Citat:
Ursprungligen postat av TDTF
Hängde inte riktigt med på vad du menade med detta, men jag antar att du själv har suttit i samma situation?
Japp det stämmer jag känner mig jättetaskig och helt värdelös som har gjort en sån sak emot henne...
Du kanske har rätt, men jag vet ju att det lungt inte är värt att vara otrogen med någon annan tjej nu!
Grejen är att jag inte vill att hon skall bli sårad, jag pallar inte att berätta sanningen det kommer förstöra min trovärdighet hela livet framöver inför henne.
Jag kan inte heller bara skita i det eftersom jag kommer fortsätta vara orolig att hon någon dag skall få reda på det och bli sårad.
nja, har inte varit otrogen. Men jag vet exakt känslan du känner ändå..
Det är lätt att vara efterklok. Förbjuden frukt smakar alltid bäst
Men alltså, det här var inte menat att det skulle bli lätt för dig. Du bäddade för ett helvete när du drog ner brallorna på den andra tjejen. Du har inga lätta alternativ alls framför dig, det är ju bara att överväga vilket alternativ som är värst.
Men vet du vad jag tycker..
Du tänkte på dig själv när det hände, visst?
Nu tycker jag att du ska tänka på henne. Berätta det för henne, säg att du förstår om hon aldrig mer vill se dig igen. Säg inte att du var för full eller nåt annat skit.
Nädu, tycker faktiskt att du ska berätta det. På ett bra sätt...