2008-10-20, 16:49
Medlem
KingKanes avatar
Testat lite smått,men det var inget spel i min smak.Kostar alldeles för mycket också.
Citera
2008-10-20, 16:50
Medlem
Siljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
Dem "loooovade" att det inte skulle släppas några patches, men är nu på väg med sin andra.

Expansion*
Citera
2008-10-20, 16:52
Medlem
t00ks avatar
Har polare som lirar det. Förra året var dom på och pressade att jag skulle börja. Fick 10-dagars av en polare så jag skulle testa och se. Lyckades komma upp till lvl 18 på nån timme eller så men tyckte hela tiden att spelet sög totalt.
Fanns ju inget roligt i att springa runt och göra konstiga uppdrag som att hämta nån jävla bok eller så.

Gillar mer FPS-spel där man själv måste kontrollera lite mer själv. Visst så tänker man och kontrollerar på WoW vilka attacker man ska använda när och hur men det är fortfarande inte samma känsla. Eftersom jag helt enkelt är en FPS-nörd så beslutade jag mig för att avinstallera detta onda spel och leva vidare som vanligt. Har lyckats helt utmärkt så.

Och en sak i kanten är ju att det kostar en mindre summa för att spela det. Sedan kommer massa onödiga patchar som bara förstör spelet.
Citera
2008-10-20, 17:22
Medlem
Jag har lirat Wow i ungefär 10 min. Det räckte. Tycker helt enkelt att det är ett tråkigt lir. Jag har suttit och kollat på polare som lirat det i timmar och åter timmar men fasen alltså.. det är ingenting som lockar.

Sen är det mot mina principer att betala för att få lira det. Fan det är ju som ett jävla telefonabbonemang.
Citera
2008-10-20, 18:28
Medlem
Neonights avatar
Äh alla började spela det och jag hakade inte på och nu känns det lite sent.
Hoppar nog på Diablo 3.
Citera
2008-10-20, 18:46
Medlem
DaPatriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var...

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?

Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...

Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

För att det är nördigt..
Citera
2008-10-20, 19:02
Medlem
Ecnals avatar
Alla hatar spelet, jag sög ganska hårt på det (var roligare att fiska i stormwind..) det var allmänt tråkigt, tog en såjävla mycket av ens vardag, alla är ju bara jävligt töntiga, hela spelet är grymt fult (både det grafiska och designen) Så nej tack. Barnsligt spel.
Citera
2008-10-20, 19:04
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var...

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?

Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...

Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

Jag tycker om spel där man skjuter ihjäl människor, inte klubbar ner troll och älvor.
Citera
2008-10-20, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaPatrik
För att det är nördigt..

helt klart bästa svaret
Citera
2008-10-20, 21:23
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Visste att jag skulle sätta mig i skiten än mer än vad man redan gör
Citera
2008-10-20, 22:04
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaPatrik
För att det är nördigt..

Lirade från start tills c.a 1 år efter BC och tyckte för det mestadels att det var skitskoj, iaf före TBC kom ut.
Ledsnade tillslut när man hade sett allt och gjort allt men det är väl ganska vanligt inom spel. Och WoW blev ganska tråkigt efter TBC med rymdelefanter och resilience, 25 manna-raider och allt sånt skit. Tror jag har omkring 200 dagars speltid totalt sett på alla mina gubbar.

Åt alla som inte har testat WoW eller bara spelat ett litet tag så kan jag ju säga att ni går miste om ett stycke levande spelhistoria och ett av de roligaste spelen som nånsin skapats.
Har ni inte varit WoW-knarkare så fattar ni ingenting!!!

Fan nu känner jag suget komma igen, hjälp
Citera
2008-10-20, 22:12
Bannlyst
Jag spelade från julen 2006 till sommaren 2008. Hade närmare 10 70's, hade dödat allt som gick att döda i raider och PVP / Arena var sjukt tråkigt. Kom hem från skolan och loggade in på wow, sen hade jag aldrig något att göra så jag hoppade runt i Shattrath innan raiden, eventuellt så hoppade jag in i någon BG eller gick och farmade. Spelet kan vara väldigt roligt när man spelar tillsammans med kompisar, men när man som mig är 18 år så kändes det meningslöst att sitta framför skärmen och samla lila pixlar.

För mig så var spelet roligt när man lvlade sin första gubbe med några polare, när allt var nytt. Sen på 70 så finns det liksom inget (kul) att göra, det blir bara grind grind grind, samma sak hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in