera
2015-03-02, 14:50
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
s du sger att trenbolone molekylen och testosteron molekylen ser likadana ut? I s fall r det samma preparat. S om du behver en klla p att tren och testo r olika saker s vet jag inte hur du tnker...

Allt jag har lrt mig r att alla preparat inte har samma halveringstid trots att samma ester anvnds eftersom beroende p om det r testo, tren, mast eller nt annat bundet till estern s frigrs det olika fort beroende p hur bra dom "passar" ihop med estern i frga om du frstr vad jag menar.

Sen kan jag ha fel men den informationen jag lst mig till sger att tren E har 8 dagars halveringstid och testo E 10,5 dagar. Jag fr ojmna niver om jag kr e5d men e4d r lugnt.

Mvh

Nu pstod jag iofs inte att tren r samma sak som testosteron, hur menar du dr? Jag frgade efter klla p ditt pstende att trenbolone i sig frndrar estern den binds till och drigenom halveringstiden.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in