2010-03-06, 19:52
Medlem
var 17 år, lärde känna en kvinna som var 29 år genom en kompis till mig. En dag sa min kompis vi ska till en brud och festa..vi gick dit och jag fick då reda på att hon var 29. Var lite konstigt i början men hon var en riktigt fräsch latina. Efter några öl och shottar så låg vi i hennes soffa och knullade

Efter det har jag åkt hem till henne flertal gånger
Citera
2010-03-06, 21:48
Medlem
Var 18 år, blev uppraggad, blev kär, blev utnyttjad då denne mans "hobby" var att "ta" oskulder...
Oerhört gnisslande säng, grannar i rummet bredvid (hans hemmaplan så inte mina grannar), inget förspel, definitivt inga kyssar, pang på, full fart, tror missionären hela akten och jag blev totalt nersprutad över större delen av kroppen. Det var hemskt Blev en chock allting. Dum som man var gick jag med på det dagen efter också. (Eftersom jag sov över där och kunde inte ta mig hem 5 mil bort). Ingen kondom, inga piller, inget skydd alls...
Nej, det kommer jag aldrig att glömma.

Dejtade en annan kille 1-2 månader senare som dock tog hand om mig och lärde mig att sex kan vara underbart också

(Detta är ca 10år sedan nu.)
Citera
2010-03-07, 03:33
Medlem
Var 14 år, träffade en tjej på nätet, blev tillsammans och hade sex en vecka senare
Citera
2010-03-07, 19:32
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumpa-
Ingen aning, kanske hälften så stor som en vanlig kuk.

1. Du kan inte ha alla hästar i hagen...
2. Säg att en vanlig kuk ligger på 15cm, så var hans kuk på 7,5.. hur slapp är inte du om du inte känner av att en 7cm rundstång trycker in i fittan på dig? Om du stoppar in ett finger känner du inte det då eller? Inte funderat på om det är Dig det är fel på i detta fallet?
Citera
2010-03-07, 19:53
Medlem
MRSLOOPs avatar
Jag blev av med oskulden med min första kan man kalla "riktiga pojkvän".

Jag skulle fylla fjorton år, trots att vi var så unga så trodde vi då att vi älskade varandra, skulle förlora oskulden tillsammans och vara tillsammans livet ut.

Det började med att han inte kunde få stånd. Vi kunde inte få på kondomen och slängde typ 7 kondomer. Jag var väldigt irriterad och ville bara "få det gjort" till slut.

Men sen fick han ett telefonsamtal. Jag började suga honom medan han pratade i telefon. Då lyckades han plötsligt få megastånd! Han slängde på luren, vi slängde på kondom och jag satte mig på kuken. Jag visste inte vad jag skulle göra men började sakta gunga fram och tillbaka.

Då säger han efter 10 sekunder: Hoppa av jag måste spy!
Jag sa åt honom att ligga still och hoppades att han skojade.

Men nej, han knuffade av mig och sprang till toan, fastnade med tröjan i en spik på väggen, spydde i handen och där satt jag på sängen och suckade. Det blev heller inget "andra försök" för han mådde illa så fort han tänkte på en det..
Citera
2010-03-08, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
...jag hade samlag med en kvinna.

lucky dude , själv blev man gangad av 4 fullisar
Citera
2010-03-08, 00:04
Medlem
Safik.Eskobars avatar
Var på fest med några polare i klassen i en villa några mil utanför Uppsala. Drack rätt mycket så började spy som ett djur och tyckte det var pinsamt då jag inte var en alltför van "festare". Hur som helst så deckade jag på toalettsitsen och vaknade av att mina kompisar bankade på dörren, jag låste upp och dom kom in och sa något om att Matilda hade kommit, FAN! tänkte jag, eftersom vi var halft på g och hade varit det under en längre period. Om hon skulle se mig nu skulle det gå åt helvete. Det gick någon timme, som för mig verkade några minuter och mycket riktigt, där stod hon i dörröppningen till spytoan och såg på mig medan jag spydde. Det roliga är att jag börjar ursäkta mig och säga att det inte var meningen och att det var min kompis fel etc. Dyng som jag var hade jag svårt att få fram orden. Hon sa att det var "okej, det händer alla" (för övrigt jävla uttjatat uttryck). Hon stänger dörren och det är bara hon och jag på toaletten. Jag fortsätter spy medan hon stryker mig i håret, rätt skönt tänkte jag och la återigen huvudet på toalettsitsen.

Måste ha deckat för jag vaknar av att mina byxor är neddragna och hon sitter gränsle över mig. Jag var så pass full så jag hade vinkuk för tillfället (ingen erektion alltså). Hon börjar massera min kuk och till slut frågar hon om jag vill ha sex (måste tillägga att hon hade haft sex många gånger tidigare och hade ingen vetskap om att jag var oskuld). KÖR PÅ! tänkte jag och efter lite handjobb blev jag hård och hon körde på. Vet inte hur lång tid det tog innan jag kom eller om jag kom alls, jag somnade under akten för jag var så jävla trött av att ha spytt som en gris haha. Inget sätt jag skulle rekommendera ungdomar att bli av med oskulden på, men jag ångrar det inte och än idag 2 år senare håller vi kontakten.

Jag var 16 år!
Citera
2010-03-08, 02:51
Medlem
kondomlasses avatar
Var 15, hade en flickvän som jag hade haft mycket petting med tidigare. Så en morgon efter hon sovit över vred jag mig bara mot henne när hon runkade av mig så min penis nuddade hennes vagina, och så sa jag "eller?".

Hon sa ja, men jag fick inte in den, så vi kom överens att testa det på kvällen senare. Då blev det av, och det var 07/07 -07. (H) Fast det var riktigt sjukt dåligt då min kuk är skev neråt. Behöver lite speciell teknik för att få in den, tror jag låg och juckade länge utanpå. Men vad vet man liksom!
Citera
2010-03-08, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
1. Du kan inte ha alla hästar i hagen...
2. Säg att en vanlig kuk ligger på 15cm, så var hans kuk på 7,5.. hur slapp är inte du om du inte känner av att en 7cm rundstång trycker in i fittan på dig? Om du stoppar in ett finger känner du inte det då eller? Inte funderat på om det är Dig det är fel på i detta fallet?

Men va faen! Så trång fitta så kuken inte går in-historier passerar obemärkt, men liten kuk är såklart provocerande. Jag är hemskt ledsen för att jag skrev som det var och inte ljög eftersom händelseförloppet tydligen inte passade sig att berätta här.

Sista svaret jag skriver om detta, gillar denna tråd och vill för guds skull inte att den ska börja handla om kukstorlekar.

Klart jag kände något, men väldigt mycket mindre än jag hade förväntat mig. Jo, jag känner om jag har ett finger i mig - föredrar en kuk (såklart).
Självklart funderade jag på om det var mig det var fel på efteråt, eller fel och fel, jag funderade på om jag inte kunde uppskatta sex med killar. Vilket jag också skrev. Det har visar sig att jag kan det. Mycket! Punkt.
Citera
2010-03-08, 07:13
Medlem
lirre666s avatar
jag förlorade min på sommarlovet mellan årskurs 8-9 med en emo brud från skolan
Citera
2010-03-08, 09:42
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kondomlasse
Var 15, hade en flickvän som jag hade haft mycket petting med tidigare. Så en morgon efter hon sovit över vred jag mig bara mot henne när hon runkade av mig så min penis nuddade hennes vagina, och så sa jag "eller?".

Hon sa ja, men jag fick inte in den, så vi kom överens att testa det på kvällen senare. Då blev det av, och det var 07/07 -07. (H) Fast det var riktigt sjukt dåligt då min kuk är skev neråt. Behöver lite speciell teknik för att få in den, tror jag låg och juckade länge utanpå. Men vad vet man liksom!

Eftersom du var 15 07/07 - 07 så innebär det att du är 17 i nuläget eftersom att juli inte varit.
18 års gräns på FB vettu
Citera
2010-03-08, 10:12
Medlem
Meropes avatar
Jag 15, han 17.
Båda oskulder.
Flickrum.
Varken bra eller dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera