• 1
  • 2
2007-07-10, 01:11
Medlem
någon som testat?
Citera
2007-07-10, 02:05
Medlem
chaoswithins avatar
nopp, men det verkar ju jävligt nice!
Fan 4.4 timmrs halveringstid i genomsnitt är ju fan guld!
Citera
2007-07-10, 02:09
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
nopp, men det verkar ju jävligt nice!
Fan 4.4 timmrs halveringstid i genomsnitt är ju fan guld!

Dom skall vara väldigt liknande triazolam (enligt mig den bästa benson)doserna är på mellan 0.5 och 1.5mg. Det är en en insomningstablett.
Citera
2007-07-10, 12:18
Medlem
ja, den ska tydligen påminna mycket om triazolam. Den är ju ifrån samma familj samt har liknande halveringstid. Den beskirvs nånstans som halcion fast utan dess dåliga sidor. På ett annat ställe står det att den är stor i Japan. jag ska beställa hem
Citera
2007-07-10, 13:55
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sond
ja, den ska tydligen påminna mycket om triazolam. Den är ju ifrån samma familj samt har liknande halveringstid. Den beskirvs nånstans som halcion fast utan dess dåliga sidor. På ett annat ställe står det att den är stor i Japan. jag ska beställa hem
Halcion är Triazolam om jag inte minns fel.
Citera
2008-01-18, 04:17
Medlem
brotizolam

Fick tillfälle att testa dessa när en bekant från japan var på besök i stockholm. Ganska fraftiga men ändå inte i still med midazolam tycker jag. Dock gav dom en skön buzz i början dock (de ska vare helt dominerande i japan nu)
Senast redigerad av Slukaren 2008-01-18 kl. 04:21.
Citera
2008-01-18, 21:36
Medlem
MARULKENs avatar
Tycker personligen inte de är nåt att ha, ganska dyra dessutom om jag minns rätt. Hade ganska höga förväntningar när jag köpte dom men blev besviken. Men jag har hög tolerans så jag ska väl inte döma ut dom rakt av, kanske är toppen för dom som inte käkar benzo dagligen.
Citera
2014-05-11, 00:43
Bannlyst
Så nu finns den här tillgänglig inrikes och ska vara en sjukt potent sömnbenso som Halcion, varför snackar då ingen om den? Är det inte äkta brotizolam som säljs på flugsvamp?

Är några droger äkta längre?
Tycker det känns som att man provar nya saker och tycker dom är toppen i någon timme och sen märker man att det inte händer mycket mer och nästa gång händer inget alls.

Finns det fortfarande riktiga droger eller är det bara hustle i dessa dagar?
Fan vad skönt det ska bli när man har provat allihop och äntligen kan sluta och aldrig mer göra någonting annat än att se på sport och spela datorspel.
Citera
2014-05-11, 13:25
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Så nu finns den här tillgänglig inrikes och ska vara en sjukt potent sömnbenso som Halcion, varför snackar då ingen om den? Är det inte äkta brotizolam som säljs på flugsvamp?

Är några droger äkta längre?
Tycker det känns som att man provar nya saker och tycker dom är toppen i någon timme och sen märker man att det inte händer mycket mer och nästa gång händer inget alls.

Finns det fortfarande riktiga droger eller är det bara hustle i dessa dagar?
Fan vad skönt det ska bli när man har provat allihop och äntligen kan sluta och aldrig mer göra någonting annat än att se på sport och spela datorspel.

Ursäkta men vart finns denna inrikes?
Citera
2014-05-11, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
Ursäkta men vart finns denna inrikes?

Flugsvamp, fast det kanske finns utrikes-säljare där med? Kollade inte så noga.
Citera
2014-05-12, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Dom skall vara väldigt liknande triazolam (enligt mig den bästa benson)doserna är på mellan 0.5 och 1.5mg. Det är en en insomningstablett.

Har du testat dom GABA säljer, verkar det vara rätt substans att döma av doserna?
Citera
2014-05-17, 13:10
Medlem
ZEPMPs avatar
Varför ligger denna här, den borde ligga bland benso.

Liknar mest iktorivil men starkare, 0.25 gjorde mig redigt påverkad, börja med att hälla kapseln i ett glas vatten och drick halva kanske. Väldigt muskelavslappnande och man blir redigt trött på den, effekt märks av efter 15 min, efter 20 min är alla ångest borta och eftet 60 min är man rätt mojig. Omdömet verkar inte påverkas så mycket. Brotizolam är guld tycker jag, sover otroligt bra på den.
Senast redigerad av ZEPMP 2014-05-17 kl. 13:14.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in