2007-09-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurram
tråkigt att dem ska vinna på ett feldömt mål och en feldömd straff, men det är väl som det alltid är med Barca..

Frisparken är också väldigt väldigt billig.. USCHA!

Jag har inte sett någonting från matchen ännu men som Real supporter så bör du väl enbart hålla käften stängd tycker jag.
Citera
2007-09-02, 21:00
Medlem
Riktigt billigt och detta fastän jag håller på Barca. Sen ska man inte kasta sten i glashus som vissa Marängfans gör.

Det är detta som förstör den spanska fotbollen.
Citera
2007-09-02, 21:03
Medlem
Hjärterdams avatar
Mm, onekligen en rätt billig seger. Men det ändrar ju inte det faktum att Barcelona är det bättre laget av de två...

Valencia slog Almería borta förresten. Trevligt. Nu tar sig nog los Murcielagos upp från under nedflyttningsstrecket :P
Citera
2007-09-02, 21:05
Medlem
Treehorns avatar
Det var ju synd att domaren var sämst någonsin men Barca var riktigt grymma och förtjänade att vinna med 10-0 minst Jag som tyckte Roma spelade underhållande en stund men det var ju inte i närheten av det här.
Citera
2007-09-02, 21:10
Medlem
Nu ska man väl inte klaga alltför mycket på domaren, straffen var helt korrekt, solklar. Och målet får linjedomaren ta på sig.

Men fan va fint barca spelade, speciellt i första, satan va överlägsna de var!
Citera
2007-09-02, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av abdariv
Nu ska man väl inte klaga alltför mycket på domaren, straffen var helt korrekt, solklar. Och målet får linjedomaren ta på sig.

Men fan va fint barca spelade, speciellt i första, satan va överlägsna de var!

Solklar straff? Såg vi samma match eller är du bara IQ-befriad?
Citera
2007-09-02, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Solklar straff? Såg vi samma match eller är du bara IQ-befriad?

Jag anser att det var straff, målvakten går inte på bollen utan går på spelaren. Oavsett om det var avsiktligt eller ej är det straff.
Citera
2007-09-02, 21:41
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Jag anser att det var straff, målvakten går inte på bollen utan går på spelaren. Oavsett om det var avsiktligt eller ej är det straff.

Det var inte straff snarare tvärtom han sparkade ju nästan av huvudet på honom.
Citera
2007-09-02, 21:44
Medlem
Bara för att det råkade bli så att henrys ben träffade målvakten på ett otäckt sätt så betdyer ju inte det att det inte är straff, oavsett hur kollisionen ser ut kvarstår faktum att målvakten missar bollen och går på spelaren istället.
Citera
2007-09-02, 21:59
Medlem
nipsons avatar
Citat:
Bara för att det råkade bli så att henrys ben träffade målvakten på ett otäckt sätt så betdyer ju inte det att det inte är straff, oavsett hur kollisionen ser ut kvarstår faktum att målvakten missar bollen och går på spelaren istället.

Henry hade spelat bort bollen innan dem kolliderade så fan heller att de är straff det fattar väl vilken fotbolls intresserad människa.

Dessutom var det ju Henry som knäade till målvakten så han nästa log medvetslös. Skit domare hela matchen igenom.
Citera
2007-09-02, 22:03
Medlem
P.Gs avatar
Nja. Förvisso så har Henry spelat bollen men domaren dömde konsekvent hårt mot stängningar i matchen, bland annat situationen som renderade i Marquez andra gula kort.
Citera
2007-09-02, 22:05
Medlem
Och det gör det målvaktens agerande okej? Henry var för snabb för målvakten och spelade bort bollen innan och det gör att målvakten går på spelaren istället för bollen. Och sen som sagt så spelar det ingen roll hur själva kollisionen ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in