Var rätt nyligen, sommaren 2010, var 17 år, (ja, är nu 18), på en camping i Skåne.
Det hela var ganska ironiskt då det från början bara var en tjej jag snackat med, och som egentligen skulle fått till det med en annan kille tidigare den kvällen.
Det blev dock aldrig något av mellan dom två eftersom hon (tjejen jag fick till det med) bara var 15 år och killen hon skulle knullat med var 21. Detta gjorde att tjejens tjejkompis avbröt dom när de höll på och strulade som mest.
Senare den kvällen började jag smsa rätt mycket med henne, kommer inte ihåg vem som föreslog det men vet i alla fall att vi skulle dra oss ner mot stranden (dock inte bestämt sex än).
Sagt och gjort, vi möttes nere på stranden och snacka lite... hon hade mens och vi hade ingen kondom någon av oss... Eftersom jag så förbannat gärna ville tappa oskulden sa jag att vi kan köra utan ändå, eftersom jag visste att det inte är farligt.
Hon svarar okej och akten är igång,fick in soldaten i henne rätt fort, var livrädd att jag skulle fumla, hon visste trots allt inte att jag var oskuld. (Nu när jag väl funderar på det tror jag att det är dags att berätta det för henne

).
Vi var längst ute på en brygga klockan 2-3 på natten och jag skulle uppskatta att vi höll på ungefär 5-10 minuter. Minns att jag tittade rätt mycket på klockan (dvs. före och efter), ville absolut inte vara klar på typ 2 minuter i alla fall, så blev väll rätt nöjd med tiden...