2009-12-15, 11:11
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassePasse
För enkelt? Jag hoppas du pröva på 25man hc också , Tror du säger annat då

Jag sluta för jag lessna, kommer så mycket andra saker upp i livet som tog tid, så hade inte riktigt tid med wow å raida...

Nej försig inte provat, men vad jag har hört så är Tiersetten så jävla fula så man vill inte spendera tid i dom längre...
Citera
2009-12-15, 11:36
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Aldrig fattat mig på att spela något så fanatiskt. Men samtidigt så vet jag att jag lätt blir besatt av sådan skit. Så jag vågar helt enkelt inte prova. Vill inte komma på mig tre år senare, och konstatera att jag förlorat 3 år av mitt liv till en dator.
Tänkte du spela helt själv utan att ta kontakt med någon annan i spelet?
Citera
2009-12-15, 12:33
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negash
Gör du så med allt du testar?

nja...en timme var nog ovanligt lång tid för att vara ett spel
Men det var nog mest för att brorsan spelade.
Citera
2009-12-15, 12:52
Medlem
Mephistopheless avatar
Jag lyckades aldrig fastan för spelet. Spelade kanske två veckor sammanlagt, koncentrerade runt höstlovet 2006 om jag inte missminner. Denna tid spenderades mest med att springa runt på en astråkig savann och döda strutsar. Det här med att behöva avsätta en hel kväll för att spela igenom en instans var något som aldrig lockade mig, så jag slutade spela innan det blev aktuellt.
Citera
2010-02-01, 09:27
Medlem
glorups avatar
Jag har spelat sen TBC men tröttnade efter att jag tagit main till 80. och tänker aldrig börja igen. Tar bara onödig tid. Finns så mycket bättre man kan göra med den tiden.
Citera
2010-02-01, 09:33
Medlem
Googlas avatar
Blev beroende och var med nästan serverns bästa guild, men sedan bytte dom server. Så slutade jag
Citera
2010-02-01, 15:13
Medlem
kleskens avatar
Kände att WoW tog för mycket tid och slutade därför. Simpelt.
Citera
2010-02-03, 14:58
Medlem
Auctoritass avatar
När wow väl kom spelade jag ett annat MMORPG-spel och beslutade mig att inte ens testa wow, för att jag inte ville fastna i båda spelen. Slutade med det andra spelet för många årsen. Riktigt skönt att inte låta ett spel förstöra ens sociala liv!
Citera
2010-02-06, 23:17
Medlem
lukk3l33ts avatar
Lirade seriöst i 60 (shadowmoon sedan magtheridon i reality sucks).

Spelade i 70/80 som tidsfördriv fast tyckte inte det var samma känsla
Minns första gången jag spelade, var en dvärg och sprang mot ironforge.. mäktig känsla med den tillhörande musiken också!

70-80 blev ännu mera grind, grind, lyssna på p12or, grind, grind, instance och sen raid.

(Jag klagar dock inte över grind, när achivment kom så blev jag en glad hest.. fast det blev lite tråkigt när jag aldrig fångade den jävla sköldpaddemountet! Enda som fanns kvar på min fishingtab).

Alltså, inte samma känsla.. därför slutade jag och sålde mina account och köpte öl för pengarna
Citera
2010-02-06, 23:39
Medlem
toffeltjuvens avatar
Jag tyckte helt enkelt inte att det var värt att betala en månadskostnad för att få spela ett spel.
Citera
2010-02-07, 00:24
Medlem
Man blir WoW-beroende och asocial
Spelet ser skittråkigt ut - dålig grafik, samma gameplay hela tiden (brorsan är WoW-beroende, så jag har fått med mig en del)
Spelet kostar faktiskt pengar...

Dessutom vill jag inte bli som de här killarna: http://www.youtube.com/watch?v=8MXXmr4cdXQ
Citera
2010-02-07, 00:28
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukk3l33t
Lirade seriöst i 60 (shadowmoon sedan magtheridon i reality sucks).

Spelade i 70/80 som tidsfördriv fast tyckte inte det var samma känsla
Minns första gången jag spelade, var en dvärg och sprang mot ironforge.. mäktig känsla med den tillhörande musiken också!

70-80 blev ännu mera grind, grind, lyssna på p12or, grind, grind, instance och sen raid.

(Jag klagar dock inte över grind, när achivment kom så blev jag en glad hest.. fast det blev lite tråkigt när jag aldrig fångade den jävla sköldpaddemountet! Enda som fanns kvar på min fishingtab).

Alltså, inte samma känsla.. därför slutade jag och sålde mina account och köpte öl för pengarna

Hra vi en gammal shadowmoonare här ?:O vad nickade du? lirade där i 60 med ett par år. villka tider, man blir ju nästan gråtfärdig när man tänker på hur kul man hade det på den servern på den tiden tills ryssarna invanderade oss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in