Citat:
Ursprungligen postat av TheWiking81
Mycket desinformation ang RAW , RAW är inga slavar ... Alla inom RAW har olika status och det är klart några får sköta skitjobbet pga av IQ brist men i övrigt så är RAW hårda typer som inte jagar efter fullvärdigt medlemskap för det behöver dom inte. RAW malmö tar inte in vem som helst!
Det är inte lätt att informera med så lite kunskap? min egna erfarenhet,träffat Bofu från ha genom att min brorsa känner han,kim som gick bort i en olycka i samband med ett guldrån i varberg genom att han träffade min tjejkompis hemma i kärra där jag är uppvuxen,kims lillebrorsa genom att han hämtade kim någon gång.. sedan finns det 2 f.d gängkillar på jobbet,en från xteam,en ifrån red and white.. saker dom berättat har gett slutsatserna..

sedan har en av göteborgsavdelningarna sin klubblokal alldeles där jag bor.. fast ska inte man vara typ som bröder eller nåt? så förklarade min jobbarkompis? för detta citatet är inte särskilt broderligt väl? "Alla inom RAW har olika status och det är klart några får sköta skitjobbet pga av IQ brist"
Andreas Johansson har jag också träffat men innan var medlem.. ingen merit direkt..