Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-07-19, 00:16
Awaiting Email Confirmation
Jashuas avatar
jag ska börja med att ta Trenbolone Enanthate
jag behöver tips på hur mkt ML jag ska ta i veckan.. vill helst inte ta så många gånger, så vad e det bästa sättet att ta det på o få bra resultat har bara 10ML...

Kan man ta 3ml på en gång istället för att ta flera gånger i veckan?
Skulle vara Tacksam för hjäpl

OPS:: vill veta hur mkt % man tappar när man slutar... vill gärna ha svaret på det oxå...?
Citera
2007-07-19, 00:36
Medlem
Dumt att läsa på innan du köper och bestämmer dig. Du verkar ju inte veta ett skit om det du skriver.
Citera
2007-07-19, 00:39
Medlem
Läs på så slipper du förstöra din kropp och inte ha nån aning om vad du håller på med
Citera
2007-07-19, 00:41
Jashuas avatar
Rekomenderad dos: 76 mg var 2-3 dag eller 152 var 3-4 dag
Det normala brukar vara 2-3 dagar mellan varje injektion så att du håller ett veckointag på 228-304mg i veckan.

Det står så. Så jag vet inte om man kan ta 3 ml på en gång det är det jag frågar.

PLUS - Jag har tagit testu o deca, så ja vill ta bara Trenbolone nu... så ville bara ha tips innan jag börja ta ngt som ja inte har ngn aning om... kan ni vara snälla o hjälpa mig?
Citera
2007-07-19, 00:43
Medlem
FromHells avatar
Din första kur? då har du nog valt fel AAS.
Citera
2007-07-19, 01:20
Medlem
Citat:
ville bara ha tips innan jag börja ta ngt som ja inte har ngn aning om

Hur kan du vara så j-a dum och köpa något du inte vet ett skit om?
Citera
2007-07-19, 01:28
Jashuas avatar
jag vet lite om Trembo.. men inte allt... jag har itne ens börjat med det jag tänkte kolla med er som är erfarna o vet om hur det funkar,o hur man kan ta det innan ja tar själv o gör ngt fel... så fins det ngn här som vill hjälpa mig o inte klagar på mig o säger att jag e dum, ja ja kanske e dum o tar sånt, men samtidigt vill jag ta på ett sätt där jag inte förstör min kropp..så plizzz hjälp!
Citera
2007-07-19, 02:58
Medlem
Hur gammal är du?
Erfarenheter av AAS?
Vad vet du om AAS?
Hur är din kost?
Hur är din träning?
Vad mer än tren ska du ta?
Hur länge har du tänkt gå på?
Vad är ditt mål?
Citera
2007-07-19, 06:11
Medlem
svineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jashua
Rekomenderad dos: 76 mg var 2-3 dag eller 152 var 3-4 dag
Det normala brukar vara 2-3 dagar mellan varje injektion så att du håller ett veckointag på 228-304mg i veckan.

Det står så. Så jag vet inte om man kan ta 3 ml på en gång det är det jag frågar.

PLUS - Jag har tagit testu o deca, så ja vill ta bara Trenbolone nu... så ville bara ha tips innan jag börja ta ngt som ja inte har ngn aning om... kan ni vara snälla o hjälpa mig?

du har inte samma ester som ovanstående, gör om gör rätt
Citera
2007-07-19, 09:17
Medlem
Citat:
jag vet lite om Trembo.. men inte allt... jag har itne ens börjat med det jag tänkte kolla med er som är erfarna o vet om hur det funkar,o hur man kan ta det innan ja tar själv o gör ngt fel... så fins det ngn här som vill hjälpa mig o inte klagar på mig o säger att jag e dum, ja ja kanske e dum o tar sånt, men samtidigt vill jag ta på ett sätt där jag inte förstör min kropp..så plizzz hjälp!

Ta inte AAS isåfall och sen undrar jag bara om detta är dina första kur och du ska köra Tren? Har kört 3 kurer och inte kommit dit än =)
Citera
2007-07-19, 09:27
Medlem
Allvarlit talat så verkar du inte ha en siffra rätt men jag ska säga vad jag tycker så får du själv avgöra om du vill trycka eller inte. Din kropp ditt val.

Tren E har långsamma estrar och ska därför sättas e5d eller ew. Sen mängden bestämmer du själv och du skriver inte heller hur många mg/ml det är heller så det blir svårt att svara på.
Att enbart köra på tren tycker inte jag personligen att det är det ultimata utan som så många har sagt så många gånger förut, "ha alltid en testogrund", så är även min åsikt.
Du verkar ju ha absolut noll koll på prepp överhuvutaget då du varken vet hur mycket du ska ta, hur ofta, vad preppets syfte är eller ens vad de heter(trembo). Så mitt råd till dig är att skita i det och köra rent. Någonting säger mig att du inte är rätt person att kura.

Men som sagt din kropp, ditt val....................

ps. Du skriver att du "samtidigt inte vill ta AAS och förstöra din kropp". Va fan tror du??? Att det är sega råttor vi pratar om? Allvarligt, skit i det.....
Citera
2007-07-19, 10:28
Medlem
Andriolos avatar
Citat:
Är det nån som tänkt tanken på hur många kids därute som bara kör på utan att tänka längre än nästippen? Som tror att respekt sitter i musklerna(menar inte specifikt Joshua..), eller att man behåller allt man tränar under kur samt att de finns bieffekter men man knappt vet vilka?
Varje gång det dyker upp såna här trådar(ofta!), blir man lika mörkrädd. Det visar svart på vitt om vilken otrolig okunskap som florerar.

OT: Ät gröt, träna hårt och sov som en gris. Läs på så mycket att du kan för att ställa specifika, KUNSKAPSBASERADE frågor och återkom om 6 månader.
Att du sen bara har 10ml låter som du hittat trennen i storebrorsans byrålåda. Du behöver väl åtminstone 20ml + testobas för att köra. Sen är nog inte Tren din grej som holysunken redan nämnt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in