2007-12-08, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GNAGETjonas
Såhär tror jag La liga slutar säsongen 07-08

1. Real Madrid
1. Villlarreal
3. Barca
4. Valencia

18. Valladolid
19. Recreativo
20. Levante

Sevilla, Valencia och Real betis har börjat misserabelt, värre än jag hadde väntat mig, dock har Athletico M. och Espanyol fått en mycket bra start, tror ändå Athletico och espanyol rasar nedåt i tabellen längre fram i serien. Tror starkt på villarreal, en riktig skräll i år, Real vinner med få poäng´s marginal bara.

Visst kan man vara orolig över att atlético ska börja rasan, men det som talar emot är bredden på truppen, förr om åren har man inte haft en sån här bredd när skadorna börjar dyka upp. spelare som abbiati, luiz garcia, simao (!), motta hålls på bänken!

Nej jag tror atlético klarar sig hela vägen iår. En CL plats ska tas hem!
Citera
2007-12-09, 12:12
Medlem
Valladolid åker icke ur. Däremot så får not Betis sikta in sig på Segunda. Fruktansvärt dåligt spel i år.
Citera
2007-12-09, 12:51
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abdariv
Visst kan man vara orolig över att atlético ska börja rasan, men det som talar emot är bredden på truppen, förr om åren har man inte haft en sån här bredd när skadorna börjar dyka upp. spelare som abbiati, luiz garcia, simao (!), motta hålls på bänken!

Nej jag tror atlético klarar sig hela vägen iår. En CL plats ska tas hem!
Tror du atletico klarar ta en CL plats?
Citera
2007-12-09, 13:00
Medlem
emiliyos avatar
Skulle vara rätt häftigt om dom kom med för lite omväxling skull.
Citera
2007-12-09, 20:42
Medlem
4 röda bara i Athletico-Getafe samt Contra högerbacken i mål för Getafe haha
Det är grinigt på plan om man säger så.
Citera
2007-12-09, 20:56
Medlem
Whitebläds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
4 röda bara i Athletico-Getafe samt Contra högerbacken i mål för Getafe haha
Det är grinigt på plan om man säger så.

hahaha vilken match det är asså, nästan ingen fotboll!!!! pinsamt!!!!
Reyes borde sluta spela fotboll efter tacklingen...
Citera
2007-12-09, 20:57
Medlem
P.Gs avatar
Sån här raggarfotboll ser man fan bara i La Liga. Totalt hjärnsläpp hos Kun, Reyes samt Getafes målis och den fjärde idioten. Riktigt orutinerat. Sju minuter i tilläggstid dessutom.

Bra omgång för Sevilla! Fabiano visar vem som för tillfället är kung i La Liga samtidigt som Villarreal, Mallorca, Espanyol, Getafe, Zaragoza och Valencia tappar poäng.
Citera
2007-12-09, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Tror du atletico klarar ta en CL plats?

Varför skulle det vara en sådan omöjlighet? även om jag kanske är lite partisk tycker jag atletico har den om inte tredje, åtminstonde fjärde bästa truppen i la liga, och nu när man har fått spelet att stämma (undantag matchen som spelas just nu ) s¨å bör man plocka en cl plats.

matchen just nu btw, derbykänsla?

men men, riktig idiotkapning av reyes,åinsamt att se.

Men man kan inte komma ifrån att det här var en otroligt viktig seger, speciellt när de flesta andra konkurrenter till just atlético tappade poäng!
Citera
2007-12-09, 21:02
Bannlyst
Fattar inte hur varje spansk match som får ett rött kort alltid urartar på det viset. En olycka kommer sällan ensam heter det ju, men i La Liga är det snarare en utvisning som inte kommer allena.
Citera
2007-12-09, 21:04
Medlem
Quorthons avatar
Är ju riktigt stor underhållning med såna här matcher
Agüero, Reyes och Getafes målvakt är de som får skämmas mest ikväll.
Citera
2007-12-09, 21:19
Medlem
P3RK3L3s avatar
Surt att man missade första målet i Barca-Deportivo p.g.a. reklamavbrott som gick över tiden för kick-off.
Citera
2007-12-09, 23:39
Medlem
Quorthons avatar
Tycker om jag skall vara ärlig att hela REM-uppsättningen mer eller mindre sög idag. Man hade egentligen kunnat byta ut vem som helst av de 3.
Ronaldinho stillastående, slarviga passningar. Eto'o tar hundra felbeslut och Messi sprang mest och kastade sig i backen när han kände kontakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in