2007-09-26, 19:53
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Tröttnar du aldrig på att bara flumma fram en massa trams som hela tiden bottnar i att Real är bäst och alla andra är sämst aka min pappa är starkare än din?

Nej, men i det här fallet bottnade mitt inlägg igentligen i att jag tyckte zaragoza (eller att barca var sämst, tolka det hur du vill) var bäst då jag skrev att storebror Milito skulle leka med lillebrorsan och att Zaragoza skulle vinna, men visst är Real bäst.
Citera
2007-09-26, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Nej, men i det här fallet bottnade mitt inlägg igentligen i att jag tyckte zaragoza (eller att barca var sämst, tolka det hur du vill) var bäst då jag skrev att storebror Milito skulle leka med lillebrorsan och att Zaragoza skulle vinna, men visst är Real bäst.

Blablabla, som vanligt så är det bara trams du får ur dig.
Citera
2007-09-26, 20:26
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:

Är man inte kompotent till något annat så...
Citera
2007-09-26, 20:52
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
Hur tycker du själv nivån är på barca-fans som dig?
Citera
2007-09-26, 20:57
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurram

Han blev sur för att jag skrev att Zaragoza skulle vinna över barca idag, är man så lättprovocerad är det ingen idé att tjaffsa med honom.
Citera
2007-09-26, 20:59
Medlem
Helle031s avatar
Idag plockar Gaby bort sin brorsa totalt och Barcelona vinner matchen ganska komfortabelt.

3-1, huvudaktören blir givetvis Messi.
Citera
2007-09-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurram

God.

Utveckla gärna vad du menar?

Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Han blev sur för att jag skrev att Zaragoza skulle vinna över barca idag, är man så lättprovocerad är det ingen idé att tjaffsa med honom.

Ja precis det var endast det inlägget som gjorde det, inte dina andra 800 st likadana.

Du sa det bäst själv, du är inte kompotent att skriva annat...
Citera
2007-09-26, 22:09
Medlem
jansdieters avatar
Vilket jävla mål av Messi.
Citera
2007-09-26, 22:17
Medlem
P.Gs avatar
Vi kan nog stryka mitt tips redan nu, fantastisk match. Messi bär mer ansvar än någonsin tidigare och som han gör det. Barcelonas markering vid kvitteringen var jäkligt risig dock. Milito är ruggigt vass som vanligt.

Är matchens måtto Fullt ös, medvetslös månne?
Citera
2007-09-26, 22:24
Medlem
GabbeLiTos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vi kan nog stryka mitt tips redan nu, fantastisk match. Messi bär mer ansvar än någonsin tidigare och som han gör det. Barcelonas markering vid kvitteringen var jäkligt risig dock. Milito är ruggigt vass som vanligt.

Hehe härliga besked för en Culé som man är, ja men Rijaard har ju kniven på strupen, han får ju gå annars den 17:e oktober lr vad det var. så klart han satsar offensivt.
Citera
2007-09-26, 22:40
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G

När Barca spelar som dom gör första 20 idag blir man ju nästan religiös.
Citera
2007-09-26, 22:53
Medlem
P.Gs avatar
Ja. Detta kanske är en effekt av att Ronaldinho inte är närvarande? Fantastisk spelare, visst, men när det låser sig för honom låser det sig oftast för hela anfallet då så mycket ska gå genom honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in