Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Klubbväst nära klubblokalen har ju sin logiska förklaring.
Ja fast om klubbvästen användes på deras område eller bara vid hojkörning hade jag inte ens funderat,varför används deras västar i deras blattebilar bmw,mercedes eller liknande?
ifall dom nu ska vara en grupp mc-intresserade killar,varför används knappt hojarna i denna avdelningen utan bilarna i stort sett hela tiden en så varm sommar som denna?
de var inte särskilt aktiva förra säsongen heller? borde dom inte visa sig mera på vägarna? däremot en bandidoskille från lite längre ner i det sämre bostadsområdet passerar dagligen i morgontrafiken då jag är på väg från jobbet.. även i sämre väderlek,är detta för att han ska ses som mera mc-intresserad trots att även han valt en lika tvivelaktig klubb?
andreas johansson till exempel körde bmw,mercedes sedan bmw igen när jag stötte på honom,sedan den tjocka gubben som kastades ut körde bmw med.. sedan alldeles nere vid deras hus hade de någon kulturberikare som ofta var nere med någon i andras ögon flott mercedes.. slutsatsen är kriminalitet är deras gemensamma nämnare,de måste äga hoj för att få bedriva sin avdelning,deras egentliga intresse kretsar kring bmw,mercedes,en svart sportbil har ofta synts till,andra kuturberikarbilar,sedan har många av medlemmarna mängder av smycken som någon statusgrej? de har en hejarklack uppbyggd av diverse problembarn,kulturberikare.. detta ser jag,min familj,övriga grannar hela tiden..
det enda som kan ses som bra efter deras inflyttning är stölderna som minskat eller snarare försvunnit i området..