2011-06-08, 20:42
Bannlyst
blev av med den på ett läger bär jag var 13-14 bast haha, har dock sagt till alla att jag är oskuld för alla är typo det i min umgängeskrets
Citera
2011-06-08, 23:15
Medlem
legopelles avatar
När jag var nitton.

En av mina kvinnliga vänninor och jag började nyfiket undersöka varandra, och det ena ledde till det andra och plötsligt låg vi ner.
Citera
2011-06-08, 23:38
Medlem
Mord-Siths avatar
Med en tjej: 17 år, med första flickvännen, hon 16 år. Minns hur nervös och svettig man var och inte var det särskilt lyckat heller Men man var glad över att få det gjort Vi var tillsammans i över 1 år, och under tiden utvecklades sexlivet markant

Men en kille: Efterfest, med en bekant. Båda jag och han var 19, hände för nästan exakt 1 år sedan.
Blev en 69:a, fast han ville ta den där bak Vi var kk ett tag också
Senast redigerad av Mord-Sith 2011-06-08 kl. 23:50.
Citera
2011-06-08, 23:43
Medlem
Greluches avatar
Hemma hos mig i mitt sovrum i föräldrahemmet, jag var 18 och han också. Han hade tjatat ganska länge (han var också oskuld) på mig, jag var inte kär men minns att jag tänkte att man måste ju börja någonstans! Vi höll på och hånglade som tonåringar gör och sen frågade jag rakt ut om han ville knulla. Det ville han och det gjorde ont som satan, både första andra och tredje gången. Sex blev inte riktigt bra förrän ett par år senare!
Citera
2011-06-09, 00:11
Medlem
Hemma hos tjejen! I hennes säng.
Jag hade sovit över..

Vi var ensamma hemma hos henne, en lördagförmiddag eller nåt sånt.
Jag hade duschat, hon med har jag för mig.
Hon hade ett par trosor och en morgonrock på sig.
Även jag hade börjat klä på mig lite halvt..

Det slutade med att vi, utan att någon sa något till den andra, gled ned under täcket i hennes obäddade säng och började småhångla lite en stund!
Sen gick det som det gick, utan att jag märkte det hade hon tagit av sig sina trosor och jag kände med min hand att hennas sköte var alldeles fuktigt.. "Springan" var hur våt som helst...

Jag fattade vinken och tog av mig kalsongerna och lade mig mellan hennes ben. Ganska snabbt hittade jag in och körde på lite lugnt en stund tills jag kom! Det var skönt men ingen höjdarupplevelse..

Dock en "stor grej" för mig och jag fick mersmak så att säga..

Jag var 19 och skulle fylla 20 det året.. Ganska sen debut! Men jag hade "snubblat på mållinjen" vid några tidigare tillfällen även under de tidiga tonåren. Så det var grymt skönt att ÄNTLIGEN få det avklarat. Och jag sträckte nog på mig lite extra på stan efterråt!
Senast redigerad av Macke85 2011-06-09 kl. 00:24.
Citera
2011-06-09, 10:42
Medlem
Leynadhs avatar
Lumpen, 18 år, thaibrud ragg på krogen, hon var äldre, hennes kompis följde med också men fick tyvärr inte vara med... Det hela gick hur bra som helst, inget fummel eller komma för tidigt där inte. Naturbegåvning.
Citera
2011-06-09, 10:49
Medlem
Jimbos avatar
13. Dracula på TV. Van Helsing släpade ett kors uppför en brant backe medan jag filade mig igenom akten och avslutade genom att placera själva saluten på hennes familjs tv-soffa - just som van helsing bankade på slottets stora port.
Citera
2011-06-10, 20:12
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Päronen hade vild fest, flörtade vilt med en äldre herre lätt berusad i sällskapet . När jag sen skulle använda toaleten i källaren fanns han plötsligt där , så vi kysstes o hångla lite sen lyfte han upp mig på tvättbänken o mina trosor försvann, då tveka jag lite men han sa att det va bra. Sen såg han till att min oskuld försvann. Va en både skrämmande o skön upplevelse. Skrämmande då jag inte tängt det skulle sluta just så, men ger man sig in i leken får man leken tåla. Sen gav han mig min första orgasm . Jag va 13 men såg nog betydligt äldre ut då jag blommade ut tidigt.
Citera
2011-06-14, 13:15
Medlem
Inte på ett särskilt dramatiskt sätt, 19 - jävligt packad. Minns inte exakt hur dans övergick till grovt hångel, men denne dam, (också 19 om inte 18) som jag mest på ett lekfullt sätt dansar med (tror ev. att vi tidigare på kvällen bytt kläder också, hon hade mina/vice versa) tar vid någon punkt kommandot och vi strular väldans på dansgolvet. Erkänner emellertid för varandra att här kan vi ju inte ramla runt, går hem till mig - har sex.

Det var väldigt mysigt, och gillade denna tjejen men tyvärr hade jag en lite knasig period då och fuckade upp - hon gillade mig men jag var väldigt kluven av någon anledning (som jag i efterhand inte ens minns).

Det underliga jag kan säga efter detta är att jag (som fortfarande är 19) "lyckats" (hatar egentligen att prata om sex på detta viset) ha sex med 4 till personer efter detta, m.a.o. inte särskilt många MEN en väldigt intressant ökning från föregående årets 0 personer. Har på intet sätt som mål att ha sex med så många som möjligt men vill såklart leva ett aktivt sexliv.

Vore kanske intressant att göra en tråd om "hur mycket ökade ditt sexliv efter oskuld".
Citera
2011-06-14, 16:48
Medlem
Jag var 13 år, min pojkvän var också 13 år. Vi sov hos en kompis för att vi inte fick sova hos varandra för våra föräldrar än. Så där på natten så hände det! Vi låg på golvet på min kompis rum och hon låg i sängen med sin pojkvän. Minns att min pojkvän frågade "Med eller utan skydd?" .. Jag sa "va?" 3 gånger innan jag hörde vad han sa eftersom han viskade tyst så inte min kompis och hennes pojkvän skulle vakna. Sen bara, typ hände det. Efter ett par tappra försök till att få in den och få den att stanna inne så körde vi missionären en kort stund innan vi båda tröttnade.. Vi båda tänkte "Jaha, and that's it?" ^^, Vi är fortfarande tillsammans och kör inte enbart missionären.. som tur är. Haha
Citera
2011-06-14, 18:03
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sin-of-Emmy
Päronen hade vild fest, flörtade vilt med en äldre herre lätt berusad i sällskapet . När jag sen skulle använda toaleten i källaren fanns han plötsligt där , så vi kysstes o hångla lite sen lyfte han upp mig på tvättbänken o mina trosor försvann, då tveka jag lite men han sa att det va bra. Sen såg han till att min oskuld försvann. Va en både skrämmande o skön upplevelse. Skrämmande då jag inte tängt det skulle sluta just så, men ger man sig in i leken får man leken tåla. Sen gav han mig min första orgasm . Jag va 13 men såg nog betydligt äldre ut då jag blommade ut tidigt.
Hur gammal var han?
Jag är väl lite som du, tänder på äldre! Fan vad äcklig jag känner mig
Citera
2011-06-14, 18:22
Medlem
stelfrusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauson
Jag var 13 år, min pojkvän var också 13 år. Vi sov hos en kompis för att vi inte fick sova hos varandra för våra föräldrar än. Så där på natten så hände det! Vi låg på golvet på min kompis rum och hon låg i sängen med sin pojkvän. Minns att min pojkvän frågade "Med eller utan skydd?" .. Jag sa "va?" 3 gånger innan jag hörde vad han sa eftersom han viskade tyst så inte min kompis och hennes pojkvän skulle vakna. Sen bara, typ hände det. Efter ett par tappra försök till att få in den och få den att stanna inne så körde vi missionären en kort stund innan vi båda tröttnade.. Vi båda tänkte "Jaha, and that's it?" ^^, Vi är fortfarande tillsammans och kör inte enbart missionären.. som tur är. Haha

Och ni har varit tillsammans i 5 år då? Eftersom jag antar att du är 18 (vilket är åldergränsen här)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in