Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-13, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart.Kollberg
Ett par goa göteborgare skulle göra en enkel stöt och sedan fly tillbaka till Göteborg i "sin fina bil"

https://www.flashback.org/t1312466

hur vet du att det va RAW
Citera
2010-10-13, 17:25
Medlem
Lennart.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckTheWorld85
hur vet du att det va RAW

Ptja, du kan väl ta och läsa de senaste 20 inläggen och bilda dig en egen uppfattning

Fuck the world, fuck aina, fuck grisenknoen
Senast redigerad av Lennart.Kollberg 2010-10-13 kl. 17:40.
Citera
2010-10-14, 01:03
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckTheWorld85
finns det og i halmstad jag trode dem är Borta från halmstad
samma med la familia eller familjen det är samma väll
nej jag bara undrade om det fanns RAW i halmstad

villka tycker du som är grymmast som är bad ass RAW eller X-team vänta nu X-team villka är dem nu?
kan inte så mycket om gäng det finns många nu

Nej OG finns inte där längre, skrev bara att det varit konflikter förr. La Familia blev ju Black Cobra sedan, men jag vet inte riktigt hur det gått för dem efter hela den där informatörgrejen. X Team är Bandidos supportgrupp. Vilka som är grymmast är inget jag bryr mig om, men jag tycker att HAs klubbmärke är snyggare än Bandidos
Citera
2010-10-14, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Nej OG finns inte där längre, skrev bara att det varit konflikter förr. La Familia blev ju Black Cobra sedan, men jag vet inte riktigt hur det gått för dem efter hela den där informatörgrejen. X Team är Bandidos supportgrupp. Vilka som är grymmast är inget jag bryr mig om, men jag tycker att HAs klubbmärke är snyggare än Bandidos

det tycker jag oxå Route 81
Citera
2010-10-15, 19:40
Medlem
Tjurskallens avatar
Red and white medlem inför rätta för diverse grejer.... http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5580513#forum
Citera
2010-10-15, 20:13
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjurskallen
Red and white medlem inför rätta för diverse grejer.... http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5580513#forum

Hot mot tjänsteman i samband med allmänt svineri låter det som. Han lär få böter, vilket säkert är helt meningslöst då han antagligen sedan tidigare har stora bötesbelopp och skadeståndsbelopp obetalda. Som alla gängmedlemmar.
Citera
2010-10-20, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Det är sekretessbelagt =).

Scenario 1. Polis
Scenario 2. Informatör alt hämndlysten.

Ord Sekretessbelagt - Yrkesord oftast.
Citera
2010-10-21, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slow`n´Dude
Scenario 1. Polis
Scenario 2. Informatör alt hämndlysten.

Ord Sekretessbelagt - Yrkesord oftast.

Paranoid ?
Citera
2011-01-09, 14:02
Medlem
thuggies avatar
min "låtsas" bror kom in via raw till eastside. vilket är jävligt ovanligt. och allt snack om att man göra brott och dylikt stämmer inte! vissa behöver arbeta åt dem, andra inte..
Citera
2011-01-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thuggie
min "låtsas" bror kom in via raw till eastside. vilket är jävligt ovanligt. och allt snack om att man göra brott och dylikt stämmer inte! vissa behöver arbeta åt dem, andra inte..

Man måste väl,som jag förstått det, dra in pengar till klubben. Hur det sen görs spelar väl inte så stor roll. Vet åtminstone en kille som "köpt" sin plats i R&W.... inget fel på honom egentligen, men jag kan inte förstå att han gick med i R&W, men han kanske va ute efter nån form av respekt....
Citera
2011-01-09, 14:15
Medlem
thuggies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acckomp
Man måste väl,som jag förstått det, dra in pengar till klubben. Hur det sen görs spelar väl inte så stor roll. Vet åtminstone en kille som "köpt" sin plats i R&W.... inget fel på honom egentligen, men jag kan inte förstå att han gick med i R&W, men han kanske va ute efter nån form av respekt....

true, då är man i stort behov av skydd eller respekt. Om man köper in sig.

jag förstår inte heller varför min bror är med men de är hans val. Jag ser ingen framgång i de förutom mycke pengar men i slutändan hugger alla varandra i ryggen. Och en volta hit å dit på kåken blir de ett antal gånger
Citera
2011-01-09, 19:23
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thuggie

Får man fråga vad som menas med att arbeta åt dem innebär? Hjälpa till på fester och så? Och varför
behöver inte alla arbeta för att bli medlemar?

Saludos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in