2007-07-10, 15:30
Medlem
Spunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-Bone
haha japp balder är helt sjuk när man rökt , Maxxima är ännu fetar !

Haha ja HELT sinnesjukt ballt det med tror nästan mitt rus peakade där inne så jävla nice men den där orm jävlen skrämde skiten ur mig dock
Citera
2007-07-10, 16:16
Medlem
Citrals avatar
Fan ingen som varit på cosmonova? Det är sjukt ballt! Sen är det riktigt soft att bara glida in där inne och bara glo på allt konstigt de har där.
Citera
2007-07-10, 16:41
Medlem
PotRockers avatar
Satt igår bäng i en automatisk biltvätt, riktigt mysigt o coolt inuti bilen
Citera
2007-07-10, 21:57
Medlem
MidgetHumpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citral
Fan ingen som varit på cosmonova? Det är sjukt ballt! Sen är det riktigt soft att bara glida in där inne och bara glo på allt konstigt de har där.

Det där låter jävligt soft!
Citera
2007-07-10, 23:35
Medlem
Domedagens avatar
Hmm jag tror det va nar jag va i 17 ars aldern..

Skulle ha soc besok pa behandlingshemmet...

Polarna lura i mig nagra bloss roka....
Som vanligt fick jag ju nordens storsta nojja.. da jag icke tal hasch cannabis maja etc...
Tur e val det.. annars skulle jag va storrokare

JAg blir extremt nojjig och radd for allt...
arligt minns jag ej hur besoket gick till vaga men jag har for mig att jag lag i min sang i fosterstallning och vagrade gora ngt...
Citera
2007-07-10, 23:44
Bannlyst
Meckade och rökte en fet mitt under Bad Manners spelningen på Augustibuller 2006. Skinskallarna vände och vred på sig när dom kände brasslukten, har aldrig vart så rädd för att åka på stryk av skinbulor men var så holksugen.
Citera
2007-07-11, 00:05
Medlem
Fettokisses avatar
På skolan, någon avslutning inför jullovet. Det var nice
Citera
2007-07-11, 14:24
Medlem
Zencores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Meckade och rökte en fet mitt under Bad Manners spelningen på Augustibuller 2006. Skinskallarna vände och vred på sig när dom kände brasslukten, har aldrig vart så rädd för att åka på stryk av skinbulor men var så holksugen.

Hela Augustibuller är nojjigt att vara stenad på, inte för att dom flesta skinnskallarna verkar bry sig speciellt mycket men mer för att man tror att dom gör det.

Själv har jag faktiskt varit stenad på ett antal ganska skumma ställen men dom två värsta är antagligen:
* Julafton med familjen.
* I publikhavet på en spelning med Napalm Death när sångaren Varukers lånade min tändare för att tända vad som troligen var den största spliffen jag någonsin sett.
Citera
2007-07-16, 22:12
Medlem
i en sån grön sandlåda :P:P:P
Citera
2007-07-16, 23:33
Medlem
NewBoys avatar
Aldrig riktigt rökt på något stört ställe.
Men i tältet på Hultsfred 06 var rätt trippit.
Tyvärr inget fett att komma med.

peace
Citera
2007-07-17, 11:49
Medlem
På en lågstadieskola när jag var lärare. I know it´s fucked up. Åtta huen på morgonen innan jobbet gjorde sitt

Peace buds
Citera
2007-07-17, 11:57
Medlem
_.Neurosiss avatar
I en bil där föraren kör galet som fan. Samtidigt med galen musik i öronen, var jääävligt skumt.
Kommer ihåg att jag bara satt och skrek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in