2008-08-19, 12:19
Medlem
Goalkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irma
jag var 16.. det gjorde ont som fan, inget vackert bara lidsamt. tog väl en tjugo minuter eller nåt sånt. jag försökte visa att jag hade ont genom att kvida lite, men han trodde nog att jag stönade. jag kunde ju inte säga till ordentligt, han va ju så snygg o jag va ju så kär- hu!

Jag frågade min flickvän ett par gånger om det gick bra och inte gjorde ont. Hon va oskuld också som mig.
Citera
2008-08-19, 19:50
Medlem
katastrof.s avatar
jag var 17, hatar nu henne och har sagt upp kontakten med henne men det är inget som jag ångrar. och det var inte pga sexet som jag sa upp kontakten

edit: om man kanske ska svara på topicen också; jo det var en natt efter en fest då jag både däckat och spytt men väl hemma i sängen så mådde jag ganska bra. vet inte om det berodde på nervositet men jag har sen dess aldrig kunnat haft sex lika länge som jag höll på då. missionär/rid/missonär med 10min per gång ~30min i en säng som gnisslar som fan plus att jag har ett element bredvid sängen som lät som om huset höll på att rivas.
Senast redigerad av katastrof. 2008-08-19 kl. 19:54.
Citera
2008-08-19, 22:23
Medlem
Är inte säker på att jag kan säga att jag är av med den än
Jag och min flickvän sedan 3 veckor tillbaka skulle vara stanna förbi hennes hus för att hämta lite grejor men det blev lite mer än så för vi började hångla och vi hamnade i sängen och vipps så så var kläderna av och kondomen på och jag hade precis börjat själva penetreringen när hennes mamma rusar in i rummet för att berätta något totalt oviktigt... som tur va hade vi täcke över oss så hon såg inget förutom möjligtvis kläderna som låg vid våra fötter, det var så sjukt pinsamt efter det var det omöjligt att få upp den så vi avbröt det hela. Men på fredag
Citera
2008-08-19, 22:26
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedHatten
Är inte säker på att jag kan säga att jag är av med den än
Jag och min flickvän sedan 3 veckor tillbaka skulle vara stanna förbi hennes hus för att hämta lite grejor men det blev lite mer än så för vi började hångla och vi hamnade i sängen och vipps så så var kläderna av och kondomen på och jag hade precis börjat själva penetreringen när hennes mamma rusar in i rummet för att berätta något totalt oviktigt... som tur va hade vi täcke över oss så hon såg inget förutom möjligtvis kläderna som låg vid våra fötter, det var så sjukt pinsamt efter det var det omöjligt att få upp den så vi avbröt det hela. Men på fredag

Haha, här var då verkligen ett grattis till det första inlägget på sin plats.
Citera
2008-08-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Haha, här var då verkligen ett grattis till det första inlägget på sin plats.

haha tack eller något, enda anledningen att jag skapade en användare här var att skriva något av det pinsammaste som någonsin hänt mig
Citera
2008-08-19, 23:22
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedHatten
haha tack eller något, enda anledningen att jag skapade en användare här var att skriva något av det pinsammaste som någonsin hänt mig
Det är ingen stor grej. Om ni inte är typ 14?

Min pappa rusade in hos mig och mitt ex tre gånger. Vi (jag och exet) tittade bara på varandra och garvade. Min pappa tyckte det var mer pinsamt än vad vi tyckte.

Så lugn. Hennes mamma skäms mer än du. Det är inte hennes sak att springa in så där.
Citera
2008-08-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Det är ingen stor grej. Om ni inte är typ 14?

Min pappa rusade in hos mig och mitt ex tre gånger. Vi (jag och exet) tittade bara på varandra och garvade. Min pappa tyckte det var mer pinsamt än vad vi tyckte.

Så lugn. Hennes mamma skäms mer än du. Det är inte hennes sak att springa in så där.

Haha nej vi är inte 14.

Jo vi skrattade också massor. Komiskt men ändock pinsamt
Citera
2008-08-19, 23:34
Medlem
Goalkeepers avatar
Har dom inte lärt sig att knacka? Minns när syrran bodde hemma så hördes hennes stönande till allas sovrum. Morsan knackade alltid likaså plastfarsan. Hoppas de gör samma när det gäller mig nu.
Citera
2008-08-20, 00:06
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goalkeeper
Har dom inte lärt sig att knacka? Minns när syrran bodde hemma så hördes hennes stönande till allas sovrum. Morsan knackade alltid likaså plastfarsan. Hoppas de gör samma när det gäller mig nu.
Dags att gå hela vägen med kusinen eller?
Citera
2008-10-17, 16:03
Medlem
mammacitas avatar
Jag var 18 år och kände att det var dags. Åkte hem till en bekant med sjukt höga förväntningar, men fick aldrig upp kuken helt under själva sexakterna. Kuken var för det mesta jävligt slak och slank ut hela tiden. Det slutade med att den slocknade helt och hållet när bruden red mig och tillslut "gled ut", varav vi avslutade det extremt fantastiska knullet.

När jag åkte hem var mina tidigiare förväntningar som bortblåsta, hey, sex var inte ens skönt! Dessutom fick jag klamydia som tack för kaffet.
Citera
2008-10-17, 16:24
Medlem
boatses avatar
Var någonstans runt 14 varvet påväg till 15 och var bland de första gångerna jag var onykter. Blev faktiskt hemsläpad av en 2 år äldre tjej som fick sköta hela baletten.. var faktiskt rätt nice, dock inte så romantiskt.
Citera
2008-10-17, 16:29
Medlem
ShmotZs avatar
Jag hade sex med en tjej helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in