Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-12, 18:57
  #1
Avstängd
Vinnevans avatar
Tja!
Jag har sökt själv både på Google och Flashback, men hittar ingen särskilt ingående information. Vad gör de egentligen? Jag vet att de är supportergrupp till HA, men vad gör de? Går de bara runt och är onda eller har de något tydligt mål? Någon som vet? Jag vill veta allt =).
Citera
2007-07-12, 19:18
  #2
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Det jag vet är att vem som helst kan köpa support kläder mm från HA, det finns dom som bara vill spela onda, samt en del som kommer HA lite närmare och hjälper till på fester, kan tänka mig att en del supporters drömmer om ett fullvärdigt medlemskap, men kommer aldrig att få chansen.
HA har som tur höga krav på sina medlemmar.
Citera
2007-07-12, 19:30
  #3
Avstängd
Vinnevans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
Det jag vet är att vem som helst kan köpa support kläder mm från HA, det finns dom som bara vill spela onda, samt en del som kommer HA lite närmare och hjälper till på fester, kan tänka mig att en del supporters drömmer om ett fullvärdigt medlemskap, men kommer aldrig att få chansen.
HA har som tur höga krav på sina medlemmar.

Oj, jag trodde att de enda kraven var att man ska ha varit med i RWC i fem år och att köpa sig en motorpsykel! Vad måste man göra mer för att få bli fullvärdig medlem? Observera att jag är ett tanigt fruntimmer utan något som helst intresse för att gå med i Hell's Angels.
Citera
2007-07-12, 20:07
  #4
Medlem
mej veterligen e det banditerna som rekryterar medlemmarna på det sättet
dom jag känner som har inte gått genom raw in i HA
Citera
2007-07-12, 20:37
  #5
Avstängd
Vinnevans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp
mej veterligen e det banditerna som rekryterar medlemmarna på det sättet
dom jag känner som har inte gått genom raw in i HA

Jag vet att HA också gör det. Vad måste man göra för att gå med i HA utan att vara med i supportergruppen då? Stora tjänster?
Citera
2007-07-12, 23:37
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Vad måste man göra för att gå med i HA utan att vara med i supportergruppen då?

Behöver man fråga hur man blir medlem lär man aldrig bli det...
Citera
2007-07-13, 00:49
  #7
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSM_Syndicate
Behöver man fråga hur man blir medlem lär man aldrig bli det...

Tacksam om du tänker efter innan du skriver. Mannen skriver klart och tydligt att han inte har några ambitioner om medlemskap.

Aight?
Citera
2007-07-13, 01:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Tacksam om du tänker efter innan du skriver. Mannen skriver klart och tydligt att han inte har några ambitioner om medlemskap.

Aight?


mannen skriver också att denne är en dam?
Citera
2007-07-13, 07:09
  #9
Avstängd
Vinnevans avatar
Det är möjligt att jag har en bekant som har ambitioner om medlemskap och jag vill ta reda på mer.
Citera
2007-07-13, 07:45
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Tacksam om du tänker efter innan du skriver. Mannen skriver klart och tydligt att han inte har några ambitioner om medlemskap.

Aight?

Och du tillförde vad i tråden?

Om man inte är intresserad av medlemskap, varför frågar man hur man blir medlem?
Citera
2007-07-13, 08:00
  #11
Medlem
wpctds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
Det jag vet är att vem som helst kan köpa support kläder mm från HA, det finns dom som bara vill spela onda, samt en del som kommer HA lite närmare och hjälper till på fester, kan tänka mig att en del supporters drömmer om ett fullvärdigt medlemskap, men kommer aldrig att få chansen.
HA har som tur höga krav på sina medlemmar.

Red and White crew kläder kan du inte köpa.
Däremot kan vem som helst köpa route 81 eller liknande supportkläder.
Citera
2007-07-13, 13:36
  #12
Medlem
lteshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSM_Syndicate
Och du tillförde vad i tråden?

Om man inte är intresserad av medlemskap, varför frågar man hur man blir medlem?
Folk går på zoo och tittar på apor. De behöver inte nödvändigtvis vara intresserade av att själva bli apor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback