2007-07-09, 08:42
Medlem
spikars avatar
Konstigaste - vet inte riktigt, finns nog en del tillfällen då det var mer eller mindre otippat att jag skulle varit stenad...

Men det obehagligaste var utan problem under midsommar för några år sedan, på ett torp i småland med tjejjens farsa. Helt öde, bara hon, han och hennes farmor. Jag klarade knappt av att få fram vad jag arbetatade med. Så oerhört pinsamt. Dessa människor var dessutom allt annat än liberala. Men jag tror att detta kan vara anledningen till att de aldrig misstänkte mig för något...
Citera
2007-07-09, 10:23
Medlem
Dirtans avatar
Enda jag kan komma på nu på rak arm med mitt rökminne är när vi var i Thailand mer specifikt, Koh Pangang och fick tag på en femma grönt på Mushroom House. Vi smygrullade först upp en vid en bar på stranden sen gick alla ner i havet och ställde sig i en ring och puffade upp den. Kanske inte så konstigt, men det måste sett jävligt suspekt ut med fem snubbar som står i en ring i havet med vatten upp till vaderna.

offt: Efter jollen blev jag så sjukt jävla stukad, skulle gå tillbaka till hotellet på egen hand och gick vilse på smågatorna. Slutade med att jag betalade en thailändare med moppe 100b så han kunde skjutsa hem mig.

En annan händelse var när jag och min polare hade varit på Örebro äfventyrsbad och var påväg till busstationen för att ta oss hem, då gick vi förbi nått slott med en liten park vid sidan av slottet. Jag sa åt min polare att scouta efter flummare eftersom många brukar röka i just parker. Några sekunder senare får vi syn på en alkis/pundare som satt och meckade i handen. Efter att ha samlat mod i några sekunder gick vi fram och han bjöd gärna.

Inte det konstigaste stället kanske men lungt den konstigaste snubben jag har rökt med.. Eller nej, den konstigaste snubben jag rökt med var en gubbe i permobil som bjöd på brunt, fatta hjälten!
Citera
2007-07-09, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtan
Eller nej, den konstigaste snubben jag rökt med var en gubbe i permobil som bjöd på brunt, fatta hjälten!

Haha, rock 'n' roll
Citera
2007-07-09, 21:29
Bannlyst
kanske inte konstigt men rätt kul på en koncär jag var på för några dagar sen så stog jag stenad brevid polisen som inte förstod ett piss, men han trodde säkert bara att jag var full :P men det var kul iaf!
Citera
2007-07-09, 22:36
Medlem
Salmons avatar
kanske mellan tågvagnarna på det hypermoderna peking-lhasa tåget medans tågvärdarna gick föbi, eller möjligen i bombay vid gateway of india med en skoputsare utan ben, australiensaren jag hängde med ville inte fortsätta röka efteratt jag passat till gubben, men efter att han visat oss hur man kan röka med handen (sk. rallarbloss på svenska) var han med i matchen igen
Citera
2007-07-09, 23:14
Medlem
SweHackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebop
käkade pizza med farsan när jag var stukad en gång, han ringde precis när vi rökt och var så jävla hungrig

Jag "vinner" i kukmätartävlingen..
Jag hade varigt på McDonalds drive-in och kommer hem, röker på..börjar mumsa på mina hamburgare. Då kommer farsan in och vill ha skjuts, jag fick äta upp hamburgarna iaf.
Farsan hade druckigt några öl och jag blev tvungen att köra honom till dit han skulle.

Klarade mig, tror jag.. Dock såg jag ganska så sliten ut(hade haft ont i huvudet hela dagen, så ville få bort den ).

jag vill inte köra när jag har rökt, men ibland måste man. Det var tur att det tog mig 30min att äta hamburgarna, + lite annat godis för att "nyktra till".

Men vafan, gick ju OT nu...det var inte meningen.

konstigaste ställe jag rökt på är ute i skogen, på kvällen/natten. Hade kört bil ut dit, sen kom vi på 'Vafan vi måste ju komma hem, hungringa var vi också"'. Dock var det Spice och inte Weed
Citera
2007-07-10, 00:49
Medlem
Spunns avatar
Lisseberg!

Lisseberg lätt åkte dit med 2 polare och vi hade med 5 jack herrer jointar och lite grindat till pipan fy fan vad skoj vi hade helt sjukt ballt att åka typ kanonen eller balder när man e riktigt cp bränd blir så sjukt maxxat finns många trevliga ställen att sitta och röka på oxå. Arkad hallen är ju inte fel heller gick loss på dom där dans maskinerna rätt rejält.
Citera
2007-07-10, 00:52
Bannlyst
Mumindalen i Åbo en het jävla sommardag och med massor av barnfamiljer och folk i mumindräkter. Trodde jag hamnat i helvetet
Så här i efterhand kan man undra vad ett gäng killar i 20-års åldern egentligen gick in på stället för då samtliga var påverkade av antingen det ena eller andra.
Citera
2007-07-10, 03:35
Medlem
Spunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reject
Mumindalen i Åbo en het jävla sommardag och med massor av barnfamiljer och folk i mumindräkter. Trodde jag hamnat i helvetet
Så här i efterhand kan man undra vad ett gäng killar i 20-års åldern egentligen gick in på stället för då samtliga var påverkade av antingen det ena eller andra.

Haha det e rätt man ska ut och göra massa roliga äventyr när man e bränd lätt det bästa bara man har med sig lite nezeril så fixar allt sig
Citera
2007-07-10, 14:56
Medlem
Bulawayos avatar
Ett tillfälle som jag kommer ihåg är när jag promenerar på Götgatan i Stockholm, delandes på en spliff med en söt tjej samtidigt som det kommer poliser mot oss. Vi fortsätter röka som om ingenting har hänt, passerar alldeles bredvid poliserna som inte gör någonting.

En annan gång när jag var i Roskilde -94 och somnar i skräddarställning rejält böjd under en RATM-konsert. Deras musik räckte inte för att hålla mig vaken
Citera
2007-07-10, 15:17
Medlem
Ruskpricks avatar
Under en fotbollsmatch (korpen) skulle jag tro. Blev inte direkt matchhjälte men jag klarade mig rätt bra faktiskt även om jag bytte mer frekvent än vanligt. Spelade fram till ett mål och hade ett stolpskott iaf

Hade väll iofs gått en timme lr 2 sen sista rackaren också så helt väck var man ju inte.
Citera
2007-07-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spunn
Lisseberg lätt åkte dit med 2 polare och vi hade med 5 jack herrer jointar och lite grindat till pipan fy fan vad skoj vi hade helt sjukt ballt att åka typ kanonen eller balder när man e riktigt cp bränd blir så sjukt maxxat finns många trevliga ställen att sitta och röka på oxå. Arkad hallen är ju inte fel heller gick loss på dom där dans maskinerna rätt rejält.
haha japp balder är helt sjuk när man rökt , Maxxima är ännu fetar !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in