2007-07-21, 02:00
Medlem
Sampors avatar
Just nu cirkulerar en tjuga märkt FB sampor i tusch (samt en mustasch på Selma) runt i Kalmar.
Citera
2007-07-21, 02:05
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jäpp, vi får hålla ögonen öppna, om nån ser nån snubbe med nån slags FB-märkning på kinden alternativt pannan så kan vi ju knäppa ett kort, borde ha samma prioritet som att hitta en FB-sedel

Vi får hålla ögonen öppna. Borde vi kanske kolla med landets akutintag?

En 50-lapp märkt FB D_M blev först ut av mina sedlar, och den lämnade min plånbok på en ICA-butik i östra Uppsala tidigare i afton. Imorgon besöker jag södra Stockholm och kommer då prångla ut lite där också.
Citera
2007-07-21, 02:09
Medlem
Sampors avatar
funderar på att märka endel sedlar med www.flashback.org på baksidan och mitt nick på framsidan.. kanske en idé?
Citera
2007-07-21, 02:15
Medlem
Dronjaks avatar
Kul idée Sitter och märker 3 st Selmor med 'FB Dronjak' just nu

EDIT: Drar ut till någon hamburge kedja eller bensin station imon som ligger vid E4an, så blir väll spridnings effekten bäst
Citera
2007-07-21, 02:16
Medlem
666Hates avatar
Diverse sedlar spridda runt om i Göteborgsområdet idag...
Citera
2007-07-21, 02:18
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sampor
funderar på att märka endel sedlar med www.flashback.org på baksidan och mitt nick på framsidan.. kanske en idé?

Varför inte? Tidigare i tråden lanserades också idén att skriva dit adressen till denna tråd (förkortad variant), vilket jag gjort på en av mina sedlar. Dock övergav jag sedan detta, då det helt enkelt blir för mycket text och detta kan försvåra möjligheterna att bli av med sedlarna.
Kör hårt med webadress till FB på dina sedlar du!
Citera
2007-07-21, 03:08
Medlem
MortalSins avatar
Ett gäng sedlar märkta "FB MoSi" sätts snart i cirkulation i Lund.
Citera
2007-07-21, 05:10
Medlem
Groutsides avatar
Vad många vi blivit! Sist jag höll på med sånt var jag 10.. och det är precis lika kul idag!

Jag orkar bara inte gå igenom allt, kan någon komma med en update? Har vi en vinnare eller kanske flera?
Citera
2007-07-21, 05:19
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sampor

Mycket bra ide. http://www.flashback.org/showpost.p...6&postcount=74
Citera
2007-07-21, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyrisk
Tadaaa!

Idag fick jag en FB-hundring i växel!

Det står;
FB OSX
070718

nere i vänstra hörnet.

Sitter på jobbet nu men kan lägga upp bild senare!

Det var snabba ryck på den sedeln. Kommer inte ihåg var någonstans jag använde sedeln. Troligtvis inne i stocholms city. Sa jag att jag ollade den grundligt?
Citera
2007-07-21, 12:14
Medlem
Flakons avatar
Grymt kul idé! Märkte precis min första sedel. En sliten femtiolapp med FB Flakon.

Frågan är ju hur bra det kommer funka när man bor såhär ute på vyschan som jag gör. Kommer väl snarare bli så att jag får tillbaks den om en vecka.
Citera
2007-07-21, 12:15
Medlem
Panzerbat.s avatar
Jag har igår satt sprätt på 3 100 kronors sedlar som sedan växlades in i 20 lappar, av de 15 20 lappar spenderades 13, samt en 50 lapp. Allt sammans spenderades på Biljardkompaniet, diverse kiokser för snus och cig och sist men inte minst på burger king för lite nattmat Allt i Kristianstad, skånes pärla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in