2007-12-16, 11:42
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Första rapporterna inatt på officiella om Messi är att han kommer att missa Madrid matchen.

Ett ord: Katastrof.

Ja, inte kan jag säga att jag gråter blod för det
Citera
2007-12-16, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Ja, inte kan jag säga att jag gråter blod för det

Nej det skall du inte göra heller, det är väldigt troligt att det är just detta som kommer att fälla avgörandet nästa helg.

Vi får hoppas på ett snabbt tillfrisknande.
Citera
2007-12-16, 12:10
Medlem
pirates avatar
Nån som vet om det fortfarande pågår lite små tjafs mellan Eto'o och Ronaldinho,
dom verkade inte vara bästa vänner igår när Eto'o gick runt och hälsade på laget...??
Citera
2007-12-16, 18:04
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Nej det skall du inte göra heller, det är väldigt troligt att det är just detta som kommer att fälla avgörandet nästa helg.

Vi får hoppas på ett snabbt tillfrisknande.

Jo, fast lite synd är det ändå, för jag vet, att ifall real madrid vinner så kommer alla barcafans hävda att det var enbart pga att messi inte var med och att dem hade vunnit ifall han var med osv.
Citera
2007-12-16, 18:24
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Fast trenden är ju tydlig i hela PL och sprider sig sakta. Visst, Arsenals akademi är av absoluta toppklass men tyvärr spottar den ännu inte ur sig några engelska toppstjärnor (dåliga scouter på hemmaplan? för dyra?). Liverpool verkar mest kika på Spanien medan Chelsea och United har koll lite överallt. Dock så är det inga av lagen som spottar ur sig inhemska stjärnor som klubbarna i Italien och Spanien gör.

"Take care of Wayne Rooney. He is the golden boy. You're going to need him."
- Svennis avskedsord som engelsk landslagstränare

- F.G
Citera
2007-12-16, 18:42
Medlem
Citat:
Jo, fast lite synd är det ändå, för jag vet, att ifall real madrid vinner så kommer alla barcafans hävda att det var enbart pga att messi inte var med och att dem hade vunnit ifall han var med osv.

Att laget saknar sin allra största stjärna påverkar ju givetvis laget så det spelar ju in i utgången och vid en vinst så kommer man ju istället att håna fansen för att man är bättre än Real även utan sin största stjärna, Messi.
Citera
2007-12-16, 19:59
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Att laget saknar sin allra största stjärna påverkar ju givetvis laget så det spelar ju in i utgången och vid en vinst så kommer man ju istället att håna fansen för att man är bättre än Real även utan sin största stjärna, Messi.

Så det är alltså en "win/win situation" för er?
Citera
2007-12-16, 20:29
Medlem
Gurrams avatar
Citat:

MEN OOOKEJ ni kommer ändå inte vinna, med eller utan Messi.
Citera
2007-12-16, 21:04
Medlem
Citat:
Så det är alltså en "win/win situation" för er?

Haha ja i syfte att ha bra bortförklaringar och bra material att smäda maränger med så är det ju faktiskt det

Man kan ju hoppas att det är ett spel bara och att han helt mirakulöst tillfrisknar...
Citera
2007-12-16, 22:07
Medlem
söltas avatar
Citat:
Man kan ju hoppas att det är ett spel bara och att han helt mirakulöst tillfrisknar...

Med rapporter på att han blir borta i en månad ska man nog inte hoppas på det egentligen. Men jag skulle inte bli förvånad om Messi finns på plan om en vecka, han verkar ha en sådan vilja att spela till varje pris.

Hoppas dock att han vilar och blir 100 % frisk igen istället. Borde kunna funka med Iniesta till höger istället tillsammans med Ronnie och Eto'o. Och med Deco tillbaka med så tror jag inte vi behöver oroa oss för mycket över en förlust.
Citera
2007-12-16, 23:01
Medlem
Gurrams avatar
En dag på jobbet för Real, mål av sneijder och RvN
Citera
2007-12-19, 18:32
Medlem
Sju poäng i julklapp, gött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera