2015-09-11, 18:56
Medlem
Alpvalens avatar
Chattade med en brud någon vecka. Åkte hem till henne. Övertalade henne till att braja på för första gången fastän hon tidigare talat om hur stenhårt emot alla illegala droger hon var. Vi rökte ner oss, men tyvärr somnade hon pga all dricka.
Följande kväll föreslog hon att vi skulle röka på igen då vi inte var lika fulla. Vi rökte ner oss och knullade, hon blev milt sagt kåt av rökat. Nästa morgon åkte jag hem innan hon vaknat. Och, haha.. någon dag senare anklagade hon mig för att ha "korrumperat henne".
The end. Inget desto speciellare.
Citera
2015-09-11, 19:38
Medlem
haha jo de gick snabbt f;r mej me>(
Citera
2015-09-12, 01:47
Medlem
HighwayDelights avatar
Minns inte så jättemycket av det, träffade en kille på någon sida, vi sågs, han luktade jävligt gott, så hade vi sex utomhus, platsen låter jag förbli osagd
Citera
2015-09-14, 02:48
Medlem
transBarbros avatar
Jag var en full och glad högstadietjej som firade att det bara var två veckor kvar till sommarlovet. En full och glad gymnasist hjälpte till. Själva sexandet var väl lite sisådär, men det kändes vuxet att gå ut åttan och vara av med hinderhinnan.

Just då trodde jag att det skulle sexa på som f-n under sommarn och nian, men det blev rätt glest och det dröjde ett par år innan det blev riktigt bra.
Citera
2015-09-14, 12:13
Medlem
Träffade en tjej en morgon som kom in på ämnet att de skulle ha en eld på stranden och bjöd in mig.
Kort sagt vi blev apfulla och mot slutet av natten var det bara jag och hon kvar. Tänkte "ingenting att förlora på att kyssa henne nu" och gjorde det. blev attackhånglad tillbaka och frågsde snart om hon ville gå hem till sitt. Väl där drog jag av henne kläderna.
Hittade inte hålet men hon hjälpte mig glatt.
Citera
2015-09-27, 13:09
Bannlyst
Jag var 12 år och hon var 19. Hon sög av mig men sen fick jag doppa kuken i henne. Bästa jag vart med om. D kupor hade hon Jag glömde kondom så det hamnade inuti henne
Citera
2015-09-27, 13:11
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Jag tog av den utanför Gympasallen med en kille hehe. Sjukt snygg.
Citera
2015-09-27, 15:03
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag tog av den utanför Gympasallen med en kille hehe. Sjukt snygg.
Haha do tell. Hur fan lyckas man med det? Det är folk däromkring. O vilka ställningar klarar man då? xD
Citera
2015-09-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotgrandma
Jag var 12 år och hon var 19. Hon sög av mig men sen fick jag doppa kuken i henne. Bästa jag vart med om. D kupor hade hon Jag glömde kondom så det hamnade inuti henne
Det hände i år alltså.
Citera
2015-09-27, 20:58
Medlem
Psyktabus avatar
Inte särskilt märkvärdigt. 14 år i min lilla säng. Hon visade hur man skulle göra och vi höll på ett ganska bra tag
Citera
2016-04-11, 13:22
Medlem
Retsinas avatar
Jag var 14 hon runt 40. Det var med vårt spanska hembiträde.
Citera
2016-05-10, 20:38
Medlem
Jag var 18, var på en fest och ''klickade'' med en brud. Dagen efter sågs vi igen och umgicks hela dagen. Det blev sent och hon sov kvar. Vi hade sex, jag kom på två minuter, sen var det klart Den natten blev jag man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in