Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-17, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av interloop
som sagt route81 har en massa shyssta kläder.

har kollat runt om RWC men hittar inget jag heller.

men bästa sätter för er som är så sugna på att gå me i HA börja umgås med dom och har du det som dom anser krävs så kommer erbjudandet säkert

Citerade detta såklart
Citera
2007-07-17, 02:38
Bannlyst
En sak till här hittar ni support prylar från norden

http://www.route81.com/shopfront.asp
Citera
2007-07-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimsonite
Hur börjar man bara umgås med Ha? Knackar på och entrar baren på deras klubb? Köper en öl och sitter som ett fån och inte känner en jäkel..

Närå men hur egentligen kommer man i kontakt med dom på det sättet att man börjar hänga med dom om man inte känner dom?

Sitta i fängelse är nog bästa sättet.
Citera
2007-07-17, 14:45
Medlem
hilltops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Sitta i fängelse är nog bästa sättet.

Eller ha ett stort mc intresse , åka på mc fester, träffar ..
Citera
2007-07-18, 02:19
Medlem
Johan_kalys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimsonite
Hur börjar man bara umgås med Ha? Knackar på och entrar baren på deras klubb? Köper en öl och sitter som ett fån och inte känner en jäkel..

Närå men hur egentligen kommer man i kontakt med dom på det sättet att man börjar hänga med dom om man inte känner dom?

Som du säkert har räknat ut så är de inte bara att klampa in hos gubbarna och fråga om ni kan bli polare.. Ett tips för att komma dom nära är att umgås i mc kretsar och på den vägen få kontakt med HA.. Detta är så klart ingen som helst garanti för att du kommer att få ens gå som hang around..

Jag har umgåtts i mc kretsar i många år och har en del vänner som gått upp i olika klubbar även röd & vita.. Men de är inget som säger att jag ens skulle få komma i närheten av att bli medlem..

För att bli medlem krävs inte mer än att du är axepterad av klubben och ger kärlek o respekt.. Låter enkelt kanske? men så är de inte.. Ett sådant förtroende tar år att bygga upp, bara för att jag har nån vän betyder de inget att resten av klubben axepterar mig
Citera
2007-07-22, 18:27
Bannlyst
Hm... får tjejer vara med?
Citera
2007-07-22, 18:36
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Hm... får tjejer vara med?

Nej.
Citera
2007-07-22, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Nej.
Men varför inte? Vi kan åka motorcykel. Det enda vi kan sämre är att slå folk hårt, men varje vettig människa är väl beväpnad? Vad är det för efterblivna regler?
Citera
2007-07-22, 19:24
Bannlyst
Citat:
Men varför inte?
Därför HA är en ren mansklubb... no fucking girlie shit!
Citera
2007-07-22, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjebban
Därför HA är en ren mansklubb... no fucking girlie shit!
Men om man är hård och kallblodig, men ändå ser hemskt gullig och harmlös ut? Det måste ju ha sina fördelar? Är de inte intelligenta affärsmän?
Citera
2007-07-22, 21:35
Medlem
lteshs avatar
Citat:
Men om man är hård och kallblodig, men ändå ser hemskt gullig och harmlös ut? Det måste ju ha sina fördelar? Är de inte intelligenta affärsmän?
HA är för tuffa killar med mycket hår i röven och en riktigt djup fåra mellan ögonbrynen. Riktigt, riktigt arga är de. Ser man det minsta snäll ut, åker man ut på en gång.
Citera
2007-07-22, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ltesh
HA är för tuffa killar med mycket hår i röven och en riktigt djup fåra mellan ögonbrynen. Riktigt, riktigt arga är de. Ser man det minsta snäll ut, åker man ut på en gång.
Det är de inte. De är väldigt snälla. Jag träffade en av dem senast idag på bussen. De kanske ser farliga ut, men mot tjejer är de snälla. I alla fall mot mig. Åh, jag vill bara ge dem en korg vita fluffiga kattungar med rosa rosetter runt halsen och nybakta blåbärsmuffins och hemmagjord jordgubbssaft och nypa dem i kinderna! De är väldigt söta. Jag har ändrat mig. Jag SKA vara med. Resistance is useless!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in