2007-12-10, 12:19
Medlem
Whitebläds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abdariv
Varför skulle det vara en sådan omöjlighet? även om jag kanske är lite partisk tycker jag atletico har den om inte tredje, åtminstonde fjärde bästa truppen i la liga, och nu när man har fått spelet att stämma (undantag matchen som spelas just nu ) s¨å bör man plocka en cl plats.

matchen just nu btw, derbykänsla?

men men, riktig idiotkapning av reyes,åinsamt att se.

Men man kan inte komma ifrån att det här var en otroligt viktig seger, speciellt när de flesta andra konkurrenter till just atlético tappade poäng!

inte omöjligt att de får en CL plats, men på tanke att det finns bland annat Villareal som startat säsongen alldeles bra och valencia som är inget vidare i år men kan komma upp i tabellen senare på säsongen.. tycker att det är de största rivalerna för At.Madrid iår.
Citera
2007-12-14, 21:30
Medlem
C.A.Tls avatar
Va i helvete, så kommer inte El clasico visas på TV4+.

Har ju inte TV4sport
Citera
2007-12-14, 21:59
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Va i helvete, så kommer inte El clasico visas på TV4+.

Har ju inte TV4sport
VA?????!!!! HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2007-12-15, 22:41
Medlem
C.A.Tls avatar
Fan va värdelösa valencia är
Citera
2007-12-15, 22:46
Medlem
P.Gs avatar
Etoo är verkligen i gasen just nu, vilken comeback. Vad är oddsen på ett hattrick? Dock så gick Messi ut - riktigt trist om det skulle vara någonting allvarligt då jag hade hoppats på ett ordentligt stjärnonas krig nästa vecka med ordinarie spelare på alla 22 positioner, i den mån det går.

Valencia visar återigen att laget har klappat ihop detta år. Generationsväxlingskatastrofen är ett faktum och januarifönstret närmar sig men jag tvivlar på dess effekt då laget behöver en nyrenovering och inte täppa igen små luckor. Huggsexa efter spelare som Joaquin, Silva, Villa och Morientes är väl att vänta efter säsongens slut.

Usch, vilken domedagspredika det där lät som och likväl har bara en halvlek spelats.
Citera
2007-12-15, 22:51
Medlem
Valencia är tragiska i år.

Liverpool får gärna lägga vantarna på Silva, Villa och Joaquin.
Citera
2007-12-15, 23:41
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Valencia är tragiska i år.

Liverpool får gärna lägga vantarna på Silva, Villa och Joaquin.
Engelsmännen kanske ska börja hosta fram egna talanger istället för att värva friskt från Spanien och franska kolonier.

Barcelona gör sitt jobb, nu är det bara att be till gudarna att Osasuna tvålar till Marängerna på Bernabeu och då är allt upplagt för ett riktigt infekterat el Clasico.
Citera
2007-12-15, 23:56
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Engelsmännen kanske ska börja hosta fram egna talanger istället för att värva friskt från Spanien och franska kolonier.

vilka engelskmän? det är liverpool vi snackar om, det enda spanska laget som har kommit till pl på något skruvat sätt..

om jag ska vara någorlunda seriös så måste jag stämma in med alla andra, valencia sög verkligen idag.. fast åandrasidan.. barcelona verkade ha en riktigt bra dag också.. och då är dom verkligen svåra att knäcka
Citera
2007-12-15, 23:59
Medlem
Jag som hade hoppats på att Valencia skulle vakna till liv idag och bjuda på lite motstånd så att man fick en underhållande match, men icke då, det var ju ett sömnpiller och spel mot ett mål.

Pinsamt Valencia.
Citera
2007-12-16, 00:04
Medlem
Afonsos avatar
Vilket fruktansvärt vackert mål av Eto'o! Han har få övermän på små ytor.
Citera
2007-12-16, 00:09
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
vilka engelskmän? det är liverpool vi snackar om, det enda spanska laget som har kommit till pl på något skruvat sätt..

om jag ska vara någorlunda seriös så måste jag stämma in med alla andra, valencia sög verkligen idag.. fast åandrasidan.. barcelona verkade ha en riktigt bra dag också.. och då är dom verkligen svåra att knäcka
Fast trenden är ju tydlig i hela PL och sprider sig sakta. Visst, Arsenals akademi är av absoluta toppklass men tyvärr spottar den ännu inte ur sig några engelska toppstjärnor (dåliga scouter på hemmaplan? för dyra?). Liverpool verkar mest kika på Spanien medan Chelsea och United har koll lite överallt. Dock så är det inga av lagen som spottar ur sig inhemska stjärnor som klubbarna i Italien och Spanien gör.
Citera
2007-12-16, 10:09
Medlem
Första rapporterna inatt på officiella om Messi är att han kommer att missa Madrid matchen.

Ett ord: Katastrof.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in