2007-08-20, 17:56
Medlem
kallestolpillers avatar
14år med min dåvarande flickvän, usch vad man var kär
Hemma i lägenheten och det varade väl 5-10min lr nåt
Citera
2007-08-20, 18:06
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Själv så hade man fått hem bruden man dejtade. Vi satt i min soffa och hånglade. Började smeka henne mellan benen och fick för mig att jag skulle ha in den innanför byxorna. Jag körde ner handen och hon drog upp den. Jag frågade vad som var fel, hon berättade då att hon inte hade rakat sig på länge. Jag förklarade att det inte var ett hinder, men nej jag fick inte Vi lade oss sedan i sängen, jag lite små sur. Plötsligt ringer min telefon, det var min kära vän. Han undrar om jag satt på henne än jag svarar nej, då säger han: Av med kläderna och in med den! Tjejen frågar efter samtalet vad min kompis sa. Jag berättar då att han tyckte att jag skulle av med kläderna och in med den. Hon tycker att jag skulle göra det, så jag satte på henne strax efteråt.

jag tyckte själv att jag var duktig. Jag var nara 14 men jag kommer ihåg det som igår
Citera
2007-08-20, 18:08
Medlem
Liberty.s avatar
Jag var 18 år. Hade pratat med en kille över internet och telefon ett tag, jag var så kär man kan bli utan att ha träffats.
Jag tyckte han kändes rätt och jag vågade sätta mig på ett tåg i 4 timmar för att komma till honom.
Han var 16, inte oskuld och omtänksam. Sa att vi skulle göra vad jag ville, bara pussas om jag ville det.
Men hallå?
Jag var iaf skitkåt och tyckte vi kunde göra mer än pussas,. Det enda jag tydligt kommer ihåg var att det var extremt skönt när han pillade på mig, och jag kunde bara föreställa mig vad som komma skulle..
Men när "the real deal" väl trädde in, så var det ju inte alls en skitstor grej.! Och det enda jag egentligen minns är att jag låg där på rygg och tänkte "jag knullar". Det kanske var över på 5-10 minuter?
Vi träffades aldrig mer och det man kan säga är att

knulla är jävligt överreklamerat. Men det är mycket roligare nu
Citera
2007-08-20, 18:19
Medlem
soulreapers avatar
Jag minns både den dagen då jag skulle bli av med oskulden och den dagen jag faktiskt blev det!

Var 16 år och jävligt nerkärad i en vän som gick på samma skola som mig, vi hade väl hånglat och så några gånger och efter ett tag så frågar hon mig om jag ville förlora min oskuld till henne! Svaret var naturligtvis JA! Hon var också oskuld och hade tänkt på det ett tag och kommit fram till att hon nog ville ha sex med mig, men att det inte betydde att vi var ihop! Vi bestämde oss för att "göra det" dagen efter hemma hos mig och helt enkelt skolka skolan den dagen. Sagt och gjort vi åker hem till mig och därmed skiter i skolan och på vägen hem så säger hon plötsligt att hon vill bli ihop med mig. Stora lycka! Denna dag får jag alltså både bli ihop med tjejen jag är kär i och knulla för första gången tänkte jag! Vi kommer hem till mig och lägger oss i min säng och börjar hångla och smeka varandra, men det är något som inte stämmer den vägrar att ställa sig!! Lite senare på dagen när den väl fungerar igen så frågar jag min nyblivna flickvän om vi ska testa nu, då säger hon att hon nog vill vänta lite och bara hångla osv. Sen ett par dagar senare så gjorde vi det och ja ärligt talat så var det väl inget bra nu när man kollar så här i efterhand, men då tyckte vi det och knullade som kaniner rent ut sagt! Förhållandet höll i sig i strax över 2 år och vi blev mycket bättre med tiden!
Citera
2007-08-20, 20:32
Medlem
djb2s avatar
Hos mitt raggs tjejkompis jag träffat två gånger innan, pillat lite på osv. Lindrig berusning. 40+(!) minuter. Hade klockradio bredvid, därför jag är så säker. Efteråt har jag inte orkat lika länge. Värdelös brud btw "Förhållandet" kanske varade i en månad. Svinet var otrogen, höll på lögnen flera veckor och ville ha tillbaka mig. Det gick inte så bra kan jag säga.
Citera
2007-08-20, 21:38
Medlem
Liberty.s avatar
Någon Vänlig Själ?

Som kan förklara för mig varför jag inte längre kan varken radera eller redigera mina inlägg efter jag skickat dom?!
Citera
2007-08-20, 21:50
Medlem
Funcadelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty.
Som kan förklara för mig varför jag inte längre kan varken radera eller redigera mina inlägg efter jag skickat dom?!

Du kan inte radera inlägg och kan endast redigera en timme (?) efter att du skrivit posten. Vad det nu har med topic att göra har jag däremot ingen aning om.

Edit: Fel ordföljd
Citera
2007-08-21, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Ville inte ha nån pojkvän innan dess. De vara bara i vägen för det liv jag ville leva Erbjudanden fanns, men jag var inte intresserad. Och eftersom jag enbart har sex i ett förhållande så väntade jag tills jag träffade nån som jag ville vara ihop med. Och det dröjde så pass länge. The rest is history

omöjligt kan ju inte bara vart det?låter som du spelar lite för high and mighty fram me sanningen nu
Citera
2007-08-21, 00:55
Medlem
Bajsfacistens avatar
Jag var väl 16 eller 17 år i ett festivaltält. Ganska söt blond tjej, som var regält slapp i fettan(nu i efterhand). Hon var lite klänging & jobbig så jag drog direkt efteråt glad över att slippa vara oskuld.
Citera
2007-08-21, 00:58
Medlem
nat0ns avatar
nån gav mig ghb när jag var 15, vaknade hos en tjock äcklig tjej och gick hem.
Citera
2007-08-21, 09:49
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
nån gav mig ghb när jag var 15, vaknade hos en tjock äcklig tjej och gick hem.

Awwww, kärleken är allt bra vacker ibland...
Citera
2007-08-21, 10:07
Medlem
tältpinnes avatar
Sommarstuga i skärgården, jag 14 och helt pannkaka efter en flaska sherry, hon likaså och frågar mig av någon anledning om jag vill knulla. Detta vill jag naturligvis göra and the rest is history, hon sa f.ö att jag var skitdålig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in