• 1
  • 2
2007-07-10, 01:11
Medlem
ngon som testat?
Citera
2007-07-10, 02:05
Medlem
chaoswithins avatar
nopp, men det verkar ju jvligt nice!
Fan 4.4 timmrs halveringstid i genomsnitt r ju fan guld!
Citera
2007-07-10, 02:09
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
nopp, men det verkar ju jvligt nice!
Fan 4.4 timmrs halveringstid i genomsnitt r ju fan guld!

Dom skall vara vldigt liknande triazolam (enligt mig den bsta benson)doserna r p mellan 0.5 och 1.5mg. Det r en en insomningstablett.
Citera
2007-07-10, 12:18
Medlem
ja, den ska tydligen pminna mycket om triazolam. Den r ju ifrn samma familj samt har liknande halveringstid. Den beskirvs nnstans som halcion fast utan dess dliga sidor. P ett annat stlle str det att den r stor i Japan. jag ska bestlla hem
Citera
2007-07-10, 13:55
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sond
ja, den ska tydligen pminna mycket om triazolam. Den r ju ifrn samma familj samt har liknande halveringstid. Den beskirvs nnstans som halcion fast utan dess dliga sidor. P ett annat stlle str det att den r stor i Japan. jag ska bestlla hem
Halcion r Triazolam om jag inte minns fel.
Citera
2008-01-18, 04:17
Medlem
brotizolam

Fick tillflle att testa dessa nr en bekant frn japan var p besk i stockholm. Ganska fraftiga men nd inte i still med midazolam tycker jag. Dock gav dom en skn buzz i brjan dock (de ska vare helt dominerande i japan nu)
Senast redigerad av Slukaren 2008-01-18 kl. 04:21.
Citera
2008-01-18, 21:36
Medlem
MARULKENs avatar
Tycker personligen inte de r nt att ha, ganska dyra dessutom om jag minns rtt. Hade ganska hga frvntningar nr jag kpte dom men blev besviken. Men jag har hg tolerans s jag ska vl inte dma ut dom rakt av, kanske r toppen fr dom som inte kkar benzo dagligen.
Citera
2014-05-11, 00:43
Bannlyst
S nu finns den hr tillgnglig inrikes och ska vara en sjukt potent smnbenso som Halcion, varfr snackar d ingen om den? r det inte kta brotizolam som sljs p flugsvamp?

r ngra droger kta lngre?
Tycker det knns som att man provar nya saker och tycker dom r toppen i ngon timme och sen mrker man att det inte hnder mycket mer och nsta gng hnder inget alls.

Finns det fortfarande riktiga droger eller r det bara hustle i dessa dagar?
Fan vad sknt det ska bli nr man har provat allihop och ntligen kan sluta och aldrig mer gra ngonting annat n att se p sport och spela datorspel.
Citera
2014-05-11, 13:25
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
S nu finns den hr tillgnglig inrikes och ska vara en sjukt potent smnbenso som Halcion, varfr snackar d ingen om den? r det inte kta brotizolam som sljs p flugsvamp?

r ngra droger kta lngre?
Tycker det knns som att man provar nya saker och tycker dom r toppen i ngon timme och sen mrker man att det inte hnder mycket mer och nsta gng hnder inget alls.

Finns det fortfarande riktiga droger eller r det bara hustle i dessa dagar?
Fan vad sknt det ska bli nr man har provat allihop och ntligen kan sluta och aldrig mer gra ngonting annat n att se p sport och spela datorspel.

Urskta men vart finns denna inrikes?
Citera
2014-05-11, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
Urskta men vart finns denna inrikes?

Flugsvamp, fast det kanske finns utrikes-sljare dr med? Kollade inte s noga.
Citera
2014-05-12, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Dom skall vara vldigt liknande triazolam (enligt mig den bsta benson)doserna r p mellan 0.5 och 1.5mg. Det r en en insomningstablett.

Har du testat dom GABA sljer, verkar det vara rtt substans att dma av doserna?
Citera
2014-05-17, 13:10
Medlem
ZEPMPs avatar
Varfr ligger denna hr, den borde ligga bland benso.

Liknar mest iktorivil men starkare, 0.25 gjorde mig redigt pverkad, brja med att hlla kapseln i ett glas vatten och drick halva kanske. Vldigt muskelavslappnande och man blir redigt trtt p den, effekt mrks av efter 15 min, efter 20 min r alla ngest borta och eftet 60 min r man rtt mojig. Omdmet verkar inte pverkas s mycket. Brotizolam r guld tycker jag, sover otroligt bra p den.
Senast redigerad av ZEPMP 2014-05-17 kl. 13:14.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in