2011-04-09, 19:43
Medlem
ThaDauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Jag var 16 och låtsades vara kär(typ) i en av mina bästa tjejpolare som verkligen var dunderkär i mig. Hon såg hyffsat bra ut och jag var kåt som fan, fan vad lågt av mig, den vänskapen gick ju käpprätt åt helvete efter ett tag(när "förhållandet" gick för långt), men knullat en hel del fick jag!

Hade aldrig gjort det om jag inte var oskuld, ville bara bli av med den, så vid den tidpunkten var det lätt värt det
gjorde exakt samma sak. vi möttes på stan 1 år senare. fatta hur stelt snack det va lixom senast jag såg henne hade vi sex och sen tappade kontakten helt när hon fattade att det bara va ett knull ^^
Citera
2011-04-09, 20:11
Medlem
Ett tennisläger med en tjej från den andra klubben. Alla sov i hallen samtidigt som vi hade sex där, jag 16 och hon 15, Rätt ovanligt är det iallafall men det var en jävla besvikelse måste jag säga xD Nu är sexet bättre när man vet lite vad man gör och mixtrar till det lite på olika ställen i huset och lite
Citera
2011-04-09, 20:25
Medlem
Acropols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr
Haha jag känner ingen som har blivit av med sin oskuld på ett romantiskt sätt iaf :P

så jävla sant..finns fan ingen alltså
Citera
2011-04-09, 20:27
Medlem
Acropols avatar
jag låg med min nuvarande bästa tjejkompis. efter första gången så hade vi sex några gånger till, på café, tvättstuga, sängen etc. Men nu är vi bästa vänner o ser varandra enbart som det
Citera
2011-04-09, 21:20
Medlem
när jag var 13 år! (herregud vad ung man var! med min 15åriga pojkvän)!!! Nu är jag 25.
kan inte tänka mig att ett barn på 13 år har sex... men jag hade ju det! sjukt... vi var dock tillsammans i 7 år efter det.

Blev av med den hemma hos honom i hans säng... lyssnade på TQ!

Ville dock bli av med den i hans säng, fast med romantiskmusik, rosor runt sängen och levande ljus!
..........men så blev det dock inte haha.
Citera
2011-04-10, 00:05
Medlem
Jag är oskuld och efter att ha läst många av era "storys" så känns det som jag ska vänta tills jag är kär i någon
Citera
2011-04-10, 11:07
Medlem
Jag var knappt 16, skolkade från skolan en eftermiddag och gick hem till en 11åräldre kille som jag hånglat med vid några tidigare tillfällen ute på krogen då.
(Ja jag var ute mkt då, va väl en sån tjej som såg mer "vuxen" ut än vad jag var)

Sexet var rätt ok, gjorde af inte särskilt ont. Sen blev det bättre med tiden å såsmåning om riktigt bra, men det tog nog 4-5gånger iallafall. Det var inte romantiskt, men vi blev kk sedan å det höll i sig rätt länge.
Citera
2011-04-10, 11:53
Medlem
Jag va 12 år och killen va 3 år äldre, inget romantiskt bara sjukan efter... fick dagen efter piller för att kondomen hade spruckit.. Ångrar det idag som fan men men jag va kär å galen, fick bara ett brustet hjärta och tagen fitta efter sjukan...
Citera
2011-04-10, 20:49
Medlem
eynits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteup
Jag är oskuld och efter att ha läst många av era "storys" så känns det som jag ska vänta tills jag är kär i någon
håller med, haha.
Citera
2011-04-11, 00:37
Medlem
Lejdbanans avatar
När jag var 18 och skaffade mig mitt första seriösa förhållande. Drack ca 2 bärs om jag minns rätt och sen var det hem till henne och få både deep throat och en härlig ridning! Hon var sjuk i sängen!
Citera
2011-04-11, 13:11
Medlem
Agda.83s avatar
Pluggade på internat (skulle fylla 16 år) och fick en nattlig inbjudan av den nya pojkvännen.
Hade ett skit tråkigt förspel i hans säng dvs. Ett snabbt pill mellan benen på varandra och sen var det dax att köra igång.

Ömmade som fan när han körde in kuken så låg stel som en pinne för att det skulle göra mindre ont, ni vet "döda fisken positionen"
Sen kärde han på där i typ 5 minuter sen var det klart.

Tråkigt & ömt både från min och hans sida. Blödde dock inte, som många tjejer gör när dom förlorar oskulden, så på så sätt var jag nöjd då blod är det osexigaste som finns när man knullar
Citera
2011-04-11, 15:07
Medlem
Ferdawoons avatar
Om man bortser från experimenterande i grundskolan (typ mellanstadiet) så var min första gång när jag var 13 tror jag. Var på väg hem efter att ha träffat ett gäng kompisar och väntade på spårvagnen.

Då ser jag en bit bort att en kille sitter och runkar och tittar på mig. Jag går fram och frågar om han vill ha hjälp och han blir helt paff. Men så kilar vi upp i skogen och han sätter på mig.

Låter som om jag var helt blåst och inte visste vad som skulle hända, men det gjorde jag iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in