2009-11-25, 12:19
Medlem
Lirade förut ganska mycket, men det tar upp så mycket tid att jag var tvungen att sluta.
Citera
2009-11-25, 23:03
Medlem
5assedmonkeys avatar
Pengar tog slut, slutade lira.
Senare hade jag pengar, började spela (ett år senare alltså.) spelade i 30 min sen märkte hur TRIST det var.

Liksom det är helt otroligt att folk orkar med skiten är vad jag tycker.
Citera
2009-11-26, 03:50
Bannlyst
Funderar nu på att sluta efter att ha spelat det sedan ca 3 år tillbaka.
Anledningen till det är för att det har blivit så djävulskt lätt och pvp ska man ju knappt börja tala om. inte speciellt skoj när alla dödar varandra på mindre än en sekund enligt mig. Med lätt menar jag att jag kunde fixa full epic gear på ca 1 och en halv dag genom att springa i heroics. /played det vill säga
Citera
2009-11-26, 11:31
Medlem
Babababooyas avatar
Slutade för 2 månader sen efter 3 års wowande.

I våras bestämde mig för att inte låta WoW komma före någon annan social aktivitet vilket ledde till att jag spenderade fler vardagkvällar med kompisar. Detta gillades inte av guilden, som för övrigt var bästa hordeguilden på servern. Så pga inactivity blev jag demotad till casual. Har man lirat med de bästa på servern i 1.5 år så kändes det inte så lockande att börja lira casual med den övriga spelarbasen på servern så jag slutade helt.
Gjorde ett försök att sälja kontot men det misslyckades så jag ska nog behålla det. Blir nog fint att plocka fram om 5-10 år och få lite nostalgi för roligt har jag haft

Klart man haft lite "abstinens" men har installerat andra spel att fylla ut dödtid med som inte är lika beroendeframkallande.
Citera
2009-11-26, 16:26
Medlem
daniel3131s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
Betalningssättet.

Det håller jag med om!
Citera
2009-11-27, 01:16
Medlem
zeridoxs avatar
Jag sa nej och sålde min karaktär för circus 2 år sedan, var riktigt skönt faktiskt.

Problemet med WoW (vilket i praktiken inte är ett sånt hemskt spel egentligen) var att det blev en hysteri att hela tiden ha bättre utrustning då det var det ända sättet att mäta sig andra.
Så på en gång man hade fått nått, kanske t.o.m det bästa så tog det 3 veckor så kom det en patch som totalt nollställde allt och jakten var igång igen.
Citera
2009-11-27, 01:22
Medlem
erkanperkans avatar
Vågar nog skriva att jag lagt av helt med WoW nu - dvs att jag aldrig mer återvänder heller.
Slutade strax efter guilder började plocka hardmodes i Ulduar. La ner för att all ny content kändes slarvig/återanvänd och allt var på tok för casual. Det är en grej att ha jobbiga achievements och hard modes men man vill gärna ha lite exklusiv content t.ex. black temple, slutet av BWL, slutet av AQ40 osv osv. Man ska kunna flexa sin e-peen i ansiktet på random noobs i OG. Eller vad nu staden i WotLK heter (bra tecken att jag glömt! ).
Citera
2009-11-28, 03:46
Medlem
sunrisesurprises avatar
Aldrig fastnat för fantasy i allmänhet. Orcher, spells och experience, inte min kopp med té.
Citera
2009-11-29, 10:53
Medlem
henkishs avatar
Jag slutade för att det blev tråkigt efter ett tag. 60 tiden var bäst. 70 okej. WOTLK kul en stund. Skulle dock inte börja spela igen även om det vart som de var på lvl 60 tiden. Det orkar jag inte... Slutade även att spela för att det kostade för mycket och tog för mycket tid.
Senast redigerad av henkish 2009-11-29 kl. 10:56.
Citera
2009-11-29, 14:25
Medlem
Paladins avatar
Spelade WoW några år. Tillslut tröttnade jag när jag märkte att jag bara loggade in och gjorde ingenting egentligen och förstod vad meningslöst det var. Har aldrig varit någon "powergamer" dock utan lirat några timmar då och då på kvällarna. Roligast var det när det fortfarande fanns world PvP.
Köpte burning crusade, längre orkade jag aldrig.
Citera
2009-11-29, 14:29
Medlem
AndrewRyans avatar
Jag slutade när jag märkte att det helt plötsligt var skittråkigt, jag loggade bara in och satt mountad i Dalaran för att sedan tabba ut och göra annat.
Citera
2009-12-03, 13:43
Medlem
XXtazys avatar
På den tiden spelade jag diablo2 och starcraft, när warcraft3 kom ut var jag väldigt besviken och hade därför inget intresse av world of warcraft när det släpptes. På den vägen har det fortsatt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in