2007-07-11, 01:21
Medlem
CRONZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDTF
Jag vet fan inte vad jag vill längre, berätta eller fortsätta att älska henne som aldrig förr

ca 3 tjejer har mobilnumret till ca 3 av mina kompisar och en av mina kompisar vet redan om vad som hänt. Den tjej jag hade sex med har sagt till alla de 4 andra tjejerna som vi campade med... Vi bor ungefär 30 mil ifrån varandra...

Men det är lugnt för fan, jag har inte följt trådens utveckling nu när jag skriver detta, men hon kommer inte att få reda på det!! Varför skulle någon springa runt och snacka om det för?? Har dom inget liv eller vad? Det finns knappast någon chans att din tjej får reda på det.. Det är lugnt! Det man inte vet lider man inte av!! Tig, och älska henne som aldrig förr!!! Eller dumpa henne och hitta något bättre..
Citera
2007-07-11, 04:45
Medlem
Brunkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRONZ
Men det är lugnt för fan, jag har inte följt trådens utveckling nu när jag skriver detta, men hon kommer inte att få reda på det!! Varför skulle någon springa runt och snacka om det för?? Har dom inget liv eller vad? Det finns knappast någon chans att din tjej får reda på det.. Det är lugnt! Det man inte vet lider man inte av!! Tig, och älska henne som aldrig förr!!! Eller dumpa henne och hitta något bättre..

Går ju snabbare att läsa tråden och märka att han redan har berättat det, istället för att skriva en 5 rader lång mening.
Citera
2007-07-11, 16:12
Medlem
Därför man bara har sex med tjejer som har andra killar för om dom säger nått så åker dom dit på det med
Det man inte vet det lider man inte av

Men får dom reda på det blir det ju inte så kul. inte för att jag är rädd för dom utan för att tjejen får ångest.

Berätta det och låt tjejen dumpa dig (eller så kanske hon behåller dig) säg att du va full och skit och att du ångrar dig som fan och att hon höll på att kåta upp dig medans du va packad.
Hur svårt är det att fälla en kille som inte fått sex på 1 vecka?

oj fan har du berättat det?
berätta hur det gick dumpade hon dig?
Citera
2007-07-11, 16:27
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Därför man bara har sex med tjejer som har andra killar för om dom säger nått så åker dom dit på det med

Men får dom reda på det blir det ju inte så kul. inte för att jag är rädd för dom utan för att tjejen får ångest.

Berätta det och låt tjejen dumpa dig (eller så kanske hon behåller dig) säg att du va full och skit och att du ångrar dig som fan och att hon höll på att kåta upp dig medans du va packad.

Men Jesus, läs tråden!
Citera
2007-07-11, 18:18
Medlem
dakorps avatar
Har själv haft en otrogen tjej. Fick reda på det först senare av en polare, den fega stackarn klarade inte ens av att berätta det själv. Tyvärr hade det redan tagit slut mellan oss så jag fick inte ens nöjet att dumpa henne.

Det jag vill komma till är dels att du gjorde bra ifrån dig som berättade för henne. Men att du antagligen gjorde mer skada än nytta med några av dina formuleringar i brevet.
Citera
2007-07-11, 18:20
Medlem
dakorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor

Haha, bästa inlägget på länge noll koll alls, bra jobbat!
Citera
2007-07-11, 21:21
Medlem
CRONZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunkorven
Går ju snabbare att läsa tråden och märka att han redan har berättat det, istället för att skriva en 5 rader lång mening.
nej det gör det fan inte..
Citera
2007-07-11, 21:39
Medlem
><((((°>s avatar
är det typ 99% moralpredikningar på första sidan så är det lätt att tro att allt i en tråd är samma goja då är det lätt att bara skumma igenom första sidan eller så och sen skriva ett svar, inte mer med det liksom.
Citera
2007-07-11, 23:23
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
är det typ 99% moralpredikningar på första sidan så är det lätt att tro att allt i en tråd är samma goja då är det lätt att bara skumma igenom första sidan eller så och sen skriva ett svar, inte mer med det liksom.

Ja, men man kan ju även kolla in sista sidorna för "latest news". Då är man lite mer insatt, och slipper posta onödiga inlägg
Citera
2007-07-12, 00:18
Medlem
HoldenCaulfields avatar
Vet inte om jag har så mycket att tillägga egentligen, annat än att jag (som varit i din tjejs nuvarande sits) känner en jäkla massa skadeglädje när jag läser denna tråd!

Din situation kan nog kallas för ett moment 22, "damned if you do, damned if you don't". Skadan är redan skedd. Du orsakade den. Inte tjejen du knullade, utan du. Sexet var inte ens bra och du sprutade inte ens (uppfattade jag det som). Snacka om att sälja sin själ billigt.

Men det mest irriterande är nästan att du berättade av oro att det skulle nå henne från annat håll, och inte i försök att förbättra er relation, eller att rentvå ditt samvete. Helt enkelt för att täcka ditt eget arsle. Det, om något, är riktigt svagt.

Och dina rationaliseringsfloskler som du spydde ut i ditt brev kommer, hoppas jag nästan, bara säkra faktumet att hon gör slut med dig. Så klantigt formulerat att det är sanslöst och du visar bara att du var osäker på dig själv innan du var otrogen och du är osäker på dig själv nu.

Men men, hade inte så mycket att tillägga som sagt. Det helvete du befinner dig i nu har du helt skapat för sig själv. Hade du älskat din tjej så mycket som du försöker intala dig själv hade du inte satt dig i denna sits. Hoppas du själv inser det nångång.
Din "nyfunna" kärlek till henne är snarare insikten om att du har förlorat henne som kommer krypande, och den bankar sig enträget in i ditt medvetende.

Det som är mest synd är kanske att nästa gång du är otrogen inte kommer att berätta det, därför att du nu tror att det är för att du berättade det som det tog slut. Så är det inte. Det tog slut för att du sabbade det. Man får ofta bara en chans. Du sumpade din.

Hoppas din tjej träffar en kille som kan ge henne den respekt och trohet hon är värd.
Citera
2007-07-12, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldogswe
Säg sanningen och jag hoppas hon dumpar dig för du förtjänar inte henne om du har varit otrogen..

Helt riktigt
Citera
2007-07-12, 06:15
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDTF
Jag nämde det inte nej... och jag skyllde knappt på att jag var full!

Du,

Stort cred till dig som var rakryggad och berättade. Otrohet är ibland det värsta som finns, vilket du har insett nu.

Det är hårt, du måste ge din flickvän tid, och sedan se om ni kan reparera ert förhållande.

Jag tror iallafall att du lärt dig en läxa för livet, eller hur?

Med tanke på att så många visste om ditt prassel, så kan jag lova dig att det inte var en fråga OM hon skulle få veta, utan NÄR.

Bäst att vara ärlig & rakryggad och ta konsekvenserna av sitt handlande. Det kallas för att vara vuxen, och du är ett bra exempel på det.

Jag hoppas att det går bra för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in