Citat:
Ursprungligen postat av Jashua
jag vet lite om Trembo.. men inte allt... jag har itne ens börjat med det jag tänkte kolla med er som är erfarna o vet om hur det funkar,o hur man kan ta det innan ja tar själv o gör ngt fel... så fins det ngn här som vill hjälpa mig o inte klagar på mig o säger att jag e dum, ja ja kanske e dum o tar sånt, men samtidigt vill jag ta på ett sätt där jag inte förstör min kropp..så plizzz hjälp!
Är det nån som tänkt tanken på hur många kids därute som bara kör på utan att tänka längre än nästippen? Som tror att respekt sitter i musklerna(menar inte specifikt Joshua..), eller att man behåller allt man tränar under kur samt att de finns bieffekter men man knappt vet vilka?
Varje gång det dyker upp såna här trådar(ofta!), blir man lika mörkrädd. Det visar svart på vitt om vilken otrolig okunskap som florerar.
OT: Ät gröt, träna hårt och sov som en gris. Läs på så mycket att du kan för att ställa specifika, KUNSKAPSBASERADE frågor och återkom om 6 månader.
Att du sen bara har 10ml låter som du hittat trennen i storebrorsans byrålåda. Du behöver väl åtminstone 20ml + testobas för att köra. Sen är nog inte Tren din grej som holysunken redan nämnt..