2007-07-17, 11:57
Bannlyst
Under Nationellt prov i Svenska B, Uppsatsskrivning (tror det va det iaf, var tjackad på något annat nationellt i krokarna, kan blanda ihop dem).
Skev på prov har jag iofs varit några gånger innan, men det Nationella måste nog ändå vara det mest lustiga. Med tanke på hur viktigt det är.
Citera
2007-07-17, 12:36
Medlem
Zoods avatar
En knarkrassia i Karlsdat 1987 Jag och några polare hadde rökt på och gled omkring i en bil i Karlstad. Vi blev invinkade på en parkering av polisen och fick kliva ur och blev visiterade av civilpoliser. Jag hadde ca 3g brunt och 13k i plånboken. De tog namn, tog med sen mitt brass och gick och snackade i en radio. Sen kom hon tillbaka och sa att detta kunde ha blivigt min första volta. Sen LÄMNADE hon tillbaka biten och sa till oss att åka. Det gorde mej så nojig så jag flyttade till en annan stad ett par veckor senare=)
Citera
2007-07-17, 13:31
Medlem
Smokings avatar
Hmmm... Har vart bäng på så mycket jävla olika ställen så... men en skön grejj va när jag och en kompis hadde fått tag på helt otroligt bra gräs. Då skulle vi dra bort till ett dagis och röka "det var på en söndag så det var inga barn där". Vi satt där och skulle röka en, bara för att testa gräset. Det slutade med att vi satt där i 7tim från kl 12 till 19
Sen har jag och en polare suttit centralt i en park och rullat blunts och rökt när det suttit folk 5m bort kanske
Citera
2007-07-17, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zood
En knarkrassia i Karlsdat 1987 Jag och några polare hadde rökt på och gled omkring i en bil i Karlstad. Vi blev invinkade på en parkering av polisen och fick kliva ur och blev visiterade av civilpoliser. Jag hadde ca 3g brunt och 13k i plånboken. De tog namn, tog med sen mitt brass och gick och snackade i en radio. Sen kom hon tillbaka och sa att detta kunde ha blivigt min första volta. Sen LÄMNADE hon tillbaka biten och sa till oss att åka. Det gorde mej så nojig så jag flyttade till en annan stad ett par veckor senare=)

Öh.. Vilken jävla tur. Undra hur hon tänkte? Hon kanske bara inte pallade helt enkelt?
Citera
2007-07-17, 14:55
Medlem
spikars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _.Neurosis
I en bil där föraren kör galet som fan. Samtidigt med galen musik i öronen, var jääävligt skumt.
Kommer ihåg att jag bara satt och skrek.
Hehe, ja. Bilar verkar vara en hit sådär i allmänhet när man är bäng. Det är assoft att ta sin röda lilla rosthög iväg till nått ställe där vägen tar slut och röka splirre och titta på solnedgången. Astufft att sitta i en bil när man är bäng, även askul att köra, fast det kanske är negativt... : )
Citera
2007-07-17, 15:22
Medlem
BornToRuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ïpx
Öh.. Vilken jävla tur. Undra hur hon tänkte? Hon kanske bara inte pallade helt enkelt?
Kan ha lite med att göra att det hände 1987 också.

Citat:
Ursprungligen postat av spikar
Hehe, ja. Bilar verkar vara en hit sådär i allmänhet när man är bäng. Det är assoft att ta sin röda lilla rosthög iväg till nått ställe där vägen tar slut och röka splirre och titta på solnedgången. Astufft att sitta i en bil när man är bäng, även askul att köra, fast det kanske är negativt... : )
Håller med om att det är riktigt skönt att sitta i en bil och vara stenad. Har också åkt iväg till vägs ändå med några polare och rökt till solnedgången några gånger
Citera
2007-07-17, 15:47
Medlem
pygmyshrews avatar
I lumpen... skulle sitta radiopost klockan två på natten så jag gick ut innan och rökte en feting, sen var det bara sååååå mycket skönare att sitta dom där tre timmarna tills man fick gå o lägga sig igen tur att ingen anropade oss, fast min fänrik kom in o tittade till mig dock, sa att jag va trött som fan, så han fatta nog inget.
fun times.
Citera
2007-07-17, 16:06
Medlem
Tuggumis avatar
Kanske inte är ett sådant konstigt ställe men mer eller mindre nojjigt.

Skulle till Norge och jobba, åkte kollekivt. Så jag tänkte att man kan ju inte vara i norge en hel vecka utan röka. Så jag tar med mig en 5:a i socken. Och alla dom jag jobbar med röker, så vi tar en spliff i bilen och rullar mot norge
Men vid Sverige/Norge gränsen så fick vi köra av på en sidoväg så tullen kunde kika igenom bilen, dom ställde en massa frågor om vad vi skulle göra i norge mm.
Och jag var rätt bränd så det var allvarligt mycket nojjigt. Men det gick bra, så jag kunde slinka in på mitt hotelrum efter jobbet och puffa hur mycket jag ville
Citera
2007-07-17, 16:07
Medlem
Tuggumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pygmyshrew
I lumpen... skulle sitta radiopost klockan två på natten så jag gick ut innan och rökte en feting, sen var det bara sååååå mycket skönare att sitta dom där tre timmarna tills man fick gå o lägga sig igen tur att ingen anropade oss, fast min fänrik kom in o tittade till mig dock, sa att jag va trött som fan, så han fatta nog inget.
fun times.

Haha verkligen, så himla skönt att röka en liten spliff i posten va. Dom annars sega timmarna i väntan på sovsäcken blir mycket snabbare och mer spännande än annars
Citera
2007-07-17, 16:35
Medlem
Överallt och ingenstans
Citera
2007-07-17, 17:45
Medlem
Zoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikar

Bil på vintern med stora snöflingor och helljus på = värsta starwarskänslan
Citera
2007-07-29, 16:58
Bannlyst
Hittar ingen bättre tråd att skriva detta i så jag frågar här. Är det någon här inne som hänger på KKV vid Bovallstand i Bohuslän?
Jag var där igår kväll och det var en massa blejsers där. Undrar nu självklart om det var någon här inne som var där utan att man vet om det.Nån??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in