2007-07-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoldenCaulfield
Det är dessutom lite kul att vara hobbypsykolog på Flashback!

haha mmm

Jag måste faktiskt berätta en ganska konstig grej nu, jag känner mig glad att hon lämna mig, bara hon någon gång kommer förlåta eller förstå mig och börja prata med mig igen! Jag känner mig fri nu dock med en ordentlig ångest... det kanske var så att våran relation har varit kass de senaste 6 månaderna och att detta var resultatet av det hela

Jag skall börja leva igen och försöka få en god relation med henne trots det som hänt mellan oss...
Citera
2007-07-13, 02:26
Medlem
FreeMarcEmerys avatar
Ärlighet varar längst ..... Kan låta som en klyscha men det är fan så.

Synd att det alltid är en oskyldig som blir lidande men det va nog bäst det som hände. Lycka till och se upp med otrohet i framtiden, det leder ingenstans.
Citera
2007-09-10, 04:15
Medlem
nhults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDTF
haha mmm

Jag måste faktiskt berätta en ganska konstig grej nu, jag känner mig glad att hon lämna mig, bara hon någon gång kommer förlåta eller förstå mig och börja prata med mig igen! Jag känner mig fri nu dock med en ordentlig ångest... det kanske var så att våran relation har varit kass de senaste 6 månaderna och att detta var resultatet av det hela

Jag skall börja leva igen och försöka få en god relation med henne trots det som hänt mellan oss...

hur gick det? pratar ni med varandra? hur mår du / hon
Citera
2007-09-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nhult
hur gick det? pratar ni med varandra? hur mår du / hon

Det har nu gått 9 veckor (9 Juli tog det slut) och typ två veckor efter det tog slut träffades vi, nästan som kompisar, klart det var lite irriterat och man märkte att hon var ledsen/förbannad på mig... men vi snackade på om allt möjligt som typ kompisar och annat.

Efter det har vi bara snackat lite på msn och även grälat via msn, som inte alls är något att rekommendera, blir lätt missuppfattningar och sånt!

Av det jag har fått höra så har hon färgat håret och fortsätter studera vidare på universitetet så gott det går. Hon har sagt att hon inte har som avsikt att skaffa en ny kille på ett bra tag eftersom hon inte längre litar på killar. Hon säger även att hon hon hoppas att vi kan förbli vänner i framtiden när ilskan och besvikelsen har stillat...

Jag själv studerar också vidare på mitt universitet, har sporadiskt börjat knarka, sen träffar jag numera mina vänner oftare än vad jag när jag var ihop med min tjej.

På något sätt tror jag, hon och jag har slutit "fred" och vi har "tackat" för den tid vi var tillsammans och allt vi har gjort ihop...

Hon har sagt att jag igentligen är en bra kille som är snäll, omtänksam, söt, osv... trots det som hände, men att hon inte kan förlåta mitt stora misstag!

Vi har även ställt ett ultimatum inför varandra att förbereda varandra ifall någon av oss skulle hoppa in i en ny relation med en annan människa, så man slipper springa på varandra och vara helt oförberedd på den nyas partner...
Citera
2008-02-02, 20:27
Bannlyst
Citat:
Det har nu gått 9 veckor (9 Juli tog det slut) och typ två veckor efter det tog slut träffades vi, nästan som kompisar, klart det var lite irriterat och man märkte att hon var ledsen/förbannad på mig... men vi snackade på om allt möjligt som typ kompisar och annat.

Efter det har vi bara snackat lite på msn och även grälat via msn, som inte alls är något att rekommendera, blir lätt missuppfattningar och sånt!

Av det jag har fått höra så har hon färgat håret och fortsätter studera vidare på universitetet så gott det går. Hon har sagt att hon inte har som avsikt att skaffa en ny kille på ett bra tag eftersom hon inte längre litar på killar. Hon säger även att hon hon hoppas att vi kan förbli vänner i framtiden när ilskan och besvikelsen har stillat...

Jag själv studerar också vidare på mitt universitet, har sporadiskt börjat knarka, sen träffar jag numera mina vänner oftare än vad jag när jag var ihop med min tjej.

På något sätt tror jag, hon och jag har slutit "fred" och vi har "tackat" för den tid vi var tillsammans och allt vi har gjort ihop...

Hon har sagt att jag igentligen är en bra kille som är snäll, omtänksam, söt, osv... trots det som hände, men att hon inte kan förlåta mitt stora misstag!

Vi har även ställt ett ultimatum inför varandra att förbereda varandra ifall någon av oss skulle hoppa in i en ny relation med en annan människa, så man slipper springa på varandra och vara helt oförberedd på den nyas partner...

Och nu lever du loppan eller? bara undra, hitta tråden och blev nyfiken.
Citera
2008-02-02, 20:56
Bannlyst
Haha du är knullad
Citera
2008-02-02, 23:23
Medlem
dumms avatar
JA! En otrogen som fick sitt straff, mwuhahaha!

För att säga det igen, rätt åt dig. Lägg ned knarkandet dock, ickenyttigt ya know
Citera
2008-02-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenneolle
Och nu lever du loppan eller? bara undra, hitta tråden och blev nyfiken.

Nej jag lever inte loppan, jag tänker fortfarande på henne i princip varje dag och det svider när man ser bilder ifrån fester som hon varit på, där man märker att hon försöker gå vidare i livet.

Vi har pratat mestadels över msn och någon enstaka gång via telefon och man märker att hon saknar det som vi tidigare hade men att hon iallafall försöker upprätthålla en vänskaplig relation med mig, jag har dock svårt att på ett berättigat sätt överhuvudtaget kommunicera med henne eftersom jag skäms över mig själv och det hela resulterar i att hon blir ledsen över att vi inte ens kan vara vänner, men jag har försökt förklara för henne att det nog dröjer innan vi kan umgås som vänner igen. Förmodligen går det bättre om både hon och jag har haft ett förhållande med någon, så att man inte längre har kärlekskänslor för varandra
Citera
2008-02-02, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
JA! En otrogen som fick sitt straff, mwuhahaha!

För att säga det igen, rätt åt dig. Lägg ned knarkandet dock, ickenyttigt ya know

Mmmm nu njuter du va
Citera
2008-02-03, 00:33
Medlem
dumms avatar
Citat:
Mmmm nu njuter du va

Japp, önskar bara att fler otrogna skulle behöva gå igenom ditt helvette, men det är lugnt, jag ser det litet som min livsuppift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in