2008-02-21, 14:16
Medlem
mr ems avatar
hos en svin-rik jude pa manhattan, det rullades, han och hans vanner tog mig sedan runt pa en enorm rundvisning av hela new york. garanterat min konstigaste och varsta high.
Citera
2008-02-21, 19:33
Medlem
Robinjis avatar
Gick in på biblioteket när jag och en polare var stukade, gick in och började bläddra i en Illustrerad Vetenskaps tidning, fast hann bara slå upp första sidan för vi blev nojjiga och gitta där ifrån
Citera
2008-02-21, 19:43
Medlem
Libertads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr em
hos en svin-rik jude pa manhattan, det rullades, han och hans vanner tog mig sedan runt pa en enorm rundvisning av hela new york. garanterat min konstigaste och varsta high.
Fyfan vad coolt. Min konstigaste är nog också i New York, på ett vandrarhem. Rökte en ren pre-rolled blunt med gräs jag köpte av en snubbe på Times Square och sprang sen runt på vandrarhemmet som en tokig, gick hela tiden och växlade till mig mer och mer endollarsedlar så jag kunde köpa kakor, läsk, chips och godis ur vendingmachinesen. Till sist slog jag mig ner och tittade på ståuppkomedi och fnissade halva natten i sällskapsrummet.
Citera
2008-02-21, 19:49
Medlem
nops avatar
under polisförhör

det inhyser blandade känslor
Citera
2008-02-21, 19:51
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nop
under polisförhör

det inhyser blandade känslor
Samma här, fast kanske inte så jättekonstigt ställe egentligen eftersom det var av just den anledningen som jag satt där.

Diverse släktträffar och dylikt har jag nu i efterhand förstått att jag kanske inte borde ha rökt så jävla mycket innan.
Citera
2008-02-21, 19:57
Medlem
Glasögonglobs avatar
Jag blev inkallad för att jobba lite på ett lager under några timmar en dag. Jag hade rökt en del brunt innan jag kom dit men ville inte göra dom besvikna så jag drog iväg till lagret och ojojoj vad flummig jag var. Skrattade åt ingenting, log hela tiden, blicken fastnade inte riktigt, kunde inte lyfta saker själv, benen spratt åt alla håll osv.

Sedan skulle jag självfallet bortförklara det hela till chefen och sa då "Jag har inte käkat någonting idag" varav han svarade "du sa ju att du satt och käkade en pizza när jag ringde dig och frågade om du ville jobba".
Citera
2008-02-21, 19:58
Medlem
I baksätet på en civilbil med en blå penna viftandes framför ögonen å två jobbiga poliser som ställde samma frågor i olika formuleringar flera gånger om.... Tacka gud för neseril å att man inte var helt stekt, behövde aldrig följa med därifrån . otrevlig uplevelse
Citera
2008-02-21, 22:19
Medlem
ghettoboos avatar
Jag kom på att jag har suttt på rättegång, tröttbäng, när en bekant var åtalad för narkotikabrott. Kändes udda.
Citera
2008-02-22, 02:04
Medlem
Kanske inte konstigaste men lite kul o läskigt på samma gång :P

Tunnelbanan med en polare och båda är riiiiiiktigt förstörda/röda i ögonen, när vi ser 2vakter som vi just trott att vi åkt ifrån eftersom att vi väntade ut en tunnelbanal pga av nojja, vi sitter med dom rygg mot rygg, haha
min kompis filmade mej när jag satt o bara kunde sitta blixtstilla för vi va så heeelt :P

som sagt lite kul o läskigt på samma gång
Citera
2008-02-22, 02:21
Medlem
VERY LOW SODIUMs avatar
Kompis + jag rökte varsin spliff när vi körde förbi Pentagon i USA när vi körde via Washington. Kändes rebelliskt. Även om det inte var DEA...
Citera
2008-02-22, 09:48
Medlem
Mitt skummaste rus var i en konsertkö när alla knuffade och man psykosade som fan xd peace
Citera
2008-02-23, 09:41
Medlem
DrGreenthumbs avatar
i en buss mellan Palolem och Margao i Indien 50 grader varmt och 200 pers i en buss som ar bara gjord for typ 40 pers!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in