Citat:
Ursprungligen postat av Beldaran
Det här gör ju att alla går från att använda kort till sedlar igen
Men jag är också med. Märker med Fb-Beldaran.
Kul att se dig i projektet, Beldaran!
Det stämmer ju det där med att man gått tillbaka till att enbart använda kontanter i och med det här projektet. Jag är en sådan där som i princip alltid betalar med kort - bekvämast så - men nu sett det som ett personligt nederlag när jag vid några tillfällen tvingats dra fram kortet då inte mina märkta sedlar räckt till.
Häromdagen funderade jag en stund över om det var rätt eller fel att märka lite sedlar som två mig närstående barn skulle få i present. De små liven fick rena, ovikta, omärkta hundringar av mig - bäst så, trots allt.
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Bara jag som tycker det är väldigt märkligt att så få sedlar har hittats? Med tanke på hur snabbt det gick mellan första märkningen och första träffen..
Jag vet inte hur stor
andel av landets sedlar vi lyckats märka, men rimligen är det ju endast en liten bråkdel, varför sannolikheten att faktiskt få en i handen torde vara minimal. Slumpen avgör och den slog väl till tidigt i projektet...
Citat:
Ursprungligen postat av fleshripper
Nu har jag märkt mitt enorma kapital, på den ena tjugan har jag skirvit FB fleshripper har haft denna sedel i rumpan. På den andra selman står det FB fleshripper har använt denna sedel till att snorta knark i näsan. Tänker nog förtsätta märka sedelar efter samma mönster.
Stoppa du upp dina sedlar längre upp i röven, din jävel. Jag vill inte ha dem.