2007-07-10, 18:23
Medlem
Jag tycker det känns fruktansvärt segt att inte prata med henne mer om det nu! Jag vet ju inte ens om hon vill fortsätta vara tillsammans med mig eller inte... Hur lång tid borde man vänta på ett svar innan man kan be att få ett?
Citera
2007-07-10, 18:39
Medlem
kexofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDTF
Jag tycker det känns fruktansvärt segt att inte prata med henne mer om det nu! Jag vet ju inte ens om hon vill fortsätta vara tillsammans med mig eller inte... Hur lång tid borde man vänta på ett svar innan man kan be att få ett?

Det enda du skall göra är att vänta på henne, du kan ju knappast påskynda et svar, vänta tills hon blir mogen nog att berätta, det finns bara vinst i det.

Tjatar du på henne så pressar du henne, och det är rätt dumt eftersom det faktiskt var du som klantat dig.. Om det är någon som får lov att sätta press på någon annan så är det hon.

Tråkigt som fan, o andra sidan drog du det här över dig själv...
Citera
2007-07-10, 18:57
Medlem
R.Rs avatar
Citat:

Ge henne några veckor, sen får du ju vara smidig o inte pressa henne, men nån gång då borde hon väl ha hunnit tänka efter o tagit ett beslut.
Citera
2007-07-10, 19:08
Medlem
><((((°>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Jag tar iaf steget att veckan efter snacka med hans "fru" som jag såg på en fest och jag berättar hela sanningen! Hon har rätt att veta vad det är för skithuvud hon lever tillsammans med och jag hade såklart ångest trots att det egentligen inte var mitt fel.. Hon blir förstårs skitförbannad på mig (reaktion såklart) men efter ett tag när hon lugnat sig sig så ger hon mig endå en kram och säger att det var modigt av mig att berätta det. Att hon var glad för detta.

frågan är varför just du kände att du va tvungen att berätta allt detta för killens fru? för lite spänning i ditt liv eller? det va ju dessutom du som va den han va otrogen med..

Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Så om du inte säger detta själv så kommer sanningen alltid fram.. Antingen ryktesväg eller på nått annat sätt..

precis, speciellt när det finns människor som dej. synd att inte folk kan koncentrera sej på att sköta sina egna liv istället för att skapa intriger i andras.
Citera
2007-07-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
precis, speciellt när det finns människor som dej. synd att inte folk kan koncentrera sej på att sköta sina egna liv istället för att skapa intriger i andras.
Hur tänker du nu? Det var han som fuckade upp det. Så fort han valde att dra in i henne i sin livslögn så blev det en del av hennes liv. Det var han som skapade intrigen. Inte hon.
Citera
2007-07-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
OT. Tycker din kommentar var rätt onödig också.
Jag tycker du är onödig. Gå och ta ditt liv, nu.
Citera
2007-07-10, 22:47
Bannlyst
Jag har bara skummat lite

Hur skulle din tjej vilja vara ihop med dig om du själv inte ens anser att du är värd henne? självklart ger hon svaret nej då! Du måste stå för dina handlingar... mistag happens
Citera
2007-07-10, 22:56
Medlem
Cred till dig för att du sa sanningen. Efter otrohet finns det inget kvar, även om hon aldrig fått reda på det så hade eran relation varit förstörd för alltid.
Otrogna personer får alltid brinna i helvetet, det är det du har framför dig nu och hoppas att du lär dig av det. Det går att ta sig ur helvetet men passa dig för att trilla dit igen, vägen dit blir kortare för varje gång och vägen där i från längre för varje gång.
Det vidrigaste med otrogna jävlar är att ni alltid tar med eran partner dit, som dessutom är oskyldig.
HOPPAS DU FÅR BRINNA LÄNGE I HELVETET.
Citera
2007-07-10, 23:01
Medlem
Fan det känns som att mitt liv står stilla just nu, jag har inte gjort någonting sen jag berättade sanningen bara suttit i mitt rum hela dagarna!

Hur fasen skall man gå vidare med sånt här? Jag tror inte ens det blir bra om hon tar tillbaka mig och förlåter mig, det kommer kännas helt krystat och fel! Jag kan inte heller tänka mig börja leta efter en ny flicka framöver Har funderingar på att hoppa av på det universitet jag studerar på nu och flytta till en annan stad och börja studera på en utbildning jag blev antagen till häromdan, bara för att komma ifrån... Jag tycker inte på något sätt synd om mig själv, är mer helt apatisk och mållös för tillfället och vet inte riktigt hur jag skall gå tillväga för att få en normal vardag igen...
Citera
2007-07-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDurden
Cred till dig för att du sa sanningen. Efter otrohet finns det inget kvar, även om hon aldrig fått reda på det så hade eran relation varit förstörd för alltid.
Otrogna personer får alltid brinna i helvetet, det är det du har framför dig nu och hoppas att du lär dig av det. Det går att ta sig ur helvetet men passa dig för att trilla dit igen, vägen dit blir kortare för varje gång och vägen där i från längre för varje gång.
Det vidrigaste med otrogna jävlar är att ni alltid tar med eran partner dit, som dessutom är oskyldig.
HOPPAS DU FÅR BRINNA LÄNGE I HELVETET.

Jag är inte religiös... så käft! dock har du fullständigt rätt i att "Efter otrohet finns det inget kvar, även om hon aldrig fått reda på det så hade eran relation varit förstörd för alltid."
Citera
2007-07-10, 23:53
Medlem
Jag är inte heller religös, det var bara en metafor för det du har framför dig och vad jag önskar dig.
Varit där själv, dock på andra sidan och det är ett riktigt HELVETE.
Hoppas du lärt dig nåt och kan hitta ett sätt att leva med dig själv.
Citera
2007-07-10, 23:55
Bannlyst
Citat:
Fan det känns som att mitt liv står stilla just nu, jag har inte gjort någonting sen jag berättade sanningen bara suttit i mitt rum hela dagarna!

Hur fasen skall man gå vidare med sånt här? Jag tror inte ens det blir bra om hon tar tillbaka mig och förlåter mig, det kommer kännas helt krystat och fel! Jag kan inte heller tänka mig börja leta efter en ny flicka framöver Har funderingar på att hoppa av på det universitet jag studerar på nu och flytta till en annan stad och börja studera på en utbildning jag blev antagen till häromdan, bara för att komma ifrån... Jag tycker inte på något sätt synd om mig själv, är mer helt apatisk och mållös för tillfället och vet inte riktigt hur jag skall gå tillväga för att få en normal vardag igen...

Jag tror du blev för påverkad av alla negativa kommentarer som kommer från detta forum. Låt dig tänka nu från andra sidan. Tror du att din flicka vill att du aldrig ska våga leta efter en ny? Tror du att hon vill att du ska hoppa av universitetet? Hon vill inte att du ska vara olycklig, för vetu vad hade du velat det om hon hade varit otrogen mot dig? man önskar aldrig att någon ska vara olycklig. Du tar allt för allvarligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in