2008-08-15, 23:04
Medlem
Jkjnnss avatar
15 år min första dam red mig, sedan pumpa i doggystyle.
Kom efter 15 min + iaf (Trodde dock det skulle gå på 10 sek )
Kom sedan i svanken på henne (Körde utan kondom )
Citera
2008-08-15, 23:12
Medlem
14...full som en gris, hon red på mig ett tag..sen la hon sig på rygg, och ville att ja skulle knulla henne..men jag fick inte in den, jag sa "nä jag är för full"
sen klädde vi på oss och titta på tv :-]
Citera
2008-08-16, 00:00
Medlem
Chad.Vaders avatar
16 år, en tjej snackade me mig om att hon ville knulla på toan inne i skolan. Självklart trodde jag att hon drev med mig och svarade något i stil med "nää vi tar de ikväll istället" relativt ironiskt.

sen började hon smsa framåt eftermiddagen och så frågade hon om 20.00 passade bra. Det gjorde det...
så jag kilade över och knullade me henne i 15 min och sen gick jag hem igen
Citera
2008-08-16, 12:27
Medlem
Själv är jag nöjd med min första gång. Testade 3 ställningar. (Missionären, ridning och bakifrån). Jag slickade henne och hon sög av mig, hann med mer än vad jag trodde men va nog på grund av alkoholen. (: Att det sen va en person som jag älskade gör ju inte saken sämre. Efter det hade vi sex 1-3 gånger om dagen i 2-2,5 år.

Imelda: Låt flickan din ha sex om hon vill, förr eller senare så händer det ändå.

EDIT: Hm såg nu att hon va 13, ja något år till hade kanske ändå inte skadat.
Senast redigerad av kr0owe 2008-08-16 kl. 12:31.
Citera
2008-08-16, 12:41
Medlem
Goalkeepers avatar
Jag blev av med oskulden inatt Jag och min flickvän (sen 5 veckor tillbaka) va ut på kvällen med lite kompisar. Vi slutade dricka vid 10 och kom hem runt 2 kanske och då började jag med lite förspel och saker Sen så blev det av helt enkelt. Var lite smått nervös och hade svårt att hålla den uppe så den var inte styv hela tiden...men började den mjukna så tog jag ur den så fick hon känna lite på den med händerna så blev den hård igen. Ingen av oss kom dock Får se om det går för åtminstone mig ikväll bara jag lyckas vara hård hela tiden
Citera
2008-08-16, 13:05
Medlem
tjccos avatar
18 år på fyllan i en av hennes vänners bastu inte så jävla bra direkt, ingen kom och det varade inte direkt länge
Citera
2008-08-16, 14:19
Bannlyst
Alltså jag "knullade redan på dagis som 6åring visst var det snopp i mus(åhh Ellen) men när jag väl genomförde vad jag kallar ett samlag var vi 11 års ålder i kuddrummet i hövdingagården.
Citera
2008-08-16, 16:06
Medlem
Hela började med att min syster skulle ta studenten, jag var bara 13.
Hela släkten plus några extra personer fanns på plats.
De fanns tårta, läsk, några söta tjejer och en stor mängd fulla föräldrar(på kvällen).

Ungefär vid 8 slaget på kvällen var det ett rum med barn och fullt med vuxna resten av huset, jag var inte precis blyg av mig i min ungdom och hängde runt med alla tjejer som fanns på plats, männen (som var 6-9 år) satt och kollade på tv. Så uppstod hela kalaset, jag och en tjej som jag fortfarande har bra kontakt med som då va 12 gick ut och sparkade lite boll och plötsligt HELT utan anledning blev de lite taffsande på varandra. Vi hade ingenstans att vara för hela huset var ju fullt med folk, så vi gick upp till vinden som faktist var ganska fin, vi la en luftmadrass som säng och de var inte precis skönt men ändå lite livligt, som tur var musiken hög så det hördes inte att vi höll på. Blev ihop i ungefär 2 veckor med mycket njutning.
Citera
2008-08-16, 19:21
Medlem
tops avatar
ärligt talat

Jag blev av med oskulden som som 18-åring, och det var egentligen inte så dramatiskt. Jag var ute och drack med några kompisar, och så träffade vi några av deras kompisar.
Slutade med att jag missade min buss hem, och en tjej erbjöd sig att låta mig sova hos henne.
Odramatiskt, kuk in kuk ut snabbt slut :P

Om man ska gå lite offtopic så tycker jag hela grejen runt oskulden en fjantig kliché. Det är ju förfan bara som första gången man cyklar (haha, kanske inte), och jag tycker det blir så otroligt hypat.
Och nej, jag är ingen trög showoff som skryter om att jag blev inte av med oskulden som 13-åring.
Citera
2008-08-16, 22:27
Medlem
feed-mes avatar
Jag var 17 och skulle slagga över hos en tjej men hon ville inte att vi skulle göra nåt så vi sov hos hennes syrra och sen på natten gick det inte att hålla sig undan för båda så mitt var inte heller så romantiskt!
Citera
2008-08-17, 00:52
Medlem
hade sex för första gången med den enda tjejen som jag på allvar kan säga att jag har varit kär i. väntade till och med 3 månader efter vi hade blivit tillsammans så det var en jäkla speciell natt kan jag säga, kommer nog aldrig glömma den. hade precis fyllt 16. ah minnen.
Citera
2008-08-17, 00:54
Medlem
.....................

Jag var 13 år gammal och ute i skogen med en kille som var 15 vi hade känt varandra i ett par dagar. Vi var inte kära eller nått det bara blev så. Ångrar det idag det hade nog varit bättre att vänta ett par år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in