2011-12-05, 16:43
Medlem
Pangaeas avatar
När jag var 18, med ett ex. Även om det var ett par år sedan nu ångrar jag det fortfarande. Han tvingade sig på mig ett par dagar efter att han tyckte vi var "tillsammans," dum och naiv liten flicka som jag var, så stannade jag med idioten för att jag tyckte han var snäll. Inte fan var han snäll någonstans när vi "blev ihop." Manipulativ och jävlig. Förstår inte hur jag stod ut ett helt år.

Aja, vi lär alla av våra misstag.
Citera
2011-12-05, 17:12
Medlem
UniversumsPojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndercoverRandom
Haha okej kan köra lite detaljer också.

Vi har vart tillsammans lite drygt en månad och har varit nära ett antal gånger men alltid blivit avbrutna just innan så att säga.

Men så idag så kom hon hem till mig, vi hade snackat lite innan att vi skulle väl ta det lite lugnt iom att mina föräldrar var hemma (bor hemma). Meen så blev det ju inte.

Vi var nere på mitt rum och kysstes och smekte varann och hade det allmänt mysigt då det började gå framåt. Tröjorna åkte av nästan direkt då det är "standard" men sedan så började hon ta av mig mina byxor och då tänkte jag, ja vafan, värt risken att bli påkommen!

Vi låg i underkläder ett tag och jag smekte och pullade hennes fitta ett tag innan hon sen tog över och runkade mig ett tag, ett av mina päron kom ner för trappen just då så de blev lite panik men "den" kom inte in som tur var. Fortsatte sen ett tag till innan vi tog av oss det sista och jag hämtade kondom för att köra igång. Vi körde missionären ett tag innan jag kom, enligt mig för fort, ville ju fortsätta länge.

Blev lite mys och smek efter det och vi somnade och sov ett tag. När vi vaknade så hade vi tänkt köra igen men då blev vi avbrutna så de blir imorrn istället!
Är inte bra för du sexliv att bo hemma!
Citera
2011-12-05, 18:03
Medlem
MsHims avatar
Han var 21 och jag 19; båda oskulder. Hemma i min säng. Ont som fan gjorde det (eftersom han är rätt... erhm... stor), men jag hade inte velat ha någon annan!

Nu i efterhand säger jag bara tack och bock för att min pojkvän är stor!
Citera
2011-12-05, 18:05
Medlem
MsHims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniversumsPojken
Är inte bra för du sexliv att bo hemma!
Åh, jo, det fungerar alldeles utmärkt!

(Så länge man visar respekt för de andra som bor i huset vill säga...)
Citera
2011-12-11, 00:11
Medlem
spikads avatar
Betalade faktiskt för mitt första och enda samlag... Det var en svart kvinna och jag var 37 år, det bästa samlaget jag har haft!
Citera
2011-12-11, 01:04
Medlem
Dr_Dollars avatar
Totalt aprak - 14 bast..och det var över efter 3-4 minuter

Min första tanke var:
- Jaha...var det här allt?!

Kommer ihåg att hon hette Sandra iaf.
Citera
2011-12-11, 01:14
Medlem
antikryptisks avatar
Jag var 13 år och det var med min dåvarande pojkvän, var skitnervös för att alla sa att det gjorde ont, och att man blödde och sånt första gången,
Men det gjorde inte ett dugg ont, och vi hade sex 2 gånger den kvällen och var sedan till sammans i ett halvår till!
SÅ var en bra första gång om man jämför med vissa andra
Citera
2011-12-11, 01:46
Medlem
19 år, Mötte min flickvän, vi båda visste att vi skulle ha sex när vi var påväg hem till mig, tafsade jag henne på tunnelbanan, kom hem till mig och tog av mig kläderna, satan vad upphetsad man var, var i sängen, gjorde väl det helt okej, bådas första gång så det var spännande och kul för båda
Citera
2011-12-11, 05:11
Medlem
Thalles avatar
Var rätt nyligen, sommaren 2010, var 17 år, (ja, är nu 18), på en camping i Skåne.

Det hela var ganska ironiskt då det från början bara var en tjej jag snackat med, och som egentligen skulle fått till det med en annan kille tidigare den kvällen.

Det blev dock aldrig något av mellan dom två eftersom hon (tjejen jag fick till det med) bara var 15 år och killen hon skulle knullat med var 21. Detta gjorde att tjejens tjejkompis avbröt dom när de höll på och strulade som mest.

Senare den kvällen började jag smsa rätt mycket med henne, kommer inte ihåg vem som föreslog det men vet i alla fall att vi skulle dra oss ner mot stranden (dock inte bestämt sex än).

Sagt och gjort, vi möttes nere på stranden och snacka lite... hon hade mens och vi hade ingen kondom någon av oss... Eftersom jag så förbannat gärna ville tappa oskulden sa jag att vi kan köra utan ändå, eftersom jag visste att det inte är farligt.

Hon svarar okej och akten är igång,fick in soldaten i henne rätt fort, var livrädd att jag skulle fumla, hon visste trots allt inte att jag var oskuld. (Nu när jag väl funderar på det tror jag att det är dags att berätta det för henne ).

Vi var längst ute på en brygga klockan 2-3 på natten och jag skulle uppskatta att vi höll på ungefär 5-10 minuter. Minns att jag tittade rätt mycket på klockan (dvs. före och efter), ville absolut inte vara klar på typ 2 minuter i alla fall, så blev väll rätt nöjd med tiden...
Citera
2011-12-13, 05:47
Medlem
IntoTheVoids avatar
18 år med en kvinna på runt 30.
Satt på en pizzeria/pub med en polare och drack bärs när det kom fram två tjejer och en (efterbliven) snubbe till vårt bord. Vi söp och snackade. Det slutade med att vi följde med dem hem på efterfest. Där blev vi bjudna på Red Bull och vodka och jag antar att vi blev en aning drogade också. Jag och min polare slog halvt ihjäl varandra, vi slog halvt ihjäl killen som var med också eftersom han halvt slog ihjäl tjejen jag senare knullade.

Jag däckade i soffan. Fick senare berättat för mig att tjejen hade runkat av mig när jag låg och sov medan de andra såg. (innanför byxorna, hoppas jag iaf).
Sen hamnade vi på något vänster i hennes säng och där skedde det med halvbonge (jag var ju trots allt så enormt packad).

Innan den händelsen har jag fått en rad avsugningar här och var (men det räknas väl inte som att bli av med oskulden enligt de flesta) men hann aldrig doppa eftersom det skedde på olika fester och folk alltid hann komma in och störa. Skämtas fortfarande om en del såna incidenter i min umgängeskrets.
Citera
2011-12-13, 11:06
Medlem
missrelapses avatar
16 år utomhus på en äng med en kille jag tyckte om som jag trodde också tyckte om mig. Satan vad naiv man var Vi båda hade varit på en fest. Efter festen träffades vi på Donken där det var efterfest, som alltid. När jag skulle hem så gick vi åt samma håll och det ena ledde till det andra och han förförde mig och vi hade sex på en äng.

Just då mådde jag piss över det och kände mig som en smutsig hora. Men nu garvar jag bara åt det
Citera
2011-12-14, 21:40
Medlem
Blaxmixs avatar
Jag har ingen aning, jag var stenpackad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in