2007-07-19, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aioli
Jag var 19, sov tillsammans med en killkompis i min säng, och båda hade varit apfulla kvällen innan. Vi hade väl hållit på och petat lite på varandra under natten, men inget speciellt hade hänt eftersom båda varit så packade. På morgonen däremot tänkte jag att "fan, lika bra att få det gjort" så vi satte igång. Det var totalt värdelöst för det gjorde ont, gick snabbt och var en allmänt störd situation. Vi var dessutom båda olyckligt kära i andra. Efter hela alltet tog vår vänskap slut i 1,5 år, men vi har lyckligtvis kommit över grejen nu och är vänner igen. Vi kommer dock säkerligen aldrig prata om händelsen någon gång.

Ångrar mig inte alls faktiskt. Det var värt det för att bli av med den jobbiga oskuldspressen.

Jag utgår från att du är en tjej!

Jag trodde inte ni som tjejer hade någon stor oskuldspress utan det trodde jag mer var killarnas största problem.
Citera
2007-07-19, 17:02
Bannlyst
Hmmm.....undersökningar visar att sexdebuten sker någonstans kring 17-18 år i snitt.

Men på FB är den cirkus 13 - i vanlig ordning!!
Citera
2007-07-19, 17:05
Medlem
MacGayVers avatar
Med min första ordentliga flickvän, jag var 17 och hon var 16.

Kommer ihåg att det var andra försöket då det första inte gick så bra för min del, var väl för mycket press och nerver inblandade kan jag tänka mig.
Däremot kan jag inte komma ihåg exakt när och var vi hade sex för första gången, det var i hennes säng eller i min säng iaf. Det är faktiskt lite tråkigt att jag inte kommer ihåg vart det var, eller ens hur det var, jag har faktiskt glömt bort första gången vilket är lite underligt med tanke på att bägge var nyktra.
Citera
2007-07-19, 17:25
Medlem
Aiolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pushering
Jag utgår från att du är en tjej!

Jag trodde inte ni som tjejer hade någon stor oskuldspress utan det trodde jag mer var killarnas största problem.
Press har vi allt med, men den kanske ser lite annorlunda ut. Det handlar inte så mycket om att hitta ett tillfälle då man får möjlighet att bli av med den (om man inte är hiskeligt ful eller liknande, då kanske det är svårare), utan mer om att välja rätt tillfälle. Dyker inte det upp blir det jobbigare och jobbigare att gå omkring och känna sig oerfaren. Det är iaf min erfarenhet.
Citera
2007-07-19, 18:43
Medlem
Citat:
Press har vi allt med, men den kanske ser lite annorlunda ut. Det handlar inte så mycket om att hitta ett tillfälle då man får möjlighet att bli av med den (om man inte är hiskeligt ful eller liknande, då kanske det är svårare), utan mer om att välja rätt tillfälle. Dyker inte det upp blir det jobbigare och jobbigare att gå omkring och känna sig oerfaren. Det är iaf min erfarenhet.

Har inte tänkt på det viset att man kan ha press för att man känner sig oerfaren, men förstår att det kan vara jobbigt, för oss killar är det mer att vi ska bli av med oskulden så snabbt som möjligt för att inte bli utskrattade utav vännerna. Löjligt som fan men så ligger det oftast till, jag ångrar att jag inte tog min oskuld med min nuvarande flickvän som är den första jag har blivit förälskad i.

För oss killar är det mer som en tävling. (urlöjligt)
Citera
2007-07-19, 18:53
Medlem
CashBlows avatar
Citat:

Känner igen det där. När sommaren var slut och alla kom tillbaka till sina skolklasser så tog det inte många dagar för att bena ut vilka som gjort det under sommaren och vilka som ännu inte kommit ända fram. Det var en viktig procedur för att utreda om hackordningen skulle justeras i skolan...
Citera
2007-07-19, 19:29
Medlem
storytellers avatar
Festivaltält...
Alldeles för gammal själv, alldeles för ung tjej...
Citera
2007-07-19, 19:35
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Festivaltält...
Alldeles för gammal själv, alldeles för ung tjej...

Pedo?
Citera
2007-07-19, 19:54
Medlem
Rabbahs avatar
Trekant

/Rabbah
Citera
2007-07-19, 21:53
Medlem
Jag tror jag var tretton år och han våldförde sig på mig hela akten, vi var tillsammans men jag klargjorde att jag inte ville efter lite hångel, men han struntade i det och mer eller mindre våldtog mig, det aset.
Jag hatar honom än idag och tycker det är skitjobbigt att tänka på.
Jävla idiot.
Citera
2007-07-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor
Jag tror jag var tretton år och han våldförde sig på mig hela akten, vi var tillsammans men jag klargjorde att jag inte ville efter lite hångel, men han struntade i det och mer eller mindre våldtog mig, det aset.
Jag hatar honom än idag och tycker det är skitjobbigt att tänka på.
Jävla idiot.

Sry för OT: Anmälde du inte övergreppet då?
Citera
2007-07-19, 22:57
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Du ville bli av med den så tidigt som möjligt och ändå hade du inte sex under 2 jävla år?

D'oh Menade givetvis att förhållandet varade i 2 år. Vi hade sex några månader in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in