Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-06, 23:23
Bannlyst
Ok tänkte kommentera detta ständiga tjat om rangordning...
d e ju ganska simpelt,,, d e precis som inom idrotten.. om du blir upplockad tillA-laget från juniorerna då får du göra div "skitsysslor" eller????
Eller ta lumpen... mend e ju kanske d som e meningen... så att d går upp ett ljus... åhhh fan hjälps vi åt blir vi klara snabbare.. men e ju bara min syn på d hela
F.T.W.
Citera
2011-07-07, 10:10
Medlem
Fast ordningen skiljer sig från klubb till klubb.
Citera
2011-07-07, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av acab74
Ok tänkte kommentera detta ständiga tjat om rangordning...
d e ju ganska simpelt,,, d e precis som inom idrotten.. om du blir upplockad tillA-laget från juniorerna då får du göra div "skitsysslor" eller????
Eller ta lumpen... mend e ju kanske d som e meningen... så att d går upp ett ljus... åhhh fan hjälps vi åt blir vi klara snabbare.. men e ju bara min syn på d hela
F.T.W.

A laget du kallar de borde vara mina grannar eller vad man ska kalla dom? hells angels? ifall du inte är medlem där så är du knappast med i a laget väl? snarare c laget om jag fått höra rangordningen i rätt ordning? vadå om det är mc-intresset som är hägrande varför måste man göra skitgöra? skitgöra = kriminella handlingar eller ? ifall du har barn som mr revolver tänk om tänk rätt.. varit aktiv inom diverse sporter genom åren,spelade i a-laget i fotboll förr men behövde inte göra massa skitgöra varför? för vi hade inga kriminella intressen utan du skulle vara en duktig spelare,ha laganda,bollsinne men mera behövdes inte så jämför inte sport med dina intressen..
Senast redigerad av Jooo 2011-07-07 kl. 21:29.
Citera
2011-07-07, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
A laget du kallar de borde vara mina grannar eller vad man ska kalla dom? hells angels? ifall du inte är medlem där så är du knappast med i a laget väl? snarare c laget om jag fått höra rangordningen i rätt ordning? vadå om det är mc-intresset som är hägrande varför måste man göra skitgöra? skitgöra = kriminella handlingar eller ? ifall du har barn som mr revolver tänk om tänk rätt

Sanningens ord!
Citera
2011-07-07, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
Sanningens ord!

vad utav det menar du gällande sanningens ord?
Citera
2011-07-07, 21:47
Medlem
Citat:
vad utav det menar du gällande sanningens ord?

Ha eller nån annan 1%klubb för den delen skulle knappast platsa in bland samhällets reko människor.
Citera
2011-07-07, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
Ha eller nån annan 1%klubb för den delen skulle knappast platsa in bland samhällets reko människor.

Men du svarar inte på allt vitalt?

ifall du inte är medlem i just hells angels,inga undergrupper eller vänskapklubbar så är du knappast med i a laget väl? snarare b eller c laget om jag fått höra rangordningen i rätt ordning? vadå om det är mc-intresset som är hägrande varför måste man göra skitgöra? skitgöra = kriminella handlingar eller ? varit aktiv inom diverse sporter genom åren,spelade i a-laget i fotboll förr men behövde inte göra massa skitgöra varför? för vi hade inga kriminella intressen utan du skulle vara en duktig spelare,ha laganda,bollsinne men mera behövdes inte så jämför inte sport med dina intressen..

sedan ifall ni inte som du uttrycker detta platsar bland övriga 99%,varför inte anpassa sig till de eller bara finna er i att inte behandlas som övriga 99%?

vad är problemet i att inte få ha på er mc-västarna på krogen,ha kör inte hoj där väl? några utav er är pigga att tjata om att ni bara använder västarna när ni kör hoj, varför träffar man i stort alltid på medlemmar därifrån med väst i blattebilar såsom bmw,mercedes på macken men aldrig på hojarna alls? denna säsongen har de synts till på hojarna 4 gånger vid lokalen närmast mig,det är juli nu? är det en mc-klubb eller turkbilsklubb med kriminella intressen??
Senast redigerad av Jooo 2011-07-07 kl. 22:06.
Citera
2011-07-07, 23:28
Bannlyst
Citat:
Men du svarar inte på allt vitalt?

ifall du inte är medlem i just hells angels,inga undergrupper eller vänskapklubbar så är du knappast med i a laget väl? snarare b eller c laget om jag fått höra rangordningen i rätt ordning? vadå om det är mc-intresset som är hägrande varför måste man göra skitgöra? skitgöra = kriminella handlingar eller ? varit aktiv inom diverse sporter genom åren,spelade i a-laget i fotboll förr men behövde inte göra massa skitgöra varför? för vi hade inga kriminella intressen utan du skulle vara en duktig spelare,ha laganda,bollsinne men mera behövdes inte så jämför inte sport med dina intressen..

sedan ifall ni inte som du uttrycker detta platsar bland övriga 99%,varför inte anpassa sig till de eller bara finna er i att inte behandlas som övriga 99%?

vad är problemet i att inte få ha på er mc-västarna på krogen,ha kör inte hoj där väl? några utav er är pigga att tjata om att ni bara använder västarna när ni kör hoj, varför träffar man i stort alltid på medlemmar därifrån med väst i blattebilar såsom bmw,mercedes på macken men aldrig på hojarna alls? denna säsongen har de synts till på hojarna 4 gånger vid lokalen närmast mig,det är juli nu? är det en mc-klubb eller turkbilsklubb med kriminella intressen??

Brukar inte vara särskilt vanligt att fullvärdiga H.A medlemmar använder klubbvästarna på allmän plats om inte hojen är i närheten.
Citera
2011-07-08, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Brukar inte vara särskilt vanligt att fullvärdiga H.A medlemmar använder klubbvästarna på allmän plats om inte hojen är i närheten.

Här är det rätt vanligt? Dom är nära klubbhuset fast det borde väl inte räknas?
Citera
2011-07-08, 02:55
Bannlyst
Citat:
Här är det rätt vanligt? Dom är nära klubbhuset fast det borde väl inte räknas?

Klubbväst nära klubblokalen har ju sin logiska förklaring.
Citera
2011-07-08, 12:15
Bannlyst
Citat:
Klubbväst nära klubblokalen har ju sin logiska förklaring.

Ja fast om klubbvästen användes på deras område eller bara vid hojkörning hade jag inte ens funderat,varför används deras västar i deras blattebilar bmw,mercedes eller liknande?

ifall dom nu ska vara en grupp mc-intresserade killar,varför används knappt hojarna i denna avdelningen utan bilarna i stort sett hela tiden en så varm sommar som denna?

de var inte särskilt aktiva förra säsongen heller? borde dom inte visa sig mera på vägarna? däremot en bandidoskille från lite längre ner i det sämre bostadsområdet passerar dagligen i morgontrafiken då jag är på väg från jobbet.. även i sämre väderlek,är detta för att han ska ses som mera mc-intresserad trots att även han valt en lika tvivelaktig klubb?

andreas johansson till exempel körde bmw,mercedes sedan bmw igen när jag stötte på honom,sedan den tjocka gubben som kastades ut körde bmw med.. sedan alldeles nere vid deras hus hade de någon kulturberikare som ofta var nere med någon i andras ögon flott mercedes.. slutsatsen är kriminalitet är deras gemensamma nämnare,de måste äga hoj för att få bedriva sin avdelning,deras egentliga intresse kretsar kring bmw,mercedes,en svart sportbil har ofta synts till,andra kuturberikarbilar,sedan har många av medlemmarna mängder av smycken som någon statusgrej? de har en hejarklack uppbyggd av diverse problembarn,kulturberikare.. detta ser jag,min familj,övriga grannar hela tiden..

det enda som kan ses som bra efter deras inflyttning är stölderna som minskat eller snarare försvunnit i området..
Senast redigerad av Jooo 2011-07-08 kl. 12:27.
Citera
2011-07-08, 12:59
Medlem
allywaykids avatar
Citat:

Har sett dem både åkandes bil, båt och flyg med västen utan hojjen i sikte. Även sett dem glida runt på stan, ica och dylikt som om det vore ett vardags plagg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in