Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-09, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Får man fråga vad som menas med att arbeta åt dem innebär? Hjälpa till på fester och så? Och varför
behöver inte alla arbeta för att bli medlemar?

Saludos

På fullt allvar står dom vakt vid grinden,ofta ihop med någon Hells-angels prospect vid fester,passar upp gästerna,städar(rengör),under,efter festen

Dessutom ingår toalettrengöring,glödlampsbyten,agera chaufför,handla mat m.m utöver all mörklagd aktivitet(utpressning,drogförsäljning m.m) berättade en kompis som varit raw
Senast redigerad av Jooo 2011-01-09 kl. 20:01.
Citera
2011-01-09, 20:04
Medlem
svenskmexikans avatar
Så det finns ingen chans om jag kommer dit å polerar golven då?
Citera
2011-01-09, 20:09
Bannlyst
Citat:
Så det finns ingen chans om jag kommer dit å polerar golven då?

Haha jo fast dom gillar väl bögar bäst tror jag med tanke på att en utav garage1 killarna lyftes från garage1 till ha efter att ha våldtagit en kille

Våldtäktsmän,bögar,kvinnomisshandlare har nog förtur
Citera
2011-01-09, 20:15
Medlem
svenskmexikans avatar
Jo Jooo, jag såg detta eländet och har kommenterat det. Jag tror allvarligt talat att med dessa supportgrupper skjuter moderklubbarna sig själva i foten med. Bättre att vara bikerrebell, så
är det lättare att få massmedia och vanligt folk på sin sida.

Saludos!
Citera
2011-01-09, 20:21
Bannlyst
Citat:
Jo Jooo, jag såg detta eländet och har kommenterat det. Jag tror allvarligt talat att med dessa supportgrupper skjuter moderklubbarna sig själva i foten med. Bättre att vara bikerrebell, så
är det lättare att få massmedia och vanligt folk på sin sida.

Saludos!

Exakt

Ännu mer tragiskt var iofs att killen (Andreas Johansson) numer tillhör ha inte någon av deras drängunderklubbar.
Saludos!!
Citera
2011-06-18, 16:47
Bannlyst
Garage 1 medlemmen som upptogs till H.A var aldrig med i R&W.
Sen råder det oklarheter om vad som egentligen hände i Garage 1s klubbhus.
Citera
2011-06-19, 23:24
Medlem
Nån som har en aning vilken aktivitet R&W malmö håller,det e väldigt tyst runt dom.
är dom många till antal?
Citera
2011-06-21, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Tja!
Jag har sökt själv både på Google och Flashback, men hittar ingen särskilt ingående information. Vad gör de egentligen? Jag vet att de är supportergrupp till HA, men vad gör de? Går de bara runt och är onda eller har de något tydligt mål? Någon som vet? Jag vill veta allt =).
Dem flesta red & white crew medlemmarna är förmodligen ute efter fulländat medlemskap i Hells Angels MC.
Citera
2011-06-21, 12:10
Medlem
TheWiking81s avatar
Mycket desinformation ang RAW , RAW är inga slavar ... Alla inom RAW har olika status och det är klart några får sköta skitjobbet pga av IQ brist men i övrigt så är RAW hårda typer som inte jagar efter fullvärdigt medlemskap för det behöver dom inte. RAW malmö tar inte in vem som helst!
Citera
2011-06-21, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheWiking81
Mycket desinformation ang RAW , RAW är inga slavar ... Alla inom RAW har olika status och det är klart några får sköta skitjobbet pga av IQ brist men i övrigt så är RAW hårda typer som inte jagar efter fullvärdigt medlemskap för det behöver dom inte. RAW malmö tar inte in vem som helst!

Det är inte lätt att informera med så lite kunskap? min egna erfarenhet,träffat Bofu från ha genom att min brorsa känner han,kim som gick bort i en olycka i samband med ett guldrån i varberg genom att han träffade min tjejkompis hemma i kärra där jag är uppvuxen,kims lillebrorsa genom att han hämtade kim någon gång.. sedan finns det 2 f.d gängkillar på jobbet,en från xteam,en ifrån red and white.. saker dom berättat har gett slutsatserna.. sedan har en av göteborgsavdelningarna sin klubblokal alldeles där jag bor.. fast ska inte man vara typ som bröder eller nåt? så förklarade min jobbarkompis? för detta citatet är inte särskilt broderligt väl? "Alla inom RAW har olika status och det är klart några får sköta skitjobbet pga av IQ brist"

Andreas Johansson har jag också träffat men innan var medlem.. ingen merit direkt..
Senast redigerad av Jooo 2011-06-21 kl. 14:39.
Citera
2011-06-21, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheWiking81

Men utgångspunkten hos dom flesta i RAW är ändå fullvärdigt medlemsskap långt senare om det skulle bli aktuellt.
Citera
2011-06-21, 23:44
Medlem
Finns en snubbe som gick från RDMC Trelleborg över till RAW Malmö.dom flesta e ute efter full HA medlemskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in