2007-09-26, 22:57
Medlem
Quorthons avatar
Underbart underhållande första halvlek. Hade hoppats att Zaragoza skulle hänga med lite bättre och kanske göra 3-2 i slutet av första halvlek istället för att Barcelona skulle göra 4-1. Jaja, hoppas de bjuder på fin fotboll även i andra.
Citera
2007-09-26, 23:10
Medlem
Det var en otroligt trevlig första halvlek med Barca ögon sett, skall nog mycket till om även andra fortsätter i samma anda men man kan ju hoppas.
Citera
2007-09-26, 23:27
Medlem
Messi är helt jävla underbar.
Citera
2007-09-26, 23:28
Medlem
MoonAngel88s avatar
Vafan är det för fel med v4 sport?! Har slutat fungera. De jävlarna!
Citera
2007-09-26, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoonAngel88
Vafan är det för fel med v4 sport?! Har slutat fungera. De jävlarna!

TVU GolTV 47159
Citera
2007-09-26, 23:54
Medlem
MoonAngel88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
TVU GolTV 47159

Det blev att kolla på slutet på SopCast, men ändå. Man blir så irriterad!
Citera
2007-09-26, 23:57
Medlem
Luffsens avatar
Herrejävlar vilken insats av Barcá Om Zaragoza haft en mänsklig målvakt hade det blivit tvåsiffrigt. Messi,Eto'o,Ronaldinho,Kircic,Dos Santos,Deco,Xavi,Henry. Oh my fucking god vilket lag......

Yaya Touré en ny personlig favorit i spansk fotboll btw
Citera
2007-09-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Herrejävlar vilken insats av Barcá Om Zaragoza haft en mänsklig målvakt hade det blivit tvåsiffrigt. Messi,Eto'o,Ronaldinho,Kircic,Dos Santos,Deco,Xavi,Henry. Oh my fucking god vilket lag......

Yaya Touré en ny personlig favorit i spansk fotboll btw

Iniesta? Stackars sate, han hade varit ordinarie och stjärna i vilket annat lag som helst

Iallafall har atlético 10-0 i målskillnad på de senaste 3 matcherna, inte lika övertygande spel som barca lirar kanske men det blir bättre för varje match! Agüero är i sin livs form och fortsätter göra kassar och spela underbart, han går verkligen i messis fotspår! Först kapten och skytteligavinnare osv i u20 för argentina, sen blommar han ut till en riktigt bra fotbollsspelare samma säsong som messi
Citera
2007-09-27, 00:08
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abdariv
Iniesta? Stackars sate, han hade varit ordinarie och stjärna i vilket annat lag som helst

Iallafall har atlético 10-0 i målskillnad på de senaste 3 matcherna, inte lika övertygande spel som barca lirar kanske men det blir bättre för varje match! Agüero är i sin livs form och fortsätter göra kassar och spela underbart, han går verkligen i messis fotspår! Först kapten och skytteligavinnare osv i u20 för argentina, sen blommar han ut till en riktigt bra fotbollsspelare samma säsong som messi

Iniesta såklart, han var fantastisk, så många bra spelare att jag glömde skriva ner han :P. Ska bli spännande o följa Kircic, han har tydligen gjort runt 1000 mål under sina 7 år i ungdomssystemet i Barcá. 17 bast är killen, han kan inte ens skriva här på flashback hihi
Citera
2007-09-27, 00:28
Medlem
MoonAngel88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Ska bli spännande o följa Kircic, han har tydligen gjort runt 1000 mål under sina 7 år i ungdomssystemet i Barcá. 17 bast är killen, han kan inte ens skriva här på flashback hihi

Verkligen. Såg honom första gången för 5-6 år sen, under en Barcelona-Madrid i Maspalomas (en känd spansk turnering för ungdomar i den åldern). Redan då visade han att fotboll var hans grej, tillsammans med Iago Falqué (vi lär se honom i A-laget inom de kommande åren).
Hursomhelst, Bojan tillsammans med Giovani, helt underbara. Ezquerro och Gudjohnsen har inget att göra längre, synd för dem, men man kan inte stoppa dessa underbarn. Vi ahr framtid!
Citera
2007-09-27, 12:44
Medlem
Brottardockans avatar
Är det bara jag som inte tycker att Bojan och Geovani är så fantastiskt bra som alla skriver, ÄN. Givetvis är det underbart att se att Barca verkligen satsar på unga spelare och ger dem chansen, men på mig har de inte övertygat så där fruktansvärt. I gårdagens match tycker jag att Geovani var direkt dålig, Bojan spelade för lite för att kunna bedömmas.

Hade jag varit Rijkaard så hade jag valt Gudjohnsen och Ezquerro före dessa underbarn, i VIKTIGA matcher, alla dar i veckan.

Någon som håller med mig, eller tycker alla att jag är helt ute och cyklar?

Någon som vet vad bollinehavet var i Barcas match igår? kändes som att Barca hade bollen konstant.
Citera
2007-09-27, 12:55
Medlem
Quorthons avatar
Bojan har ju precis fyllt 17 år
Man kan ju inte vänta sig att de skall gå in och dominera matcher. Speciellt när de får komma in som avbytare i slutet av en match som redan är avgjord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in