Nu är det så att jag har köpt ett par riktigt snygga doser men dom är lite för trånga och dom hade inte nån större storlek. Finns det nåt slags knep förutom att man går i dom själv? kan inte ta många kliv i dom här skorna utan att få ont känner jag nu, trodde att det skulle gå när jag provade dom i affären.
Så har ni nåt tips om hur jag kan göra ? skorna är av skinn
Två tips: (1) gå till en skomakare, de kan töja ut dem på rätt ställe för någon hundring (2) fukta insidan på skon och pressa ned ett skoblock så att det trycker på rätt ställe.
tog ur handdukarna nu och provade skorna för att se om dom blivit lite större över natten, det hade dom inte, snarare tvärtom, jag tycker att dom känns mer trånga nu. Jag får väl gå till en skomakare med dom då
Vandrarkängor fixar man till genom att fylla med vatten och gå omkring i ett par timmar. Sen pular man ner tidningspapper så de torkar. Skulle detta fungera tro?
Senast redigerad av DeTrorDuJa 2008-04-13 kl. 14:42.
Anledning: doser är visst slang för skor
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!