2007-07-08, 19:47
Medlem
Jag tillsammans med ca 4 killar campade under en vecka, vi festade bland annat med ett 4st tjejer som bestog av:

Syster 1
Syster 2
Tjejkompis 1 (hon jag var otrogen med)
Tjejkompis 2 som har pojkvän

Under veckan började en polare(Benny) till mig utveckla känslor för Tjejkompis 2. Vi söp till rejält en kväll och det hela slutade med att Benny gick iväg tillsammans med Tjejkompis 2. Tjejkompis 1 hade under hela kvällen (veckan?) varit intresserad av mig och ville uppenbarligen knulla, kåt och full som jag var skedde detta också i samband med att jag och Tjejkompis 1 gick ut att leta efter Benny och Tjejkompis 2 på campingen.

Ingen såg mig och Tjejkompis 1 när vi gick bort ifrån de andra, ingen upptäckte heller när vi väl hade sex... efter det dåliga sexet var klart gick vi tillbaka och efter en stund mötte vi Benny och Tjejkompis 2, vi drog en vals om att vi hade gått runt och letat efter dom och sen gick vi tillbaka till alla de andra.

Morgonen därpå drog drig vi hem ifrån campingen och jag hade sjuk ångest över det jag gjort.

Dagen efter var drog vi på fest och under kvällen fick en kille ur vårt gäng för sig att ringa Tjejkompis 2 eftersom Benny hade sagt att han fortfarande tänker på henne. killen och Tjejkompis 2 snackade lite och efter ett tag tvingade han mer eller mindre Benny att prata med Tjejkompis 2 och efter deras privata och avskilda samtal kom Benny försiktigt framtill mig och frågade om jag och Tjejkompis 1 hade haft sex, kärringen hade berättat allt för sina campingpolare!

Nu har ni läst om själva bakgrunden till det hela, och som ni säkert förstår är jag rädd att min flickvän skall få reda på att jag var otrogen! Jag och hon har haft det lite svårt sen ett tag tillbaka och jag har tvivlat på varför jag ens är tillsammans med henne... Men nu efter att jag varit otrogen så inser jag verkligen att jag känner ångest och bryr mig om min tjej, jag vill verkligen fortsätta vara tillsammans med henne och jag kommer ALDRIG vara otrogen igen!

I nuläget vet bara Benny och antagligen de 4 tjejerna om att jag varit otrogen. Benny själv har lovat att aldrig säga någonting till någon, problemet är att några andra (ca 2st polare) av mina polare har numret till Syster 2, Tjejkompis 1 och Tjejkompis 2 och dom har deras nummer, när som helst skulle någon av dem kunna ringa varandra och något skulle kunna avslöjas!

Vad tycker ni jag skall göra?
  1. Säga sanningen till min flickvän.
  2. Vänta och se vad som händer, och om något skulle hända, säga att Tjejkompis 1 bara hittar på allting om sexet, Benny kan intyga att jag och Tjejkompis 1 bara letade efter Benny och Tjejkompis 2.
Citera
2007-07-08, 19:59
Medlem
Säg sanningen och jag hoppas hon dumpar dig för du förtjänar inte henne om du har varit otrogen..
Citera
2007-07-08, 20:01
Medlem
monkeybays avatar
Du vet, tjejer sniffar sig till sanningen.
Citera
Medlem
Frostblends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDTF
Jag tillsammans med ca 4 killar campade under en vecka, vi festade bland annat med ett 4st tjejer som bestog av:

Syster 1
Syster 2
Tjejkompis 1 (hon jag var otrogen med)
Tjejkompis 2 som har pojkvän

Under veckan började en polare(Benny) till mig utveckla känslor för Tjejkompis 2. Vi söp till rejält en kväll och det hela slutade med att Benny gick iväg tillsammans med Tjejkompis 2. Tjejkompis 1 hade under hela kvällen (veckan?) varit intresserad av mig och ville uppenbarligen knulla, kåt och full som jag var skedde detta också i samband med att jag och Tjejkompis 1 gick ut att leta efter Benny och Tjejkompis 2 på campingen.

Ingen såg mig och Tjejkompis 1 när vi gick bort ifrån de andra, ingen upptäckte heller när vi väl hade sex... efter det dåliga sexet var klart gick vi tillbaka och efter en stund mötte vi Benny och Tjejkompis 2, vi drog en vals om att vi hade gått runt och letat efter dom och sen gick vi tillbaka till alla de andra.

Morgonen därpå drog drig vi hem ifrån campingen och jag hade sjuk ångest över det jag gjort.

Dagen efter var drog vi på fest och under kvällen fick en kille ur vårt gäng för sig att ringa Tjejkompis 2 eftersom Benny hade sagt att han fortfarande tänker på henne. killen och Tjejkompis 2 snackade lite och efter ett tag tvingade han mer eller mindre Benny att prata med Tjejkompis 2 och efter deras privata och avskilda samtal kom Benny försiktigt framtill mig och frågade om jag och Tjejkompis 1 hade haft sex, kärringen hade berättat allt för sina campingpolare!

Nu har ni läst om själva bakgrunden till det hela, och som ni säkert förstår är jag rädd att min flickvän skall få reda på att jag var otrogen! Jag och hon har haft det lite svårt sen ett tag tillbaka och jag har tvivlat på varför jag ens är tillsammans med henne... Men nu efter att jag varit otrogen så inser jag verkligen att jag känner ångest och bryr mig om min tjej, jag vill verkligen fortsätta vara tillsammans med henne och jag kommer ALDRIG vara otrogen igen!

I nuläget vet bara Benny och antagligen de 4 tjejerna om att jag varit otrogen. Benny själv har lovat att aldrig säga någonting till någon, problemet är att några andra (ca 2st polare) av mina polare har numret till Syster 2, Tjejkompis 1 och Tjejkompis 2 och dom har deras nummer, när som helst skulle någon av dem kunna ringa varandra och något skulle kunna avslöjas!

2. Vänta och se vad som händer, och om något skulle hända, säga att Tjejkompis 1 bara hittar på allting om sexet, Benny kan intyga att jag och Tjejkompis 1 bara letade efter Benny och Tjejkompis 2.

1. Bra jobbat. Vet hur du känner

2. Du har bara dåligt samvete för det där som hände, det ändrar inte något i förhållandet med din flickvän, alltså, du känner bara att du har varit taskig och allt sånt nu..

Jag vet faktiskt inte vad du ska göra. Hon mår nog bäst av att inte veta någonting, MEN samtidigt, om hon FÅR Veta det så är det bäst att hon får veta det av dig. Och hur vet du att du aldrig kommer göra det igen? Innan det här hände så hade du säkert tänkt att du aldrig skulle kunna vara otrogen.

Du får göra vad du tycker känns bäst för både dig och din flickvän. Om ni har haft det dåligt nu senaste tiden så lär hon knappast vilja stanna kvar om du har varit otrogen heller..

=/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldogswe
Säg sanningen och jag hoppas hon dumpar dig för du förtjänar inte henne om du har varit otrogen..

Tack för hjälpen!
Citera
2007-07-08, 20:07
Medlem
LiqWids avatar
Det är bättre att du berättar det för henne än att hon får reda på det från nån annan helt klart.
Citera
2007-07-08, 20:08
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Citat:
Säg sanningen så får hon avgöra om hon vill fortsätta att leva med en horbock eller inte.
Citera
2007-07-08, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostblend
1. Bra jobbat. Vet hur du känner
Hängde inte riktigt med på vad du menade med detta, men jag antar att du själv har suttit i samma situation?

Citat:
2. Du har bara dåligt samvete för det där som hände, det ändrar inte något i förhållandet med din flickvän, alltså, du känner bara att du har varit taskig och allt sånt nu..
Japp det stämmer jag känner mig jättetaskig och helt värdelös som har gjort en sån sak emot henne...

Citat:
Jag vet faktiskt inte vad du ska göra. Hon mår nog bäst av att inte veta någonting, MEN samtidigt, om hon FÅR veta det så är det bäst att hon får veta det av dig. Och hur vet du att du aldrig kommer göra det igen? Innan det här hände så hade du säkert tänkt att du aldrig skulle kunna vara otrogen.
Du kanske har rätt, men jag vet ju att det lungt inte är värt att vara otrogen med någon annan tjej nu!

Citat:
Du får göra vad du tycker känns bäst för både dig och din flickvän. Om ni har haft det dåligt nu senaste tiden så lär hon knappast vilja stanna kvar om du har varit otrogen heller..

Grejen är att jag inte vill att hon skall bli sårad, jag pallar inte att berätta sanningen det kommer förstöra min trovärdighet hela livet framöver inför henne.

Jag kan inte heller bara skita i det eftersom jag kommer fortsätta vara orolig att hon någon dag skall få reda på det och bli sårad.
Citera
2007-07-08, 20:16
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:

Grejen är att jag inte vill att hon skall bli sårad, jag pallar inte att berätta sanningen det kommer förstöra min trovärdighet hela livet framöver inför henne.

Jag kan inte heller bara skita i det eftersom jag kommer fortsätta vara orolig att hon någon dag skall få reda på det och bli sårad.
När jag sätter mig in i situationen så kommer jag bara fram till två svar, om hon ALDRIG, verkligen aldrig kommer få reda på det så bör du hålla käften om det och lära dig av ditt misstag, om det däremot finns en risk att sanningen kommer komma fram så bör du berätta för henne.
Visst kommer hon bli sårad men att få reda på det från annat håll än ditt kommer såra mycket, mycket mer.
Citera
2007-07-08, 20:16
Medlem
Groutsides avatar
jag fattade ingenting av det du skrev, men det låter som att det är lite väl mycket folk som vet för att det aldrig ska komma ut; kanske ngn har lovat men på fyllan kommer skvaller ut ändå..ofta..förr eller senare. dessvärre är mitt råd att du talar sanning, så slipper du iaf att ljuga för tjejen vilket bara det kan ge ångest i sig.
Citera
2007-07-08, 20:29
Medlem
Förr eller senare kommer sanningen fram, var så säker! Bäst är givetvis att berätta för om det kommer fram senare kan du räkna med att du bli dumpad! Nu finns det i alla fall en chans att hon behåller dig, vilket i och för sig vore ofattbart... men som sagt, tror du på ert förhållande yppar du sanningen omgående. Kan vara smart att knulla med din tjej innan du gör det eftersom risken är stor att du antingen inte får knulla med henne på bra länge eller att hon dumpar dig och du aldrig mer får knulla henne.
Citera
2007-07-08, 20:52
Medlem
Du är en ond människa. Min tjej var otrogen med en av mina kompisar på nyår. Deprision * 2 i ett halvår, förstörd relation med en jätte bra tjej annars! Förutom att hon slampade sig. Otrogna människor förstör sjukt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in